החברה רשמה הכנסות של 34.7 מיליון דולר ברבעון השלישי ■ הרווח הנקי ללא הוצאות חד-פעמיות עלה ל-9.7 מ' ד'
תשכחו מסוסיתא: יצרניות הרכב הגדולות בעולם מחפשות בישראל חיישני תנועה, נתונים על מצב הכביש ודלקים חלופיים ■ מי הרוויח מהנפילה של בטר פלייס, מה התרומה של מובילאיי ואיזה יצרניות רכב עשויית להקים כאן מרכז מו"פ
סך של 37 מיליארד דולר גויס ברבעון השלישי בהנפקות ראשוניות ■ ההנפקה המצטיינת - ReWalk הישראלית (תשואה של 176% בשלושה שבועות) ■ גם מובילאיי ו-CyberArk יותר מהכפילו את ערכן בזמן קצר ■ עליבאבא כמובן בראש
אנחנו גאים בהישגי תעשיית ההיי-טק הישראלית, ומפרגנים גם לעובדים וגם למשקיעים, אבל אם חוויית השימוש של משתמשי הקצה - כלומר הנהגים - בשתי המערכות הללו תמשיך להיות כה ירודה, אנחנו צופים לשתיהן בעיות במורד הדרך
החברה הישראלית שהונפקה בוול סטריט רק לפני כחודש דיווחה כי הכנסותיה ברבעון השני הסתכמו ב-33.7 מיליון דולר, לעומת 17.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד ■ הרווח הנקי עמד על 200 א' דולר
אחד האנליסטים המסקרים את מובילאיי כינה את הטכנולוגיה שהיא מפתחת "אייפון מומנט" ו"כוח עולה בתעשיית הרכב" ■ כתוצאה מכך מניית החברה זינקה בתחילת יום המסחר לשיא כל הזמנים מאז הונפקה - 41.69 דולר
רווחי-העתק מהנפקת מובילאיי חיזקו את תדמית "מגע הזהב" של יבואני הרכב בארץ ■ "גלובס" ממפה חלק מההשקעות הנוכחיות של היבואנים בחברות סטארט-אפ ומנסה לנחש איזו מהן תהיה הדבר הגדול הבא
192 מיליון שקל מהרווח הרבעוני נבעו משערוך מובילאיי, שסייע לקפיצה של 150% בהכנסות המימון
העדפתן הגוברת של חברות ישראליות להנפיק בחו"ל מחייבת שינוי תפיסה ■ תכירו את המדד של 40 החברות הישראליות הגדולות בעולם
הבנק מחזיק היום 1% ממפתחת מערכות ההתרעה לרכב
החברה מחזיקה מניות מובילאיי בכ-14 מיליון שקל נוספים ■ המימוש משקף תשואה של מאות אחוזים
המכירות בענף הרכב התרסקו ביולי על "צוק איתן" ■ מי נפגע אנושות, מי צפוי להתאושש במהירות, ומי עשה קופה חלומית בהנפקת מובילאיי?
לפני מספר שנים, מובילאיי, שהייתה רשומה בקפריסין ובהולנד, החליטה לשוב לארץ ■ כיום, לאחר הנפקתה המוצלחת, המדינה צפויה לגרוף סכומים מכובדים מרווחיה הצפויים ■ "זו חברה ציונית. היא יצאה מישראל לצורכי מס וחזרה מרצונה"
רק כחמישית מהגיוס זרם לקופת החברה, והשאר - לכיסי בעלי המניות המוכרים ■ כל אחד משני המייסדים, פרופ' אמנון שעשוע וזיו אבירם, שווה "על הנייר" 2.3 מיליארד שקל ■ המדינה אמורה לקבל מאות מיליוני שקלים במס
רווח הון של 250 מיליון שקל לדלק רכב, סאני תוכל לשפר ההחזר למחזיקי האג"ח
החברה השלימה גיוס לפי שווי חברה של 5.31 מיליארד דולר, גבוה מהציפיות המוקדמות ■ מחיר המניה עומד על 25 דולר ■ בשווי זה, היא תהיה החברה הישראלית החמישית בגודלה בוול סטריט
אינטלאמנון שעשועדוחות כספייםיבוא רכבישראליות בוול סטריטמכונית חשמליתפיטוריםרכב אוטונומירכב סינישבבים