שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

חברת HOT מציגה: מי חידש את החשבון שלי?

שבועיים לאחר הניתוק מ-HOT חיברה יד נעלמה את השירות מחדש והמשיכה לחייב את חשבונה של הלקוחה ■ ב-HOT ניאותו לזכות את הלקוחה רק בעקבות פניית "גלובס"

אפרת אהרוני 17/01/2011

החוזה עם הלקוחה הסתיים, מי עדן לא אספה את הבר. מי ישלם?

‎לקוחה של מי עדן סיימה את החוזה עם החברה, אך מי עדן לא אספה את בר המים ותבעה את הלקוחה על הציוד ■ רק בעקבות פניית "גלובס" הודיעו נציגי החברה על ביטול התביעה

אפרת אהרוני 12/01/2011

המי"ל הכריז על הזוכים בפרס המצוינות בשירות לשנת 2010

בין הזוכים בפרס: ישראכרט, תדהר, אלקטרה, קופת-חולים כללית וקופת-חולים מכבי

אפרת אהרוני 29/12/2010

המועצה לצרכנות: עלייה של 81% בתלונות על האינטרנט של HOT

הסיכום השנתי של המועצה לצרכנות מראה כי חברות הסלולר, האינטרנט והטלוויזיה ממשיכות להכעיס את הצרכנים ■ 73% מתיקי התלונה שנפתחו במועצה נמצאו מוצדקים

אפרת אהרוני 29/12/2010

חוצפת אין-שירות: סוכן פרטנר ש"נהרג בתאונה" קם לתחייה

כפי שדווח ב"ידיעות אחרונות", לבני-זוג שפנו לפרטנר נאמר כי אין אפשרות לעזור להם כיוון שהסוכן שטיפל בהם נהרג בתאונת דרכים ■ בירור קצר גילה: הסוכן חי ואפילו עונה לטלפון

אתר חדשות ערוץ 2 28/12/2010

סלקום: יש לכם בעיה במכשיר? הנציג ישתלט מרחוק ויתקן

השירות יציע ללקוחות אפשרות לקבל הסברים מנציגי השירות באמצעות תפעול המכשיר מרחוק ■ "הסיוע בתפעול יאפשר ללקוחות למצות את היכולות הטכנולוגיות של המכשיר שרכשו"

אפרת אהרוני 01/12/2010

HOT הסכימה לנתק ללא קנסות - אך בפועל המשיכה לגבות

לקוחה ביקשה להתנתק משירותי האינטרנט של HOT בשל תקלות, והובטח לה כי תנותק ללא קנס - אך בפועל החיוב נמשך, וההחזר הכספי המובטח לא הגיע ■ HOT: "נדאג לזכותה"

אפרת אהרוני 28/11/2010

לקוח yes חתם על חוזה לשנה - אך חויב להישאר שנתיים

נציג yes איפשר ללקוח להתחייב לשנה בלבד - אך בחלוף שנה, כשהלקוח רצה להתנתק, החברה התנערה וטענה כי הוא מחויב לשנה נוספת ■ yes הודתה בטעות רק בעקבות פניית "גלובס"

אפרת אהרוני 28/11/2010

יו"ר הוועדה לפניות הציבור: להטיל קנסות על HOT ו-yes

יו"ר הוועדה, ח"כ אורי מקלב: "התפיסה השלטת בחברות הכבלים והלוויין היא שברגע שלקוח חותם על חוזה הוא הופך מלקוח לשבוי"

אפרת אהרוני 23/11/2010

בדיקת "גלובס": מי החברה שמייבשת לקוחות על הקו הכי הרבה זמן?

בדיקת "כמהזה" עבור "גלובס" מגלה כי לבזק, HOT ו-yes ממתינים פחות מאשר לחברות הסלולר ■ 7 דקות המתנה במוקד אורנג' ■ המענה המהיר ביותר - בטריפל סי ובאקספון

אפרת אהרוני 14/11/2010

המועצה לצרכנות: ריבוי תלונות צרכנים נגד תאגידי המים השונים

במיוחד נפוצות תלונות על חיובי יתר, איכות השירות והיעדר שקיפות בחשבון המים ■ למעלה ממחצית התלונות הן נגד 3 תאגידים ותיקים - "הגיחון", "מי מודיעין"ו"מי שבע"

אפרת אהרוני 09/11/2010

הרשות להגנת הצרכן נגד HOT: חוסר גילוי נאות ותקנון לא חוקי

עו"ד תמר פינקוס הקצתה ל-HOT שבוע לתיקון הפרות חוזרות של חוק הגנת הצרכן - בהן אי-מסירת הסכם בכתב ואי-ביטול עסקה ■ HOT בתגובה: "כמעט כל התלונות אינן מוצדקות"

אפרת אהרוני 03/11/2010

סקר החברות המובילות: אילן'ס - רשת בתי-הקפה המובילה בארץ

הקפה והשירות באילן'ס זוכים לדירוג הגבוה ביותר בסקר "גלובס", שנערך בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון שריד ■ את המקום השני חולקות אספרסו בר, קפה הלל וקפנטו

אפרת אהרוני 01/11/2010

"לגיטימי לשמר לקוחות - אך מסלול הייסורים יוצר אנטגוניזם"

חיים רומנו בכנס המי"ל: "קיים היום משבר אמון בין צרכנים לבין חברות בנושא שירות הלקוחות" ■ "שימור לקוחות דרך מסלול ייסורים מגביר את המוטיבציה לסיים את ההתקשרות עם החברה"

יוסי ניסן 27/10/2010

הדיסנילנד של חנויות החלב

כיצד הצליחה רשת Stew Leonard's האמריקנית להפוך לפרת מזומנים של ממש

שמחה סיגן 27/10/2010

מה מסתיר האייקון "צור קשר"? תשובה לתלונה ל-yes - "ככה זה"

האם האייקון "צור קשר" באתרי האינטרנט של החברות נועד ליצירת קשר אמיתית בין הלקוחות לחברות - או שהגופים רואים בו המלצה בלבד? ■ בדיקת "גלובס"

רויטל גיל 25/10/2010

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 371 כתבות   |   עמוד 19 מתוך 24