המשרד יתמקד בהענקת פתרונות שיווקיים למפרסמים בקרב אוכלוסיית הסטודנטים ■ ההשקעה במהלך מוערכת בחצי מיליון דולר
כך עולה מסקר teenk ■ כ-40% מהנוער מבלים יותר משעה ביום בצפייה בתכני וידיאו ברשת ■ teenk מעלה ערוץ אינטרנט חדש, שיכיל תוכן גולשים ותוכן שיווקי, בהשקעה של 100 אלף דולר
teenk מתמחה בפרסום לצעירים ■ המשרד ברוסיה ייפתח בהשקעה של כ-300 אלף דולר, בשיתוף עם סוכנות גיימלנד
ממחקר שערך משרד הפרסום Teenk בקרב 433 בני-נוער בגילאי 15-18 עולה כי בנות גולשות בממוצע יותר מבנים ■ אתר הגלישה העיקרי - פייסבוק ■ ההוצאה השבועית הממוצעת של בני-הנוער - 200 שקל
WhatsApp (וואטסאפ)ארנק דיגיטליבני נוערדור ה-Zטיקטוקיניב ויצמןמשרדי פרסוםפרסוםצעיריםשיווק