הורים רבים בת"א מודאגים מאז שהופצה השמועה על אירוע לאומני בגן ילדים בצפון העיר ■ השמועות התבררו כשקריות: מדובר במקרה בו סייעת חשדה בעובר אורח שפנה אליה בערבית והזעיקה את המשטרה, שהגיעה למקום ולא איתרה שום ממצא חשוד
בחברת צ'ק פוינט מעריכים כי מאות מיליוני משתמשים באפליקציית המסרים למחשב היו חשופים לפגיעה מצד האקרים ■ בוואטסאפ מיהרו לתקן את התקלה
אפליקציית המסרים המיידיים הפופולרית WhatsApp השיקה אפשרות לתת צליל שונה להודעות מכל איש קשר או קבוצה, להשתיק איש קשר, לסמן שיחה כ"לא נקראה", ועוד
אייפוניסטים יקרים, נמאס לכם לחזות בחבריכם מקשקשים במחשב בוואטסאפ? מהיום גם אתם מוזמנים לסרוק את הקוד באתר ולהצטרף לחגיגה
עדכון הגרסה האחרון של אפליקציית המסרים הפופולרית יאפשר לסמן הודעות כ-Unread לקריאה מאוחרת יחד עם פיצ'רים נוספים שישדרגו את חוויית השימוש
מושב "הדור האבוד" בוועידת MAD של "גלובס" ניסה לבדוק את האפשרויות לפנות לבני דור ה-Y וה-Z
דוח חדש חושף עוד כי בשנה שעברה נכתבו מדי יום ברשת 100 אלף פוסטים ביקורתיים כלפי אדם, חברה או מותג ■ אמון הציבור בתקשורת - בשפל חסר תקדים ■ 86% מהתל-אביבים משתמשים בוואטסאפ, לעומת 55% בפריפריה
המייסד יאן קום הודיע כי וואטסאפ השיגה 800 מיליון משתמשים פעילים, וזאת חודשים ספורים לאחר שהגיעה ל-700 מיליון איש
בכירים בתעשייה: תיתכן פגיעה בהכנסות בעקבות ירידה ברומינג (נדידה) מחו"ל ■ הפופולריות של התוכנה תהפוך אותה לשימושית עבור הרבה מטיילים שיעדיפו אותה על פני תוכנות כמו וייבר וסקייפ
לאחר כמה חודשים בגרסת בטא למספר קטן של משתמשים, מהלילה כל משתמשי אנדרואיד יוכלו ליהנות משיחות קוליות באפליקציה ■ בשבועות הקרובים השירות יגיע גם למתשמשי האייפון, ובהמשך לווינדוס פון ולבלקברי
חברות הסלולר YouPhone ורמי לוי השיקו השבוע שירות לקוחות בוואטסאפ, תוך הבטחה למענה מיידי במהלך שעות הפעילות של מחלקת השירות
קדחת הסמארטפונים מזניקה את השווי של האפליקציות במיליארדי דולרים תוך חודשים ספורים ■ קרנות ההון סיכון וענקיות טכנולוגיה משקיעות סכומי עתק בחברות בלי רווחים, לפעמים בלי הכנסות ובמקרים מסוימים גם ללא מודל עסקי
בעקבות פעילות "הכפתור האדום" הוסרו מהרשת מאות דפים אלימים
לקראת בחירות 2015 גילו הפוליטיקאים את טוויטר, את קבוצות הוואטסאפ הפומביות, ואף אחד לא מרשה לעצמו להיות מחוץ לפייסבוק ■ "גלובס" מסמן את הטרנדים הדיגיטליים החמים לקראת ההצבעה בקלפי
מייל, מסרון, וואטסאפ, צ'אט, פייסבוק ועוד ועוד: לא חסרות דרכי תקשורת היום, אך כשמדובר בשירות לקוחות, רבות מהחברות הישראליות מסתפקות היום במענה אוטומטי, בניווט קולי ובדרישה למשלוח פקס ■ אפשר גם אחרת
גולש העלה תמונות מסך וסרטון לאתר Reddit, לפיו הפיצ'ר כבר פועל בגרסה שהוריד מאתר החברה ■ הפיצ'ר יאפשר לקיים שיחות בין משתמשים על בסיס רשת האינטרנט בדומה לאפליקציות כמו סקייפ, viber או tango
אינסטגרם (Instagram)אפליקציותבדיקה טכנולוגיתטיקטוקטכנולוגיה: גאדג'טים ותוכנותטלגרםמטא (META)פייסבוקרשתות חברתיותתקלות