d-say

משרד אינטראקטיב ופרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
מרפאות אמריקן לייזר. בעיגול: צח הררי, מנכ''ל CARE ואמריקן לייזר / צילום: תמר מצפי, רונן אקרמן ז''ל

אחרי המשבר והמכירה ל-CARE: תקציב הפרסום של אמריקן לייזר חוזר ל-D-SAY

גובה התקציב עומד על כ-7 מיליון שקל; צח הררי, מנכ"ל קר ואמריקן לייזר: "ננהל את שני המותגים בתחרות בריאה והוגנת" • עיריית תל אביב תקיים במהלך נובמבר את "חודש לא צריכ.ה", ובדצמבר ייפתח סניף של מיזם "קפה עוטף" באפלייד מטיריאלס • אירועים ומינויים

גלית חתן 29.10.2024
ג'רי סיינפלד עם יובל הרן בבית הוריו שנשרף בבארי / צילום: נעם לניר

רק 850 אלף תיירים נכנסו לישראל מאז פרוץ המלחמה

מתחילת המלחמה נכנסו לישראל באמצעות ויזת תייר רק כ-853 אלף בני אדם • ביל קלינטון והיזם זיו אבירם העניקו פרס לסוזן ראסט, כתבת ה"לוס אנג'לס טיימס", על מצוינות בסיקור משבר האקלים • המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט חנך את ספריית הנשיא השישי חיים הרצוג ז"ל ורעייתו אורה הרצוג ז"ל • ומובילאיי פותחת תוכנית מלגות לסטודנטיות ולסטודנטים משרתי מילואים • אירועים ומינויים

גלית חתן 29.09.2024
בכירי יאנג בויז ופלוס500. שני משמאל: ואניה גרוייל / צילום: plus500

ליגת האלופות, יאנג בויז והקשר החיפאי

"אנו משמשים כנותני החסות הראשיים של יאנג בויז כחלק מאסטרטגיית הפרסום שלנו בשווייץ", מסביר מנכ"ל חברת הפינטק Plus500, דוד צרויה • מנכ"ל יאנג בויז, ואניה גרוייל, סיפר: "העלייה לשלב הבתים בליגת האלופות תהיה שווה לנו כנראה יותר מ-20 מיליון פרנק (כ-85 מיליון שקל)" • אירועים ומינויים

גלית חתן ורועי ויינברגר 23.08.2023
מיפוי ערים באיטליה / צילום: Simplex

למפות את איטליה בתלת-ממד

חברת טכנולוגיה ישראלית תייצר מודלים תלת-ממדיים של עשרות ערים באיטליה בשנתיים הקרובות, בהיקף של עשרות מיליוני אירו • תקציב הפרסום של רשת האסתטיקה אמריקן לייזר, המוערך בכ-10 מיליון שקל, מועבר למשרד הפרסום D-Say • אירועים ומינויים

גלית חתן 16.03.2023
מאיה שרן / צילום: עופר חג'יוב

מאיה שרן מצטרפת למשרד D-SAY כמנהלת קריאטיב ראשית ושותפה

שרן, עד לאחרונה סמנכ"לית הקריאטיב במשרד הפרסום יהושע TBWA, צפויה להיכנס לתפקידה החדש בתחילת נובמבר

ענת ביין-לובוביץ' 19.10.2021
יורם דרורי   / צילום: איל יצהר
משרדי פרסום | לפני כולם

מפרידים כוחות: דרורי-ארועטי-ברמן בתוכנית הבראה קיצונית

התוכנית כוללת הפרדת כוחות בין השותפים: מה שהיה עד המיזוג דרורי-שלומי יכונס לתוך d-say אינטראקטיב שתנוהל ע"י איל הובר לוי ■ יורם דרורי יישאר יו"ר פעיל, ודודי ברמן יפעיל יחידה עצמאית נפרדת

ענת ביין-לובוביץ' 03.12.2017
תמיר יודלביץ / צילום: איל יצהר
ברוקנר נטע יער | לפני כולם

תמיר יולביץ' במו"מ להקמת סוכנות דיגיטל עם ברוקנר-יער-לוי

הפרסומאי נפרד מהשותפות עם אתר "עכבר העיר אונליין", מוכר את מלוא מניותיו במשרד הפרסום הדיגיטלי d-say, פורש מתפקיד המנכ"ל המשותף ויוצא לדרך חדשה

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2016
תמיר יודלביץ / צילום: איל יצהר

תמיר יולביץ': אני רחוק מלהחזיר את ההשקעה ב"עכבר העיר"

יולביץ', בעלים ומנכ"ל משרד הפרסום הדיגיטלי d-say, רכש לפני כשנה 40% מאתר "עכבר העיר" ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר מהי התקומה של אתרי תוכן, איך הוא מתמודד מול התחרות, ולמה ענף הפרסום לא מאמין בדיגיטל

רועי גולדנברג 25.08.2014

מי עומד מאחורי אולג פטרושקה? הוועדה למדרוג באינטרנט

מטרת הקמפיין הייתה להוכיח את יעילות הפרסום באינטרנט ■ הקמפיין נוהל בסודיות רבה, וברשת נוצר באזז סביב דמותו של המועמד המסתורי

רועי גולדנברג 12.12.2012

מיתוס ומשרד הפרסום D-say משיקות את "360 Project"

זאת במטרה לייצר הפקות חווייתיות משולבות בפעילות שטח ואון-ליין ■ בראש המיזם יעמוד מנהל הפיתוח העסקי של קבוצת מיתוס, אלעד אביב

שירות גלובס 18.06.2012

צפו: כך שוכנעו נשים ישראליות לנפץ את הטלוויזיה בבית

הנשים שניפצו מכשירי טלוויזיה כיכבו בקמפיין של LG - ללא ידיעת בעליהן ההמומים ■ מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום הדיגיטלי d-say interactive

שירות גלובס 29.11.2010

   1   

   נמצאו 11 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1