תחבורה

כתבות אחרונות

 

מי צריך עוד כביש בצפון?

מדד התחבורה: כמה נסעו ברכבת, כמה באיילון, כמה לקחו גטקסי

מירב מורן 24.03.2014

בכיר בעיריית ת"א: לא אשמים במצב התחבורה הציבורית

בהשוואה לערים כמו וינה וסיאול, מצב התחבורה הציבורית בת"א נמצא בתחתית ■ לפי גרסת ראשי הערים והרשויות המקומיות, ידיהם כבולות ■ "גלובס" מציג: מה אפשר ללמוד מהערים שהצליחו להפחית את השימוש ברכב פרטי

עמירם ברקת 19.02.2014

היצרניות לא שלפו את השטקר

הרכב החשמלי לא גווע עם בטר פלייס, הוא עדיין אלטרנטיבה

דובי בן גדליהו 18.02.2014

מדד התחבורה: הטרנד הכי חם בכבישים - חונים ונוסעים

בעוד שהשימוש באמצעי התחבורה האחרים עלה וירד במשך שבעת החודשים שבהם אנו אוספים את הנתונים, נתוני החונים ונוסעים בשאטל רשמו עלייה לאורך כל התקופה

מירב מורן 17.02.2014

עומדים בפקקים? בעוד 5 שנים המצב יהיה הרבה יותר גרוע

"ישראל תצטרך להשקיע 250,000,000,000 שקל כדי שתהיה לה תחבורה ציבורית כמו בעולם המפותח" ■ תיאלצו לבזבז בפקקים שעה אחת נוספת מדי יום והפסד התוצר למשק יגדל ל-25 מיליארד ש' בשנה ■ מחדל התחבורה, כתבה ראשונה בסדרה

עמירם ברקת ואלי ציפורי 16.02.2014

גם בתחבורה: העניים בארץ מממנים את המרווחים הגדולים

מדינות, ובהן גם ישראל, דנות את מי שגילו, בריאותו או כיסו אינם מאפשרים להחזיק במכונית, לניתוק מתעסוקה ומשירותים. כשמוסיפים לכך גאות במחירי הנדל"ן באזורי ביקוש, מקבלים תשתית תחבורה שמגדילה פערים ומחריפה את האי שוויון החברתי

שגיא אלוני 27.01.2014
ישראל כ"ץ | לפני כולם

תחבורה לעשירים בלבד? נבחנת הסבת נתיב באיילון לנתיב אגרה - מצומת חולון לגלילות מזרח

חברת נתיבי איילון הזמינה חוות דעת בנידון לבקשת משרד התחבורה ■ גורם תחבורה בכיר: "אין שום אפשרות להרחיב את הכביש, כך שהפקקים לבטח יחמירו מאוד. זו מכה לעם ורווחה נוספת לעשירים" ■ משרד התחבורה: מדובר בתוספת נתיב, לא ע"ח הנתיבים הקיימים

משה ליכטמן‏ 19.01.2014

במה נסענו יותר: במוניות, בכביש 6 או ברכבת ישראל?

כמעט כל אמצעי התחבורה במדד רשמו ירידה במספר המשתמשים בנובמבר יחסית לאוקטובר, שהיה חודש שיאי שימוש, למעט באפליקציית המוניות ונוסעי שירות המכוניות הפרטיות המשותפות ■ מקור הירידה - חג החנוכה

מירב מורן 23.12.2013

משפחות הורסות את העיר; מגדלים לא מביאים עסקים

פיטר ריס, אדריכל העיר לונדון, ברעיון בלעדי למדור "ביקור בית" במוסף הנדל"ן של "גלובס"

מירב מורן 03.11.2013

מה יעלה בגורלו של מיזם המכוניות המשותפות בישראל?

מודל השכרת מכונית לפי שעה כבר מצליח בברלין, לונדון ופריז - ותעשיית ה"car sharing" העולמית צומחת בשיעור 45% בשנה

מירב מורן 29.10.2013

התפלגות הנסיעות בעולם מראה: ישראל לא מפותחת

איפה הולכים יותר ברגל, איפה המונים מדוושים באופניים, ומה הפופולריות של התחבורה הציבורית? ■ דוגמה: קווי רכבת תחתית באורך של 240 קילומטרים נחפרו בבייג'ין מאז 2008; מאות קווי אוטובוס חדשים התווספו לרשת הקווים

עמירם ברקת 15.10.2013

באיזו עיר יש הכי הרבה מכוניות ומי מובילה בדו-גלגלי?

ישראל על גלגלים: מה הקשר לרמת הכנסה (חזק), והאם תחבורה ציבורית משפיעה (בקושי)? ■ ועוד: כיצד ייתכן שמשקי-הבית בת"א מצהירים על 60 אלף מכוניות פרטיות, כשהעיר משמשת "בית" לכ-200 אלף מכוניות?

גיל שלמה 07.10.2013

עמדה: עיר ללא מכוניות - זה מה שאנחנו צריכים בת"א

5 מיתוסים על אמצעי התחבורה שאנחנו כל-כך מתקשים לוותר עליו

שגיא אלוני 22.09.2013

אוטובוס? רכבת? מכונית פרטית? הכירו את מדד התחבורה

בתוך שני עשורים (האחרון במאה ה-20 והראשון במאה ה-21), תפחה התנועה פה ב-70% - הרבה יותר ממדינות מערביות אחרות ■ אז מה האלטרנטיבות?

מירב מורן 27.08.2013

מקלות בגלגלים: כבישי ישראל צפופים פי 1.63 מב-OECD

ההשקעה הלאומית בכבישים כאחוז מהתמ"ג דומה לממוצע ה-OECD, אבל היא תנודתית באופן מובהק, שלא לומר מביך ■ מצב התחבורה: התמונה העגומה. מומלץ לשר התחבורה ישראל כץ ולכלבו צ'אבי לעיין בדוח של מרכז טאוב

מיקי לוי 03.08.2013

   8910111213141516171819202122   

   נמצאו 349 כתבות   |   עמוד 19 מתוך 22