התקציב שטופל במשרד הפרסום DAVID יטופל ב"לעומק התודעה" עד סוף השנה ואז ייצא למכרז ■ מתחילת 2014 פרסמה הרשת בהיקף של 5.3 מיליון דולר
משרד הפרסום DAVID, שבבעלות הפרסומאי דייויד אדלשטיין, מטפל גם בתקציב TNT השייך לקבוצת הוניגמן
תקציב רשת האופנה לצעירים, בהיקף של כ-4.5 מיליון שקל, טופל עד לאחרונה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
השאיפה לתגמול גבוה יותר, לקרדיט משמעותי ולחופש יצירתי גורמת לדור הביניים של אנשי הקריאייטיב לעזוב את המשרדים הגדולים ולצאת לדרך חדשה - עצמאית או במשרד קטן יותר
על-פי יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של אירוקה ב-2009 עמד על 9.1 מיליון דולר במחירי מחירון ■ באחרונה פורסם כי איש הקריאייטיב דייויד אדלשטיין ינהל את תקציב הפרסום של הרשת
אדלשטיין, מבכירי אנשי הקריאייטיב בענף, שימש בעבר כמנהל קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי ובראובני-פרידן ■ כעת הוא ימונה למנהל קריאייטיב של אירוקה במשרה קבועה
הפיטורים - בעקבות חילוקי דעות מקצועיים עם מנכ"ל המשרד, יוסי לובטון אדלשטיין, שנחשב לאחד ממנהלי הקריאייטיב הוותיקים והבולטים בענף, שימש בתפקידו הנוכחי בבאומן-בר-ריבנאי במשך כשנתיים וחצי