כך לפי דיווח של אתר CNBC • לענקית האופנה למעלה מ-815 חנויות הפזורות ברחבי העולם
פוקס, קסטרו וגולף העמיקו את ההנחות בחצי הראשון של 2019, וכעת הן מדווחות על ירידה בשיעור הרווח הגולמי • מנכ"ל גולף ברוקמאייר: "הקמעונאים מגיבים לתחרות. הם משפרים כל הזמן את הצעת הערך, לכן רואים שההנחות השנה עלו כיתה" • היועץ הכלכלי בן שחר: "הרשתות יורות לכל הכיוונים, ללא אסטרטגיה" • הצרכן הישראלי חוגג, אבל מישהו יצטרך לשלם את המחיר
עם זאת, שיעור הרווחיות מהמכירות ברבעון השני לא השתפר • בסיכום המחצית הראשונה של השנה קסטרו מציגה הפסד של כ-36 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ-15 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד
למרות המשבר בענף האופנה: הפדיון הממוצע למ"ר בחנויות זהות צמח ב-2.5% במחצית הראשונה של 2019 לעומת המחצית המקבילה אשתקד • מנכ"ל גולף, רביב ברוקמאייר: "אנו ממשיכים להשקיע ולהרחיב את פעילות האון ליין של הקבוצה" • המניה עולה לאחר פרסום הדוחות בשיעור נאה של 8.5%
רשת האופנה עדיקה סיימה את הרבעון השני עם עלייה של 29% בהכנסות לכ-31 מיליון שקל, אך גידול בהוצאות בגין פתיחת חנויות חדשות העביר אותה להפסד ברבעון ובמחצית הראשונה של 2019 • המנכ"ל דדי שוורצברג: "לאחר תקופת הדוח התקבלו אינדיקציות חיוביות ראשוניות לפעילות החברה הבינלאומית"
זאת לעומת רווח של 41.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד • ההכנסות ברבעון עלו ל-647 מיליון שקל, לעומת 432 מיליון שקל ברבעון המקביל
הקניונים האזוריים מציגים ירידה של 1.6% במכירות המצטברות של חודש יולי 2019, זאת לעומת גידול של 2.7% במרכזים הפתוחים - כך לפי נתוני ריס שהגיעו לידי "גלובס" • הפער בולט גם בהסתכלות על מכירות לפי פדיון יומי למ"ר
ענף האופנה סובל ממשבר עמוק: אשתקד נסגרו 12% מהעסקים בתחום, וגם הקמעונאיות הגדולות סובלות מצניחה בשווי - חוץ מקבוצת פוקס • אבל המצב לא מפריע לענקיות אופנה בינלאומיות להיכנס לארץ
מדובר ברשת לאביזרי אופנה שתתחרה בשחקניות שפועלות בישראל דוגמת אקססוריז וטופ טן • החנות הראשונה תיפתח בקניון עזריאלי בת"א בהשקעה של כ-2 מיליון שקל
נאמני רשת האופנה דיסקרט מבקשים למכור כעסק חי את הרשת שייסד וניהל יעקב (ג'קו) גבאי - כך עולה מדוח שהנאמנים הגישו היום לבית המשפט
לפני כחמש שנים רכשה פוקס 50% ממניות רשת האופנה יאנגה, שמונה כיום 33 סניפים • עם השלמת העסקה כעת קבוצת פוקס תחזיק בכ-80% ממניות יאנגה, ושותפה ניר הורוביץ יישאר עם 20% מהמניות • העסקה משקפת שווי של 44 מיליון שקל לרשת יאנגה
רונן נמני, בעלי קבוצת קפה קפה, מפרגן ליוניקלו, שהצליח לעקוף את התחרות הצמודה באירופה ובארה"ב וגם הפך למותג הקמעונאי המוביל באסיה
ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי, שואב השראה מ־Bonobos, שהצליח להפוך לאימפריה קמעונאית בזכות יצירת מודל עסקי המחבר בין אונליין ואופליין
דדי שוורצברג, מנכ"ל Adika, בוחר במותג PrettyLittleThing, שהצליח להבין את ההשפעה של הרשתות החברתיות על שוק האופנה
תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק, מתפעלת מהקאמבק המפואר של ליווי'ס, שחזר להוביל אחרי שני עשורים של דשדוש מדאיג
ד"ר תמר אלרם, מנהלת הדסה הר הצופים, בחרה במותג גאפ, שהשכיל להתפצל לשתי חברות נפרדות במטרה למקסם כל אחת מהן
אופנהגולףדוחות כספייםדלתאהראל ויזלכרטיסי אשראימיזוגים ורכישותפוקסקמעונאותקסטרו