שבועיים לאחר הניתוק מ-HOT חיברה יד נעלמה את השירות מחדש והמשיכה לחייב את חשבונה של הלקוחה ■ ב-HOT ניאותו לזכות את הלקוחה רק בעקבות פניית "גלובס"
לקוחה של מי עדן סיימה את החוזה עם החברה, אך מי עדן לא אספה את בר המים ותבעה את הלקוחה על הציוד ■ רק בעקבות פניית "גלובס" הודיעו נציגי החברה על ביטול התביעה
בין הזוכים בפרס: ישראכרט, תדהר, אלקטרה, קופת-חולים כללית וקופת-חולים מכבי
הסיכום השנתי של המועצה לצרכנות מראה כי חברות הסלולר, האינטרנט והטלוויזיה ממשיכות להכעיס את הצרכנים ■ 73% מתיקי התלונה שנפתחו במועצה נמצאו מוצדקים
כפי שדווח ב"ידיעות אחרונות", לבני-זוג שפנו לפרטנר נאמר כי אין אפשרות לעזור להם כיוון שהסוכן שטיפל בהם נהרג בתאונת דרכים ■ בירור קצר גילה: הסוכן חי ואפילו עונה לטלפון
השירות יציע ללקוחות אפשרות לקבל הסברים מנציגי השירות באמצעות תפעול המכשיר מרחוק ■ "הסיוע בתפעול יאפשר ללקוחות למצות את היכולות הטכנולוגיות של המכשיר שרכשו"
לקוחה ביקשה להתנתק משירותי האינטרנט של HOT בשל תקלות, והובטח לה כי תנותק ללא קנס - אך בפועל החיוב נמשך, וההחזר הכספי המובטח לא הגיע ■ HOT: "נדאג לזכותה"
נציג yes איפשר ללקוח להתחייב לשנה בלבד - אך בחלוף שנה, כשהלקוח רצה להתנתק, החברה התנערה וטענה כי הוא מחויב לשנה נוספת ■ yes הודתה בטעות רק בעקבות פניית "גלובס"
יו"ר הוועדה, ח"כ אורי מקלב: "התפיסה השלטת בחברות הכבלים והלוויין היא שברגע שלקוח חותם על חוזה הוא הופך מלקוח לשבוי"
בדיקת "כמהזה" עבור "גלובס" מגלה כי לבזק, HOT ו-yes ממתינים פחות מאשר לחברות הסלולר ■ 7 דקות המתנה במוקד אורנג' ■ המענה המהיר ביותר - בטריפל סי ובאקספון
במיוחד נפוצות תלונות על חיובי יתר, איכות השירות והיעדר שקיפות בחשבון המים ■ למעלה ממחצית התלונות הן נגד 3 תאגידים ותיקים - "הגיחון", "מי מודיעין"ו"מי שבע"
עו"ד תמר פינקוס הקצתה ל-HOT שבוע לתיקון הפרות חוזרות של חוק הגנת הצרכן - בהן אי-מסירת הסכם בכתב ואי-ביטול עסקה ■ HOT בתגובה: "כמעט כל התלונות אינן מוצדקות"
הקפה והשירות באילן'ס זוכים לדירוג הגבוה ביותר בסקר "גלובס", שנערך בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון שריד ■ את המקום השני חולקות אספרסו בר, קפה הלל וקפנטו
חיים רומנו בכנס המי"ל: "קיים היום משבר אמון בין צרכנים לבין חברות בנושא שירות הלקוחות" ■ "שימור לקוחות דרך מסלול ייסורים מגביר את המוטיבציה לסיים את ההתקשרות עם החברה"
כיצד הצליחה רשת Stew Leonard's האמריקנית להפוך לפרת מזומנים של ממש
האם האייקון "צור קשר" באתרי האינטרנט של החברות נועד ליצירת קשר אמיתית בין הלקוחות לחברות - או שהגופים רואים בו המלצה בלבד? ■ בדיקת "גלובס"
בינה מלאכותיתהוטחברות תקשורתמשרד התקשורתניהולסלקוםסקרפילתפיצוייםשיווק