תעריפי שיחות

כתבות אחרונות

 

4 אגורות יותר מדי: אמון הציבור קורא לבטל כליל את דמי הקישוריות

דו"ח שפרסם הארגון קובע כי יש לבטל לחלוטין את דמי הקישוריות משום שמודל תמחור זה אינו משקף את עלות השיחות ■ "זו הדרך היחידה לבטל לגמרי עיוותים כגון סבסוד לקוחות גדולים באמצעות השיחות הנכנסות מלקוחות קטנים"

אפרת אהרוני 10.08.2010

התחרות גוברת: פלאפון מפשטת מסלולים ועוברת למחיר קבוע

בשונה מפרטנר, פלאפון מציעה תוכניות תעריפים הכוללות סבסוד מכשירים אך גם התחייבות למשך 18 חודשים ■ שירות SMS אינו חלק מהחבילה - יעלה 57 אג' להודעה - סכום גבוה בעשרות אחוזים מהמקובל

גד פרץ 15.07.2010

פרטנר משנה מדיניות תמחור: תציע מחיר קבוע לסל שירותים

החבילות כוללות דקות שיחה וגלישה בסלולר, אינטרנט וטלפוניה קווית, ללא קנסות יציאה וללא התחייבות ■ המהלך, שממותג בשם orangefree, הוא פרי יוזמתו של שחקן הרכש הישן-חדש בחברה, יעקב קדמי, כסמנכ"ל השיווק

גד פרץ 13.07.2010

ככה זה כשאוהבים? סלקום תגבה תשלום על שיחות לא מזוהות

תתחיל לגבות 50 אגורות לכל שיחה בשירות "כוכבית 43", המאפשר למשתמש להפוך למתקשר חסוי ■ סלקום: ניתן לחסום באופן גורף את זיהוי השיחות ללא עלות, הסתרת הזיהוי באופן חד-פעמי נחשבת שירות בעל ערך מוסף

יוסי ניסן 13.07.2010

מצור על הסלולריות

פרטנר, סלקום ופלאפון מנסות להרוויח זמן - סומכות על הסחבת ולא מתכוננות לשינוי שיבוא

גד פרץ 07.06.2010

תעריפי הסלולר ללקוחות פרטיים כפולים מאלה של לקוחות עסקיים

עובדי חברות גדולות ובני משפחותיהם משלמים הרבה פחות לחברות הסלולר ■ מבדיקת "כמהזה" עבור "גלובס" עולה כי לקוח פרטי משלם לעתים פי שניים מעובד בחברת החשמל או אל-על ■ זה הזמן להוכיח שיש לכם אחות

מיכל רז-חיימוביץ' 01.06.2010

כחלון מקל על בזק: אישר 3 מסלולים חדשים לתעריפי שיחות

סלי התעריפים החדשים יקלו על בזק בהתמודדות עם החברות המתחרות HOT ו-012 סמייל ■ המסלולים שאושרו וישווקו מהימים הקרובים מבוססים על תשלום קבוע לאגד של דקות ליעדים נייחים בלבד, ללא התחייבות

גד פרץ 27.01.2010

לקראת שינוי: HOT ובזק יחויבו למכור למתחרות דקות בהנחה

ועדת התעריפים, שתקום לצורך בחינת מבנה התעריפים של בזק, תבחן גם אפשרות ליצור שוק סיטונאי של דקות שיחה בטלפוניה הנייחת, שיאפשר למפעילים שונים לרכוש צבר (Bulk) דקות ולשווק אותו בנפרד

גד פרץ 25.11.2009

צעד קטן לתחרות

מדוע הצרכן הישראלי לא עובר בין חברות? האם זה כי הוא נאמן ואוהב את הספק שלו?

גד פרץ 04.11.2009

חברת הסלולר פרטנר מייקרת תעריפים בשיעור ממוצע של 3%

זאת, לטענתה, על רקע שחיקת מחירים של 10% בממוצע שחלה ב-12 החודשים האחרונים ■ עדכון התעריפים לא יחול על לקוחות חדשים פרטיים שהצטרפו החל מינואר 2009, מנויי פרי-פייד, חיילים וחבילות תוכן

גד פרץ 22.10.2009

מחלוקת במשרד התקשורת על הדרך בה ייקבעו תעריפי בזק

תעריפי בזק מפוקחים ע"י משרד התקשורת, אך הסדר התעריפים תם לפני שנה ■ ראש אגף הכלכלה במשרד רוצה להקים ועדה בראשות פרופ' גרונאו, אך שר התקשורת ומנכ"ל המשרד רוצים שהתעריפים ייקבעו ע"י גוף חיצוני

גד פרץ 25.08.2009

משרד התקשורת יקים ועדה להפחתת תעריפים בבזק

ההחלטה על הקמת ועדה תתקבל בשבועות הקרובים, לאחר שהנושא עוכב במשך למעלה משנה, עת פג תוקף הסדר התעריפים של החברה

גד פרץ 04.08.2009

סלקום יוצאת בתוכנית שיווק חדשה: בנק דקות לכל המשפחה במחיר קבוע

לפי התוכנית שמציעה סלקום, ככל שמצטרפים יותר בני משפחה - המחיר לדקת שיחה יורד ונהנים מהנחה משפחתית גדולה יותר ■ בנק הדקות המשפחתי ניתן לניצול של כל בני המשפחה, והחלוקה אינה חייבת להיות זהה

גד פרץ 24.05.2009

מנכ"ל HOT הרצל עוזר תוקף בחריפות את חברות הסלולר: "כמו בנקים סלולריים שאין עליהם פיקוח"

השר כחלון בכנס התקשורת של המי"ל: "הוזלה של אחוז אחד בתעריפי השיחות תביא לחיסכון של 125 מיליון שקל לציבור" ■ מנכ"ל בזק, אבי גבאי: אטיאס קבר את גרונאו כי הבין שזו שגיאה לפרק את רשת בזק

גד פרץ 12.05.2009

פרטנר מגיבה לביקורת על תעריפי הטלפון: צופה עלייה בשיחות מהנייח לנייד

בשיחה עם "גלובס" מסביר סמנכ"ל האינטרנט והתקשורת הקווית בחברה, אלון ברמן, את ההיגיון שעומד מאחורי חבילות התעריפים של פרטנר

גד פרץ 10.02.2009

אביר הצרכנות המלאכותי

השר אטיאס, מוביל רפורמות הצרכנים, עושה רושם לפעמים שזה רק מיתוס שכזה

גד פרץ 02.02.2009

   123456789   

   נמצאו 129 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 9