איילת מצגר

כתבות אחרונות

 

הרשות השנייה לערוץ 10: אין להאריך את מהדורת החדשות

הערות בנושא כבר ניתנו לזכייניות ערוץ 2 קשת ורשת ■ הסיבה להארכות מהדורת החדשות: שיפור עמדות מול הערוץ המתחרה ■ ערוץ 10: "איננו מאריכים את המהדורה באופן קבוע"

לי-אור אברבך 15.03.2011

הרשות השנייה לחדשות 2: הפסיקו להאריך את המהדורה

הדרישה - בשל נטיית רשת וקשת להאריך את מהדורת החדשות כדי להתמודד בחזית הרייטינג

לי-אור אברבך 09.03.2011

הליך הפרה נגד רשת על רקע "משפחה חורגת"

הרשות השנייה טוענת כי הפינות המופיעות לצד התוכנית, בהן מופיעים מומחים הקשורים לחברות מסחריות כגון בנק דיסקונט ושופרסל, מהוות פרסומת לכל דבר

לי-אור אברבך 01.03.2011

הרשות השנייה תגביל את מספר הפרומואים הקופצים

זאת אחרי כ-100 תלונות שהגיעו בנושא ■ שקופיות הפופ-אפ שקופצות במהלך השידורים הן כלי מרכזי של הזכייניות לקידום תוכניות ■ כעת מבקשים ברשות השנייה להגביל את המכסה שלהן

לי-אור אברבך 16.02.2011

הרשות השנייה: ילד יופיע בתוכנית ריאליטי רק באישור הוריו

לפי אמנה שניסחה הרשות השנייה, על מפיקי תוכניות הטלוויזיה לשמור על פרטיותו וזכויותיו הבסיסיות של הילד ■ כמו כן, "יש להימנע מלהציג את הילד בצורה מביכה, פוגעת ומשפילה"

לי-אור אברבך 24.01.2011

הרשות השנייה דורשת מהזכיינים דו"ח על תכני תחקירים

הדרישה הגיעה מסמנכ"ל הטלוויזיה ברשות, איילת מצגר, עקב החלטת ועדת הטלוויזיה לפיה אין עיסוק מספק בנושאי הון ושלטון בערוצים 2 ו-10 ■ קשת: "ההתערבות הפולשנית בתכנים היא הראיה המוחצת לצורך הקריטי במעבר לרישיונות"

לי-אור אברבך 13.07.2010

יעקב שחם דורש יותר תחקירים על טייקונים בערוץ 2

יו"ר ועדת הטלוויזיה ברשות השנייה: "בקשת וברשת אין די תחקירים על בעלי הון באופן מכוון, משום שיש מעין קשר שתיקה בין הזכייניות" ■ לוחות השידורים של קשת ורשת אושרו ע"י ועדת הטלוויזיה תוך הסתייגויות

לי-אור אברבך 04.07.2010

האם הצופה הישראלי אדיש לתזוזות התכופות בלוח השידורים?

חוסר היציבות שבו פועלת הטלוויזיה בישראל מביא גם לשינויים תכופים בלוח השידורים: תוכניות עולות, יורדות, מחליפות ימים ומשנות שעות ■ למרות שהבלגן אמור להזיק לזכיינים, הנתונים מראים כי אין פגיעה משמעותית ברייטינג

לי-אור אברבך 23.06.2010

תוכן שיווקי - הדור הבא: תופעת "התוכן הממותג" תופסת תאוצה

משווקים בארה"ב כבר קונים את האפשרות לשדר פרסומות המתחזות לתוכנית טלוויזיה ולפרסם דרכן את המוצרים שלהם - בין אם מדובר במוצר צריכה או באג'נדה שהם רוצים לקדם ■ בישראל ההתייחסות לתופעה עדיין מסויגת

מתן שירם 31.03.2010

פרסום לא סמוי: בתוכניות הריאליטי כמעט כל פריים ממומן ע"י מפרסם

אם ארה"ב היא מלכת התוכן השיווקי, אנחנו בדרך להיות הסגנית הראשונה ■ מי בחר את הפרסים ב"הישרדות", מאיפה הגיע הוורד של "הרווק", ומה רואים פליטי "האח הגדול" ביציאה מהווילה

לי-אור אברבך 08.01.2010

סמירה: תם המו"מ עם ערוץ 10 - לא ניתן להאריך את הזיכיון

מנכ"ל הרשות השנייה הודיע כי הארכת הזיכיון תתאפשר רק באמצעות שינוי חקיקה ■ במועצת הרשות השנייה ימליצו בישיבה ביום א' הקרוב להאיץ את החקיקה בנושא, כפי שנקבע לפני כשנה וחצי בדו"ח תורג'מן

‎‎מתן שירם‏ 15.10.2009

   123   

   נמצאו 43 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3