דייויד אדלשטיין

דייויד אדלשטיין
פרסומאי

כתבות אחרונות

 
אירוקה | לפני כולם

תקציב הפרסום של אירוקה יטופל זמנית ב"לעומק התודעה"

התקציב שטופל במשרד הפרסום DAVID יטופל ב"לעומק התודעה" עד סוף השנה ואז ייצא למכרז ■ מתחילת 2014 פרסמה הרשת בהיקף של 5.3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 16.06.2014
TNT | לפני כולם

תקציב הפרסום של הוניגמן עובר מיהושע ל-DAVID

משרד הפרסום DAVID, שבבעלות הפרסומאי דייויד אדלשטיין, מטפל גם בתקציב TNT השייך לקבוצת הוניגמן

ענת ביין-לובוביץ' 13.02.2012

תקציב הפרסום של רשת TNT עובר לדיוויד אדלשטיין

‎‎תקציב רשת האופנה לצעירים, בהיקף של כ-4.5 מיליון שקל, טופל עד לאחרונה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי‏

‎‎חגית ברונסקי‏ 26.07.2010

מה גורם לאנשי הקריאייטיב הבכירים לעזוב את המשרדים הגדולים?

השאיפה לתגמול גבוה יותר, לקרדיט משמעותי ולחופש יצירתי גורמת לדור הביניים של אנשי הקריאייטיב לעזוב את המשרדים הגדולים ולצאת לדרך חדשה - עצמאית או במשרד קטן יותר

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2010

אירוקה ממשיכה בשינויים: תקציב המדיה עובר ליוניון מדיה

על-פי יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של אירוקה ב-2009 עמד על 9.1 מיליון דולר במחירי מחירון ■ באחרונה פורסם כי איש הקריאייטיב דייויד אדלשטיין ינהל את תקציב הפרסום של הרשת

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2010

דייויד אדלשטיין ינהל את הפרסום של רשת אירוקה

אדלשטיין, מבכירי אנשי הקריאייטיב בענף, שימש בעבר כמנהל קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי ובראובני-פרידן ■ כעת הוא ימונה למנהל קריאייטיב של אירוקה במשרה קבועה

ענת ביין-לובוביץ' 29.12.2009

דייויד אדלשטיין פוטר מתפקיד מנהל הקריאייטיב של באומן-בר-ריבנאי

הפיטורים - בעקבות חילוקי דעות מקצועיים עם מנכ"ל המשרד, יוסי לובטון ; אדלשטיין, שנחשב לאחד ממנהלי הקריאייטיב הוותיקים והבולטים בענף, שימש בתפקידו הנוכחי בבאומן-בר-ריבנאי במשך כשנתיים וחצי

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 12.01.2009