שיווק דיגיטלי

כתבות אחרונות

 

"ליזם סטארט-אפ יש שני תפקידים: לגייס כסף, ולגייס אנשים"

אורי להב הוא שותף-מייסד באאוטבריין, החברה שמציעה לנו לקרוא כתבות "שעשויות לעניין אותנו" • שוחחנו איתו בעוד פודקאסט לסטארטאפים על סיפורה של החברה - שגייסה עד היום 145 מליון דולר, מעסיקה 600 עובדים ומגישה כ-250 מיליארד המלצות תוכן בחודש ללמעלה מחצי מיליארד גולשים ברחבי העולם • האזינו

עוד פודקאסט לסטארט-אפים 08.01.2019
חיים קסלר/  צילום: פרטי

"הוריי ציונים, שירתתי בצבא, אבל כגיי ההתחלה שלי היא מינוס 1"

האנשים שעושים את ההייטק • הפעם: חיים קסלר, בן 33, מנהל צוות שיווק PPC בחברת הסייבר KAPE • טווח שכר: 17-13 אלף שקל

שירי דובר 07.01.2019

לסגור דרך הטלפון עסקאות במיליונים

קרן מיר היא כיום יועצת לסטארט-אפים ובעברה סמנכ"לית המכירות של חברת הסטארט-אפ Siesens, מומחית ל-Inside Sales - מכירות ללקוחות באונליין או דרך הטלפון • איך מייצרים תהליך מכירות סדור? ואילו סטארט-אפים מתאימים לשיטה הזו? • ריאיינו אותה ל"עוד פודקאסט למכירות" - ושאלנו

עוד פודקאסט לסטארט-אפים 03.01.2019

ריקי דרורי מונתה לסמנכ"לית השיווק של יוטיוב באירופה, אפריקה והמזה"ת

דרורי כיהנה עד כה כדירקטורית בכירה לשיווק של גוגל במזה"ת, אפריקה ורוסיה, ובעבר הייתה מנהלת השיווק של גוגל בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 10.12.2018

מה משותף למאבק הנשים, V15 ועובדי הבניין?

פולי טובמן, עורכת באתר "גלובס", יצאה לברר מה גורם למחאות חברתיות להיות מוצלחות יותר מאחרות, וחזרה עם תובנות מעניינות • 02-08/12/2018

צוות גלובסטוק 06.12.2018
זוהר לבקוביץ / צילום: ענת לברון

תראו מי שמדבר: "מי שרוצה כסף – שלא יקים סטארט אפ"

זוהר לבקוביץ הוא יזם שהקים ומכר כמה חברות, ביניהן אמובי (Amobee), בכ-340 מיליון דולר • כיום הוא משקיע אנג'ל, עובד על מיזם חדש ומשתתף בתוכנית "הכרישים" • כיצד נראו ימיה הראשונים של אמובי ואיך הפכה לחברת ענק, ומה הוא חושב על סצנת הסטארט-אפים בישראל? האזינו לפרק ה-9 של עוד פודקאסט לסטארט-אפים

עוד פודקאסט לסטארט-אפים 04.12.2018
מערכת הפרסום של פייסבוק / צילום: Shutterstock

דווקא לפני הבלאק פריידיי: מערכת הפרסום של פייסבוק שותקה

מערכת הפרסום (Ads Manager) של פייסבוק שותקה קרוב ליממה • נבהיר שלא מדובר בתקלה הנוגעת רק לשווקים בחו"ל: למעשה כל מי שמנהל היום עסק ומפרסם, בוודאי מי שמנהל סחר אלקטרוני כלשהו, נפגע

ענת ביין-לובוביץ' 21.11.2018
אסף יצחיאק / צילום: שלומי יוסף

המהפך של סומוטו: קפיצה של 183% ברווח ברבעון השלישי

החברה הציגה הכנסות של 14.3 מיליון דולר, שיפור של 6.7% לעומת הרבעון השני השנה, אולם ירידה של כ-6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד • בשורה התחתונה רשמה סומוטו עלייה ברווח הנקי לרמה של כ-1.7 מיליון דולר

קובי ישעיהו 19.11.2018
חמי כץ ואוהד גרינשפן / צילום: אפרת סער

"במקום להתמקד במוצר, התמקדנו באפשרות לרווח מהיום הראשון"

חמי כץ ואוהד גרינשפן הקימו בשנת 2014 את נמוגו, שגייסה עד כה כ-29 מיליון דולר ומעסיקה כ-70 עובדים • טכנולוגיית החברה מאפשרת לאתרי קניות באינטרנט לחסום פרסומות ותוכנות זדוניות, ובכך להגדיל רווחים • שוחחנו עם כץ בפרק ה-5 של עוד פודקאסט לסטארט-אפים על עתיד הקניות באינטרנט, ומה עושים המפרסמים בעולם שבו הטכנולוגיה לא רק מסייעת למפרסמים, אלא גם פוגעת בהם

עוד פודקאסט לסטארט-אפים 06.11.2018
אסף יצחיאק / צילום: שלומי יוסף

סומוטו ממשיכה להשתפר: פרסמה תוצאות מקדמיות לרבעון השלישי

חברת השיווק באינטרנט, פרסום בווידיאו ובמובייל ואספקת שירותי הפצה של תוכנות ואפליקציות דיווחה כי הכנסותיה ברבעון החולף צפויות להסתכם ב-14-14.5 מיליון דולר - שיפור של 6%-7% לעומת הרבעון השני, אבל ירידה של 6%-7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

קובי ישעיהו 14.10.2018

"מכירות בטלפון מאפשרות ענייניות וחדות על פני פגישות"

סדרת מכירות, פרק 1: אמנון דרורי, Octopai • אמנון דרורי הינו מאנשי המכירות הוותיקים בישראל, בעברו מנהל המכירות של חברת Panaya אותה הוביל למכירות של כ-34 מיליון דולר בשנה עד מכירתה • היום הוא מייסד ושותף ב-Octopai

עוד פודקאסט לסטארטאפים 10.10.2018
מאשה דשקוב - צילום: ליאת מנדל

גם בענף הדיגיטל: נשים מרוויחות פחות מגברים

סקר שערכה סוכנות הפרסום פיאלקוב דיגיטל בקרב מאות עובדים בתעשיית הדיגיטל מגלה: 64% מהנשים בענף מרוויחות פחות מ-12 אלף שקל, זאת לעומת 50% מקרב הגברים • במקביל, נרשמה ירידה מדאיגה גם בחלקן היחסי של נשים בתחום: 59% גברים לעומת 41% נשים בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 09.10.2018
שיווק דיגיטלי – פנייה עם ערך מוסף לקהלים ספציפיים / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ

מה הסיפור של הסטורי? איך עושים שיווק נכון בעולם דיגיטלי

פרסום ושיווק דיגיטליים יכולים להשתלם במיוחד לעסקים קטנים המוגבלים בתקציב, אבל לרובם חסרים הידע והכלים לעשות את זה כמו שצריך • מדריך למתחילים

ענת ביין-לובוביץ' 10.09.2018

האיש שמוכר ביטקוין בכ-180 מדינות מגלה את סודות השיווק

סדרת מרקטינג, פרק 3: אסף שולמן, Coinmama • אסף שולמן כיהן כסמנכ"ל השיווק בצ'קמרקס (Checmarx), שנמכרה ב-2015 לפי שווי של כ-100 מיליון דולר, מעסיקה כיום החברה בישראל כ-400 איש ומוכרת את מוצריה בעשרות מיליוני דולרים • כיום,שולמן מוביל כמנכ"ל את הפעילות של Coinmama, פלטפורמת B2C המאפשרת רכישת מטבעות קריפטו עם כרטיסי אשראי • איך עושים שיווק איכותי גם ל-B2C וגם ל-B2B?

עוד פודקאסט לסטארט-אפים 21.08.2018

רוצים עובד עם 5 שנות ניסיון בפייסבוק? "אין לכם מושג בשיווק"

סדרת מרקטינג, פרק 2: סדרת מרקטינג: אודי לדרגור, גונג • אחרי 20 שנה כמנהל שיווק בחברות Sarin (הונפקה ונסחרת בכחצי מיליארד דולר), Panaya (נמכרה ב-200 מיליון דולר) ו-Yotpo ואחרי שייעץ ליותר מ-20 חברות סטארט-אפ שונות – מומחה השיווק אודי לדרגור הצטרף ל-Gong.io ומעוניין לשנות באמצעות אסטרטגיית השיווק שלו את האופן שבו החברה פונה ללקוחות

עוד פודקאסט לסטארט-אפים 15.08.2018
סיום מחזור 3 של בית ספר לדיגיטליות בעסקים./ צילום: גלית סבג

"בלי קהילות אי-אפשר היום לנהל שיווק אפקטיבי"

סופר-פארם מאמצת את מאמאנט, בנק לאומי מטפח בעלות עסקים, ורקיט בנקיזר משווקת את דורקס לקהילות שונות בדרכים שונות • השיווק באמצעות קהילות הפך לטרנד חובה בזכות הרשתות החברתיות, ודחק הצידה את עמודי המותג המשמימים • אך למרות שכולם מבינים את חשיבות הקהילות, רק מותגים מעטים הצליחו לפצח את דרך העבודה הנכונה מולן • כך תעשו זאת נכון • מדד המותגים

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2018

   123456789101112131415   

   נמצאו 236 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 15