זאת בעקבות המהלכים האחרונים בשוק ובעיקר המהלך של 012 מובייל ושל גולן טלקום, שהמשיכו במבצעים אגרסיביים אחרי שנראה שהתחרות בסלולר נרגעה
גולן טלקום שוב מובילה בגיוס לקוחות ■ מבצע אגרסיבי של יופון הצליח לצרף 7,190 לקוחות ■ סלקום רשמה את הנטישה הגבוהה ביותר - 9,300 לקוחות
אין לדעת איך זה ייגמר, אך הידרדרות ההכנסה מלקוח תיעצר
חברת הסלולר מציעה מסלול ללא הגבלה הכולל שיחות, הודעות ו-1 ג'יגה גלישה ב-10 שקלים בלבד ל-3 חודשים ■ לאחר מכן יעמוד מחיר המסלול על 79 שקלים
המבצע החדש מציע ללקוחות מתניידים וחדשים שיחות ללא הגבלה, הודעות SMS וגלישה סלולרית ב-1 ג'יגה ל-4 חודשים למצטרפים באתר, וחודשיים למצטרפים בחנויות ובמוקד הטלפוני ■ לאחר מכן יעמוד המחיר על 79 שקל בחודש
קרבות הסלולר בין סלקום ל-YouPhone מסמלים את המאבק בין הקרייאטיב המיתוגי להצעת מחיר אטרקטיבית
בראיון לתוכנית "ברקוד" ב"גלובס TV" מסביר אריאל שרייבר, מנכ"ל YouPhone, למה המחיר החדש של גולן טלקום הוא "לא שובר שוק", ולמה חצי שנה אחרי שהושקה הלקוחות עדיין לא מכירים מספיק את החברה
רשת מגה הצליחה להגדיל את שיעור הרווח התפעולי הרבעוני מ-2% ל-2.4%
המסלול כולל 200 דקות שיחה, 200 הודעות וגלישה בנפח חצי ג'יגה בחודש ■ תעריפי החריגה הם 18 אג' לדקת שיחה, 15 אג' ל-SMS ו-15 אג' למגה גלישה
מנכ"ל YouPhone הצהיר אתמול כי החברה לא עומדת בעומס הפניות, אך מנתונים שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי החברה ניידה עד כה כ-7,000 לקוחות בלבד מיום הקמתה ■ מספר זה כולל חלק מעובדי קבוצת דור-אלון שנוידו ל-YouPhone
אריאל שרייבר מ-YouPhone בכנס "גו מובייל": "נהיה שחקן לגיטימי לטווח ארוך" ■ גולן טלקום: "המודל שלנו לא יוביל להפסד" ■ המועצה לצרכנות: "החברות אומרות חצאי אמת לצרכנים" ■ סלקום, פרטנר ופלאפון סירבו כולן להשתתף בפאנל
לצד התעריף המוזל, חברי מועדון You יוכלו לקבל זיכוי של עד 50 שקל מהחשבון החודשי בסלולר, אם יקנו ברשתות מגה או יתדלקו בתחנות דור-אלון
קמפיין ההשקה למותג הסלולר של קבוצת אלון יעלה באמצעות שטרית מדיה גרופ
המודל: לקוחות שרוכשים מוצרים במגה, יקבלו הנחות על השימוש בסלולר ■ מי שאינו חבר מועדון ישלם 109 שקל עבור חבילה סלולרית ללא הגבלה - יקר יותר מתעריפי גולן טלקום והוט מובייל שמציעות חבילות ב-89-99 שקל בחודש
החברה, שפועלת כמפעיל וירטואלי על גבי הרשת של פרטנר, ביקשה ממנה הצעה מעודכנת שתאפשר לה להתחרות בגולן טלקום והוט מובייל
בחלוקה מגזרית, רשמה רשת שיווק המזון מגה ירידה של 0.6% בהכנסות לרמה של 1.6 מיליארד שקל, כולל ירידה של 2.6% במכירות סניפים זהים