במקום זאת תסתפק החברה בבקשת התנתקות בכתב, במייל או בפקס - זאת בעקבות הוראת משרד התקשורת ■ המשרד הבהיר כי על כל הפרה דומה עלולה פלאפון להיקנס ב-50 אלף שקל
פלאפון השיקה את שירות "פלאפון און ליין" המאפשר ללקוחות לנהל צ'אטים עם נציגי השירות ■ המנכ"ל גיל שרון: "דווקא שוק הסלולר מפגר אחרי הבנקים בשירותים מקוונים"
מנכ"ל פרטנר הנכנס, חיים רומנו, עצר את מדיניות נתח השוק והורה על חזרה למדיניות של שמירת הלקוחות הקיימים ■ מקבל דיווחים שוטפים על כמות הפניות למרכזי השירות
החברות מקליטות את השיחות של נציגיהן עם הלקוחות, אך בעת מחלוקת הן מסרבות להשמיע להם אותן ■ "גלובס" בודק מתי החוק מתגייס לעזרת הצרכן - ומגלה שהוא נמצא בעמדת נחיתות
על לא מעט דברים ראוי היה שחברות הסלולר יבקשו סליחה מהצרכנים - כמו המחיר הגבוה של שליחת SMS, קשיי ההתנתקות או אפילו המצב האבסורדי שיוצר התמחור המסובך
מיוחד למגזין Leaders: איזו חברה נתפסת כאטרקטיבית ביותר בקרב העובדים בענפי המשק? ■ הרצוג-פוקס-נאמן - במקום הראשון אצל עורכי הדין ■ בשירות לקוחות: פרטנר מעל כולם
התמודדות עם לקוחות זועמים היא משימה לא פשוטה ■ בחברות מבינים כי שביעות-הרצון של העובדים משליכה על שביעות-הרצון של הלקוחות, ולכן מפנקים את נציגי השירות שבקו החזית
חברת התקשורת היא אחת המושמצות בישראל בכל הקשור לשירות הלקוחות, על רקע יחס אגרסיבי ומזלזל ■ בשנתיים האחרונות היא ביצעה מהלכים שאם יצליחו, יוכלו להילמד בבתי ספר לעסקים ■ אילן צחי: "90% מהלקוחות שלנו מדרגים את השירות כטוב או טוב מאוד"
פתרונות המבוססים על בינה מלאכותית מבצעים מהפך בשירות הלקוחות בארץ ובעולם
לקוחה שנרשמה ל-012 כדי לקיים שיחות לחו"ל טוענת כי בלי שביקשה החברה פתחה שני חשבונות אינטרנט על שמה - מבלי שתהיה כלל מחוברת לאינטרנט בפועל
לקוחה שעברה מפלאפון לסלקום טוענת כי הובטחה לה הטבה של 3,500 דקות שיחה בתוך סלקום וגלישה ללא הגבלה - אך ההטבה לא עודכנה, מה שהוביל לחריגה גדולה בתשלום
הממונה על שוק ההון: על דירקטוריון גוף מוסדי לקבוע מדיניות שירות מסודרת, שעיקרה, יצירת תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיו, מענה ללקוחותיו בזמן סביר, ומסירת מידע מלא
אחת הבעיות הכואבות של מנהלים בארגוני שירות היא תחלופת עובדים גבוהה ■ למה קשה לשמר עובדי שירות ואיך בכל זאת עושים זאת?
הלקוח התקשר למוקד השירות של סלקום כדי לברר מידע על חבילות שיחות מחו"ל - והתבקש לשלם 4.90 שקלים כדי לקבל את המידע
חברות הסלולר מתקשות להתמודד עם התיקונים שהוכנסו לטובת הצרכנים: זמני ההמתנה ארוכים, וחיובי היתר חוגגים ■ באורנג' המצב בעייתי במיוחד עם תלונות על טעויות בחשבון ועוד
בינה מלאכותיתהוטחברות תקשורתמשרד התקשורתניהולסלקוםסקרפילתפיצוייםשיווק