מובילאיי (Mobileye)

כתבות אחרונות

 
פרופסור אמנון שעשוע  / צילום: מיכל רז חיימוביץ

אפילו אמנון שעשוע מודה: חזון הרכב האוטונומי להמונים הולך ומתרחק

מייסד מובילאיי מצנן את הציפיות של המשקיעים והציבור לעלייתו על הכביש של הרכב ללא נהג בשנתיים הקרובות, כפי שבכירים בתעשיית הרכב העולמי מבטיחים כבר שנים • איך למרות הדחיות והבעיות, ההשקעות הכבדות ברכב האוטונומי עדיין כאן, ומה בכל זאת צופן העתיד?

דובי בן גדליהו 10.07.2019
שירות ההסעות האוטונומי־חשמלי של פולקסווגן בהמבורג/  צילום: יח"צ

מבאיידו הסינית ועד גוגל: הפרויקט הישראלי שהצית קרב ענקים גלובלי

הכניסה של מובילאיי לפיתוח חבילה מלאה של שירותי תחבורה אוטונומיים דוחפת שחקניות ענק גלובאליות לצעדי נגד • באיידו הסינית מנסה לאיים על ההגמוניה של מובילאיי בתחום המצלמות וגוגל מסמנת טריטוריה באירופה • רק הרגולטור הישראלי עדיין לא מתעורר

דובי בן גדליהו 25.06.2019
מנכ"ל אינטל בוב סוואן\ צילום: ליאת מנדל

מנכ"ל אינטל העולמית השיק מרכז סטארט-אפים בת"א: "אין לי שום חרטה על רכישת מובילאיי"

בוב סוואן אמר את הדברים במסגרת אירוע להשקת מרכז סטארט-אפים של אינטל בת"א בשם Ignite שינהל צחי וייספלד, לשעבר מנהל תוכנית הסטארט-אפים הגלובלית של מיקרוסופט • עוד אמר סוואן: "השקענו בישראל 40 מיליארד דולר לאורך השנים – במחקר ופיתוח, במפעל, במובילאיי ובאינטל קפיטל, ונמשיך להשקיע"

אורי ברקוביץ' 17.06.2019
מימין: יניב גרטי, בוב סוואן, אבנר גורן וצחי וייספלד / צילום: עזרא לוי

אינטל העולמית השיקה מרכז סטארט-אפים חדש בתל-אביב

לפי אינטל, המרכז החדש, ששמו Ignite, יפעל "להאצת חברות סטארט-אפ ישראליות בשלבים מוקדמים. היא תתחיל בישראל ולאחר מכן תתרחב למדינות נוספות" • צחי וייספלד, שינהל את המרכז, היה מנהל תוכנית הסטארט-אפים הגלובלית של מיקרוסופט

אורי ברקוביץ' 16.06.2019
ביל פורד/  צילום: איתן נדב

יו"ר פורד בביקור בישראל: "קורקינטים מחמירים את מצב התחבורה ויוצרים כאוס"

יו"ר חברת הרכב האמריקאית הגיע לישראל לרגל הקמת מרכז המחקר של החברה • במפגש עם עיתונאים הוא דיבר על אי הוודאות שיוצרת מלחמת הסחר לתעשיית הרכב, מסביר למה עדיין אין רכב אוטונומי על הכביש, ואומר: "אם נתאהב בטכנולוגיה ונשאיר את האדם בחוץ, נחיה בחברה דיסטופית"

אורי ברקוביץ' 12.06.2019
ניסוי רכב אוטונומי שמובילאיי ערכה בירושלים/  צילום: רויטרס Ronen Zvulun

האיחוד האירופי העניק פטור מהסדר כובל לחברת שירותי ההסעות האוטונומיים של פולקסווגן, מובילאיי וצ'מפיון מוטורס

מדובר בחברה משותפת של פולקסווגן, מובילאיי וצ'מפיון מוטורס • השירות אושר באירופה וצפוי להתחיל לפעול בישראל בעוד כשלוש שנים • במקביל, מובילאיי נכנסת לשת"פ אסטרטגי בתחום המשאיות

דובי בן גדליהו 04.06.2019
ביל פורד, יו"ר חברת פורד / צילום: רויטרס Regis Duvignau

הפנים הנוספות של תעשיית האוטו-טק הישראלית

רכבת אווירית של בכירים מתעשיית הרכב העולמית תגיע ביוני לתערוכת "אקומושן" השנתית • הם יגלו ענף חדשני שמפתח טכנולוגיות גם לתחום הביטחוני, הפיננסי והרפואי, את מובילאיי שרוצה לשנות את עולם ההסעות האוטונומיות ואת החברה שעשויה להיות המובילאיי הבאה

דובי בן גדליהו 29.05.2019
מנכ"ל אינטל בוב סוואן\ צילום: ליאת מנדל

אינטל נכנסת לתחום התחבורה-בתור-שירות (MAAS) כפעילות אסטרטגית

את המהלך תוביל בקבוצה מובילאיי, שתפתח חבילת מקיפה של פתרונות תחבורה שיתופיים ואוטונומיים בנוסח WAYMO

דובי בן גדליהו 10.05.2019
מובילאיי/ צילום: יחצ
אינטל | לפני כולם

מובילאיי הקימה חטיבה לטכנולוגיות חיישני לייזר

החטיבה, שבסיסה בקליפורניה, הוקמה על בסיס סטארט-אפ אמריקני אותו רכשה מובילאיי, במימון אינטל, באוקטובר אשתקד תמורת סכום המוערך בכמה עשרות מיליוני דולר

דובי בן גדליהו 06.05.2019
אמנון שעשוע/ צילום: Walden Kirsch/Intel Corporation

המכשולים שעומדים בדרך של מובילאיי לרכב ללא נהג

עתידה של מובילאיי תלוי במידה רבה בעלייתו לכביש של הרכב האוטונומי • מה המכשולים שניצבים בדרכם, מדוע הציפיות לשירות מסחרי של מוניות ללא נהג בישראל ב-2022 נראות כרגע אופטימיות מדי, ומה הסיכונים הכרוכים בהרחבת הנוכחות בסין • שנתיים לעסקת אינטל-מובילאיי: כתבה שלישית בסדרה

דובי בן גדליהו 03.05.2019
ההנפקה של ליפט./Shutterstock  צילום:א.ס.א.פ קריאייטיב

מהאוויר, מהים ומהיבשה: הסטארט-אפים מנסים לחדור לשוק הרכב מכל כיוון אפשרי

לצד חברות האוטו–טק המבוססות, מופיעות מתחת לרדאר עוד ועוד חברות צעירות שמפתחות טכנולוגיות מרתקות • מה הקשר בין פסיכולוגיה וריחות לרכב, איך ממציאים מחדש את הרכב החשמלי, וכיצד יתרוממו לאוויר מכוניות הדור הבא • שנתיים לעסקת מובילאיי: כתבה שנייה בסדרה

דובי בן גדליהו 17.04.2019
רכב העתיד של פולקסווגן./ צילום: יחצ

האנטומיה של האוטונומיה: שנתיים לרכישת מובילאיי ע"י אינטל

במלאת שנתיים לרכישת מובילאיי ע"י אינטל, יצאנו לבדוק לאן התקדם ענף האוטו-טק הישראלי מאז • מצאנו חברות ותיקות שנושקות להערכת שווי של מיליארד שקל, זירת גיוסים היפר-אקטיבית ויבואני רכב מקומיים שהפכו למשקיעי הון-סיכון משגשגים • כתבה ראשונה בסדרה

דובי בן גדליהו 11.04.2019
אמנון שעשוע / /צילום: יחצ

שעשוע: אנבידיה העתיקה ממובילאיי את מודל הבטיחות של הרכב האוטונומי

מייסד מובילאיי כתב בפוסט באתר אינטל: בחנו את מודל הבטיחות של אנבידיה והרגשנו שאנחנו מסתכלים במראה. מצער שאנבידיה מייצרת בלבול בתעשייה

עמרי זרחוביץ' 25.03.2019
מערכת של מובילאיי / צילום: יח"צ

מובילאיי בוחנת השתתפות בניסויי רכב אוטונומי בטיוואן

הנושא נדון בביקור של ראש עיריית טאייפה ובכירים מהמדינה השבוע במטה מובילאיי

דובי בן גדליהו 25.02.2019
קורטיקה בינה מלאכותית למכוניות / צילום: יחצ

האם טכנולוגיה ישראלית תיקח את חברת טויוטה אל הרכב האוטונומי?

שיתוף הפעולה בין חברת הבינה המלאכותית הישראלית קורטיקה לבין הספקית היפנית הגדולה Renesas יציב ככל הנראה טכנולוגיית אוטו-טק ישראלית במרכז "המוח" של הרכב האוטונומי העתידי של טויוטה • בעזרתה של קורטיקה, טויוטה יכולה גם לאתגר את השליטה של אינטל ומובילאיי בשוק הרווחי של מערכות סיוע לנהג

דובי בן גדליהו 12.02.2019
בניין אינטל / צילום : צילום: Reuters, Ronen Zvulun

האם המדינה עשתה עסקה טובה עם אינטל? התשובה היא לא

אינטל תשקיע כאן 40 מיליארד שקל, אבל תקלוט רק אלף עובדים נוספים ותשלם מס מגוחך של 5% • האם זה נכון לתת לאינטל הטבות כה משמעותיות ולקבל כל-כך מעט?

אבישי עובדיה 03.02.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 265 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 17

צרו איתנו קשר *5988