יהושע, גיתם וראובני יתמודדו על תקציב הפרסום של מי עדן

התקציב, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, טופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי

‎‎יהושע ‏TBWA‏, ראובני-פרידן וגיתם ‏BBDO‏ הם המתמודדים במכרז על תקציב הפרסום של מי עדן - כך נודע ל"גלובס".

התקציב, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר (במחירים ריאליים) טופל ב-5 השנים האחרונות במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

יצויין כי מבין 3 המשרדים, רק ראובני-פרידן שייך למערך הפרסום של מי עדן, היות שהוא מטפל בתקציבים של תפוזינה ואר.סי. קולה, שניהם מבית יפאורה תבורי. מנגד, גיתם מטפל בתקציב פפסי השייך לחברת טמפו המתחרה ביפאורה, ויהושע מטפל בתקציב פרימור.

המשרד שיזכה בתקציב יצטרך לפעול למיתוג מי עדן בשוק המים המינרליים, באופן שיבדל אותו מהמתחרים. זאת, משום שהמותגים בשוק עדיין נתפסים בציבור כמוצרים גנריים.

מי עדן מחזיקה בנתח שוק כללי של 45% בשוק המים המינרליים בישראל. ‏חברת מעיינות עדן נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב ונמצאת בבעלות משפחת נפתלי והציבור. ‏‎‎‏