רכבת ישראל עוד לא מדייקת כמו חברת KLM, אבל הן חולקות רעיון שיווקי חדש
מטרת המהלך של הרשת החברתית מבוססת המיקום היא הגברת מעורבות הגולשים
האפליקציה החדשה של חברת PicAlogo מאפשרת לבצע צ'ק-אין על בסיס צילום לוגו בית העסק, דרך Foursquare, פייסבוק Places ו-Go Walla
זה לא היה השימוש הראשון שלי בדבר הנהדר הזה, אבל לראשונה הייתי תלוי בו לחלוטין
טלמפ הישראלית החלה להציע קופונים מבוססי מקום בתוכנת ה-GPS שלה ■ למשתמשים תהיה גישה למאגר קופונים ממגוון מסעדות בהתאם למיקומם
הרשת החברתית תשיק בארץ את Facebook Deals, שירות הקופונים מבוססי המיקום שלה
על קמפיין מבוסס מיקום שמטרתו לחזק קהילות ולעודד צרכנות נבונה של מוצרים חקלאיים
רק בתחילת השנה הרשת החברתית, המאפשרת למשתמשים לעדכן איפה הם נמצאים בכל רגע נתון, דיווחה על צמיחה של 3400% ב-2010
מצעד הלייקים: דלק בזול לבעלי סמארטפונים, מדריד מצטלמת והאיפוק של יצרנית באדוויזר
שירות עדכון המיקום של פייסבוק, Places, צובר תאוצה בישראל ■ נמל ת"א תופס את המקום הראשון ברשימה עם 2,617 עדכונים ■ הכותל המערבי, אגב, קיבל 508 עדכוני מיקום
תאפשר למנויים לראות את המיקום הנוכחי של חבריהם על גבי מפה ואף "לתייג" חברים שנמצאים באירוע
השירותים מספקים לטלפון הנייד מידע רלוונטי למקום שבו אנו נמצאים, אך למרות הגידול המואץ במספר המשתמשים, עדיין לא פוצחה הנוסחה לעשיית הכסף הגדול ■ האם הצ'ק-אין יגבר?
הישראלי אוהב טרנדים ומדווח על כל תזוזה. זה טוב למי שרוצה לעקוב ולמי שרוצה לשווק
מצעד הלייקים הבינ"ל: תחרות ריצה במחשב, הפרזנטור של ליוויס ושידורי מהפכה בפייסבוק
מצעד הלייקים הבינ"ל: איפה מעדיפים את טוויטר, ולמה איקאה לא משתמשת בפייסבוק
בשבוע האחרון נרשמו 140 אלף עדכונים של לקוחות שנכנסו לאחד מסניפי רשת הקפה ■ הרשתות הציעו בתקופת החגים הנחות ללקוחות שעידכנו באפליקציה כי הם נכנסו לרשת
Google MapsWAZE (ווייז)אוסטרליהאיראןאנדרואידאפלאפליקציותגוגלישראל במלחמהפרטיות באינטרנט