הנתח של שופרסל ירד מ-36.8% בנובמבר ל-36.1% בדצמבר, והנתח של רבוע כחול ירד מ-20.4% בנובמבר ל-20% בדצמבר ■ 2009 חלה סטגנציה במחיר הממוצע של המוצרים ■ המינימרקטים הפרטיים שמרו על כוחם
זאת לאחר שמספר רשתות מזון החליטו להעניק חבילת מצות בחינם או בשקל, בהתניית קנייה לוי לעומת זאת אינו מתנה את המבצע בקנייה שוק המזון נמצא במגמת ירידה כתוצאה מהמיתון, וברשתות מחכים לקניות לחג
מסקר של מכון שילוב Millward Brown עולה כי למרות נדידת הקונים - "יש" היא עדיין הרשת הבולטת במגזר החרדי שופרסל: "פורמט 'יש' צומח בהצלחה בכל המגזרים"
אייל רבידדוחות כספייםרשות התחרותיינות ביתןקמעונאותרמי לוירשתות שיווקשופרסלשטראוסתיאום מחירים