מלכה, מבעלי ריטייל ישראל, מחזיק כיום ברשתות האופנה ML וג'אמפ ■ הצעתו של מלכה התקבלה ע"י ביהמ"ש לאחר שרני צים יצא מהמירוץ לרכישת הרשת ■ צים: "ביג מרכזי קניות פעלה ממניעים זרים וסירבה להשכיר לי סניפים"
טוענת כי אבי מלכה, בעלי הרשתות ml וג'אמפ, הפר את הסכמי השכירות וחייב 1.5 מיליון שקל ■ מלכה: "לא חייב גרוש למליסרון, משלם להם מיליון שקל בחודש"
נציג הקבוצה: "הבנו שזה לא מתקדם לשום מקום ואין דד-ליין לסיום העסקה"
עו"ד דוד פורר תומך בהגשת 3 הצעות הרכישה לביהמ"ש, לרבות הצעת קבוצת אבי מלכה; ואילו ישראל בכר סבור כי לעסקה עם קבוצת אבי מלכה אין היתכנות
מנחם קופיץ חויב לשלם למלכה, מבעלי רשת ML, כ-750 אלף שקל בתוספת הצמדה וריבית, עקב ניסיון להתחמק מתשלום פיצוי מוסכם במסגרת מכירת ג'אמפ
נאמן אייס יגיש בעוד ימים ספורים בקשה לביהמ"ש למכירה מהירה של הרשת ■ ההצעה הטובה ביותר - של אלקטרה
המותג החדש של רשת האופנה, mlLY, יושק ב-20 מתחמים בתוך סניפי רשת ml ■ קהל היעד המוצהר הוא בעיקר צעירות בשנות ה-20
גנה יחליף את אבי מלכה, בעלי הקבוצה, אשר יכהן כיו"ר פעיל ■ קבוצת ריטייל ישראל מפעילה את רשתות האופנה ml, ml men, ג'אמפ ו-MAM'Z
תקציבי מותגי הקבוצה - ml, ג'אמפ ו-MAM'Z - יטופלו מעתה במחלקה פנימית שהוקמה לצורך כך בחברה ■ תקציב קבוצת ריטייל ישראל יגדל השנה ל-12 מיליון שקל
כך דורשת ריטייל גרופ, הרוכשת של רשת ג'אמפ, בעתירה לביהמ"ש ■ כפי שנחשף ב"גלובס", ריטייל גרופ טוענת כי התפטרות המונית בג'אמפ הביאה לצניחה של כ-30% במכירות
החברה, שהשלימה באוקטובר 2009 את רכישת ג'אמפ תמורת 18 מיליון שקל, טוענת כי הפרת ההסדר מצד מס הכנסה הביאה להתפטרותם של 100 עובדים ברשת ולצניחה של 30% במכירות
השופטת ורדה אלשיך: "אין ולא יכול להיות ספק כי כאשר יחסי עובד ומעביד מנותקים, הרי שקמה הזכות לפיצויי פיטורים שנהנים מפטור ממס"
לי קופר מהווה את עיקר הפעילות בקונספט שיווק, שמנסה באחרונה למכור גם את בלו בירד ואקספוז שברשותה ■ המו"מ למכירת רשת בלו בירד לאיש העסקים רן פרסברג לא הבשיל לידי עסקה
הרשת תמתג את עצמה כ"אופנה לנשים עובדות", תחת הסלוגן "JUMP - הקולקציה שעובדת בשבילך" ■ תשקיע 13 מיליון שקל במהלך, בהם 5 מיליון שקל בשדרוג סניפים קיימים ו-2 מיליון שקל בסניפים החדשים
עד סוף 2012 תאחד ml את כל חנויות הגברים והנשים ■ אבי מלכה: "הבנו שצריך בידול ונשיק קולקציה סקסית"
האם הידיעה על החלטת פוקס לסגור 80 סניפים תוך שנה וחצי היא רק סנונית ראשונה? בעלי הרשתות מנסים להתכחש למצוקה שעלולה לגרום לירידה נוספת במכירות, אבל מבט מקרוב חושף את המצב הבעייתי