מוצרי האיפור החדשים יימכרו ברשת סופר-פארם ובהמשך גם במדינות נוספות
נערה טרופית, כוכבת גותית, בובת פורצלן או אישה-ילדה? ■ אביב 2011 לפי בתי האיפור המובילים בעולם
הקוסמטיקה הזולה מרימה ראש, והיא כבר לא רק באסטות בשווקים ■ מוצרים מוצעים בשקלים בודדים ■ אחד מבעלי הרשתות הזולות: "גילינו את העבודה בעיניים על אנשים במשך שנים"
דוכנים למניקור ופדיקור אקספרס הפכו לאחרונה לטרנד, וכמעט לא ניתן למצוא כיום קניון המכבד את עצמו שלא מתהדר באחד כזה ■ מהם השירותים שמציעים הדוכנים - וכמה זה עולה?
מאז כניסתו של נתניהו לתפקיד ראש הממשלה הורחב מערך האיפור ב-50% - והתקציב גדל פי שניים
ההשקעה כוללת גם החלפת אריזות וחידוש הנראות בסניפים וכן קמפיין טלוויזיה בהשקעה של 4 מיליון שקל
הישראליות סבורות כי מוצרי הטיפוח הישראליים איכותיים, אך לא תמיד נאמנות להם ■ נשות העולם, לעומת זאת, מצביעות ברגליים - ומוצרי קוסמטיקה כחול-לבן עושים חיל בחו"ל ■ הבשורה: בארץ משלמים פחות על מוצרים אלה
מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים גורמים למחירי הטיפולים הקוסמטיים להחוויר, אבל הצרכניות מוכנות לשלם גם 5,000 שקל על מוצר ממותג שמכיל מרכיבים נדירים - החל מתמציות עץ הסקויה ועד צמח הלוטוס הכחול
זאת בעקבות ההפסדים של החטיבה, שלטענת רוזנבלום נגרמו בשל דרישת הרשתות סופר-פארם והמשביר לצרכן להעסיק דיילות בסניפים ■ "הרשתות חונקות אותך עד שאת מרימה ידיים"
סדריק פרובאה, נשיא קבוצת אסתי לאודר העולמית, אומר כי המיתון דווקא הביא לעלייה במכירות ■ ומה הלאה? הגברים עדיין לא צורכים קוסמטיקה, העתיד שייך לסיניות, והנשים הישראליות "יפהפיות, חמות וקוסמופוליטיות"
תחליף את הדוגמנית שירלי בוגנים ששימשה כפרזנטורית החברה בעונות הקודמות
בנוסף תוביל כוכבת "הישרדות" קמפיין למכללה לקוסמטיקה רפואית עבור סכום מדווח של 10,000 דולר
זה הזמן לקנות לא רק בגדי קיץ בהנחות ענק, אלא מוצרים שיכולים לשמש גם בקיץ הבא בחצי מחיר: בגד-ים של אוברזון, משקפי-שמש של גוצ'י, מזוודות של סמסונייט, ילקוט אורתופדי ואפילו קרם הגנה
כך עולה ממחקר שביצעה לוריאל על האישה הישראלית החדשה ■ נאוה רביד, מנכ"לית לוריאל ישראל, מספרת כי נשים דורשות כבר עתה מוצרים מקצועיים יותר, ויהיו מוכנות לשלם יותר על 'אאוט סורסינג' גם בתחום הטיפוח
זהו הסניף השמיני של המותג בארץ ■ בכוונת הרשת לפתוח עד סוף השנה הבאה סניפים נוספים
הסניף הראשון ייפתח בדיזנגוף-סנטר, ועד סוף 2010 ייפתחו עוד 9 חנויות של הרשת בארץ ■ הרשת מתמחה במוצרי טיפוח לאישה ולגבר, מוצרי איפור ואביזרים נלווים, מוצרי קוסמטיקה ואווירה לבית ועוד
אורן הולצמןאיל מקיאג'הנפקה ראשונית לציבורוול סטריטיוניקורניםמוצרי טיפוחמכירת מניותנאסד"קסופר פארםקוסמטיקה