אתם רק מדברים הרבה על דיגיטל, אבל לא באמת מבינים בתחום? ייתכן שבקרוב מאוד לא באמת תהיה לכם עבודה
התאוצה שצובר תחום ההתחדשות העירונית בשנים האחרונות הביאה לתחרות עזה בשוק ■ כיצד יכולים יזמים לשווק את עצמם נכון ולבדל עצמם מהמתחרים
ביקום המקביל של הדיגיטל, ניסיון תעסוקתי מקבל פרופורציות אחרות; וכך השכר, שעשוי להיות צנוע מאוד בהתחלה, קופץ מאוד כעבור שנה בלבד
אינסטגרם פתחה את פלטפורמת הפרסום בישראל, וזו הזדמנות מצוינת להבין כיצד מותגים יכולים לנצל את הרשת החברתית הזו כדי לפנות לצעירים ■ הנה כמה כללים חשובים שיעזרו לכם לדבר אינסטגרמית שוטפת
רמות השכר בתחום השיווק בחברות מוצרי הצריכה נותרו יציבות, ועלייה קלה נצפתה בשכר של אנשי השיווק הדיגיטלי ■ מגמה נוספת: עלייה בחיפוש אחר תפקידי ניהול מותג, לעומת ביקוש מופחת לבכירים כמו סמנכ"לי שיווק או מנכ"לים ■ מדריכים בתחום
סקר מיוחד של חברת Fialkov Digital חושף את פרופיל העובדים בענף השיווק הדיגיטלי - צעירים בלי הכשרה מסודרת ובלי ניסיון משמעותי ■ וגם: ניהול מדיה חברתית - OUT; העלאת קמפיינים בגוגל ובפייסבוק - IN
סקר קודקס שיווק מגלה: מנהל עמוד פייסבוק מרוויח 8,000 שקל בחודש ■ מנהל לקוחות בתחום מרוויח 12 אלף שקל ■ מה כדאי להיות - שכיר או עצמאי? והאם היכולת לעבוד מכל מקום ובכל שעה היא יתרון או חיסרון?
כל בעל עסק חייב להביא היום בחשבון את פוטנציאל הלקוחות הטמון ברשתות החברתיות ■ כיצד תגיעו בכמה מהלכים פשוטים לקהל יעד ממוקד עבור העסק שלכם
איך מתמודדים עם האתגר הדיגיטלי? פאנל של אנשי שיווק ופרסום בוועידת MAD התמודד עם השאלה - וקבע כי אנשי שיווק שלא יבינו את העולם הדיגיטלי כבר לא רלוונטיים בתחום
סמלי האימוג'י יצרו מהפכה בצורת התקשורת. כך תשתמשו בהם לצורכי פרסום ושיווק
בכלכלה התחרותית של ימינו, ניחוש מלומד ומדדי שיווק מסורתיים כבר אינם מספיקים ■ על המשווקים הדיגיטליים נגזרת החובה לחזק ולשדרג את המערכות הקיימות במערכות חדישות עבור פיתוח עסקי וניצול הזדמנויות, שלא היו קיימות בעבר
זירת הדיגיטל משתנה כל הזמן, אך ב-2014 כללי המשחק הפכו ברורים יותר
חברת שירותי השיווק הדיגיטליים מצפה לסכם את 2014 עם הכנסות שנתיות של קרוב ל-50 מיליון דולר - המשקפים קפיצה של 43% ביחס להכנסותיה ב-2014
בינה מלאכותיתטיקטוקמטא-וורס (metaverse)מסחר מקווןמשפיעניםפייסבוקפרסוםפרסום דיגיטלירשתות חברתיותשיווק