אסם הוציאה מארז אספנות חדש של אסם לציון 60 שנה למותג במבה, והצרכנים הישראלים כבר מתנפלים ומוכנים לשלם הרבה כדי להשיג אותו. המארז מורכב מבובת התינוק של במבה, שתי אריזות במבה - אחת כחולה ואחת כתומה במשקל 80 גרם כל אחת, ועל גבי המארז עצמו מצוינות אבני-דרך בחיי המותג, שנוצר בכלל כחטיף גבינה ב-1964.
המארז צפוי להימכר בהמשך בכל רשתות המזון, ובינתיים ניתן להשיג אותו באתר סופר-פארם ובחלק מהסניפים, שם הוא במבצע ועולה 29.90 שקל; וברשתות קטנות, שם מחירו יכול להגיע ל-49.90 שקל.
● על רקע המצב הביטחוני: עלייה בקניות ברשתות המזון
● משקיע-העל כבר הפסיד על המניה שלה 600 מיליון דולר: האם הרבלייף תצליח לעשות קאמבק?
השיווק הרשמי של מארז האספנות עדיין לא התחיל, ובינתיים הוא גם לא אזל מהמלאי, אבל המרדף אחריו החל כבר בפייסבוק, בטיקטוק, באינסטגרם וגם בקבוצת הוואטסאפ - והמחירים משתוללים בהתאם. כך, למשל, במרקט פלייס של פייסבוק המחירים יכולים להגיע ל-100 שקל, ובאחת הקבוצות גולשת אף שיתפה שמישהו ביקש תמורת המארז סכום של 200 שקל.
"ביום שישי בת ה-9 שלי שאלה אם אני יכולה להשיג לה את המארז של במבה", מספרת א' לגלובס. "בסופרים באזור לא היו כבר מארזים כאלה, המלאי חוסל תוך כלום זמן, אבל אחד מחברי קבוצת הוואטסאפ השכונתית פרסם הודעה שהבן שלו, בן ה-13, מוכר מארז ב-70 שקל. התקשרתי לילד-הסוחר, וסיכמנו שארכוש מארז אחד ב-60 שקל, וכך מצאתי את עצמי יוצאת לרחוב עם שטר של 100 שקל בציפייה לרכישה סמי-מחתרתית של מוצר שאין לי ולבת שלי כל צורך בו, אבל כמו כולם נפלנו לטרנד.
"בשיחה עם הילד התברר שהוא קנה 10 מארזים, וכולם נמכרו תוך שעה, המארז שקניתי ממנו היה האחרון שהוא מכר. בהמשך היום גם אחותי, בת ה-31, נפלה לטרנד. החבר שלה עשה שמיניות באוויר להשיג לה מארז, ועכשיו כל החברות שלה רוצות גם".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.