ארטימדיה

כתבות אחרונות

 
קמפיין הוט / צילום מסך
הוט | בלעדי

הוט נכנסת לתחום הפרסום: תשתף פעולה עם ארטימדיה

לראשונה מאז שהתחילה את פעילותה בישראל, הוט נכנסת לעולם הפרסום ותשתף פעולה עם רשת הפרסום הפרוגרמטי ארטימדיה • התוכן הראשון שעליו הוט תגיש פרסומות יהיה התוכנית "IT GIRLS"

ענת ביין-לובוביץ' 02.07.2018
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

שפ"א במו"מ עם ארטימדיה לשיווק פרסום במדיות דיגיטליות

לאחרונה נפגשו בעלים של תחנות רדיו אזורי, מנכ"ל שפ"א אלון שטיינפלד ומנכ"ל ארטימדיה גל תורג'מן כדי לדון במהלך

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2018
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

ארטימדיה תאפשר לזאפ ו-וואלה! למכור קמפיינים חכמים

בענף השיווק הדיגיטלי הישראלי מתחילים להפנים שכדי להציע קמפיינים יעילים יש צורך בשיתוף פעולה בין הפלטפורמות שמציגות את הפרסום לחברות שסוחרות במידע על הצרכן • ל"גלובס" נודע כי שיתוף פעולה ראשון כזה מסתמן בין קבוצת זאפ לארטימדיה, במקביל לשיחות עם וואלה! • מה ההבדלים בין חברות המסחר במידע ואיך זה ישפיע על השוק? • ניתוח

ענת ביין-לובוביץ' 09.05.2018
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

ארטימדיה רוכשת את מערכת הדאטה BlueKai של אורקל

המערכת החדשה אמורה לשפר ולשדרג את ניהול הדאטה של ארטימדיה, ובנוסף לאפשר למפרסמים להתממשק למערכת ישירות באמצעות הצינורות שלהם ■ "שיתוף הפעולה עם אורקל יוביל לקמפיינים אפקטיביים ולתוצאות שעדיין לא ראינו"

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2017
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

ארטימדיה: ההסכם בין גוגל ל-ynet עובר על חוק ההגבלים

מפעילת פלטפורמת הפרסום הדיגיטלי מורידה את הכפפות עם שתי תלונות נגד ענקית החיפוש: "גוגל מפעילה ללא שום פיקוח בורסה המקשרת בין כל המפרסמים מצד אחד ובין כל אתרי התוכן מצד שני"

ענת ביין-לובוביץ' 11.12.2017
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
חברות מדיה | לפני כולם

ארטימדיה תציע בקרה של צד שלישי למפרסמים דרכה

רשת הפרסום מציעה לחברות המדיה מנוי לשירותי חברת הבקרה הדיגיטלית Moat תמורת תשלום חודשי של 3,000 דולר ■ ממליצה לגבות מהמפרסמים דולר נוסף עבור כל 1,000 צפיות אמיתיות

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2017
אבי בן טל/ צילום: ירון ברנר

ynet נפרד מארטימדיה: ישווק פרסום בווידאו בעצמו או ע"י גוגל

אנשי ynet הודיעו על החלטתם לארטימדיה כבר בסופ השבוע האחרון, אך הפרישה תתרחש באופן מעשי מחודש אוגוסט ■ מה השתבש?

ענת ביין-לובוביץ' 11.06.2017
אלוט תקשורת | לפני כולם

פלאפון עוצרת את מהלך העברת הדאטה ל-BehavioReal

זאת בעקבות חשיפת "גלובס" ■ בקבוצת בזק, שאליה שייכת פלאפון, נושא הדאטה רגיש, שכן היא מקימה, באמצעות וואלה, חברת דאטה עצמאית ■ למה הופסקה ההתקשרות עם BehavioReal? תלוי את מי שואלים

ענת ביין-לובוביץ' 08.05.2017
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

ארטימדיה תציע טרגוט על בסיס נתונים מרשתות סלקום ופלאפון

רשת הפרסום תשלב דאטה של הסטארט-אפ BehavioReal, האוסף נתוני גלישה ממנויים סלולריים תוך שיתוף פעולה עם המפעילות, מנתח אותם ובונה קבוצות מפולחות המיועדות לפרסום שני סוגי דאטה הנחשבים לאיכותיים יותר הם אלה המצויים בחברות כרטיסי האשראי ובחברות סלולר

ענת ביין-לובוביץ' 28.03.2017
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

שקיפות: ארטימדיה תאפשר ביקורת צד שלישי על נתוני הקמפיינים

מנכ"ל ארטימדיה, גל תורג'מן, ללקוחות: "אנו בתהליך אינטגרציה מתקדם עם חברת MOAT, שאוכפת סטנדרטים בינלאומיים של מדידה ופיקוח"

ענת ביין-לובוביץ' 27.02.2017
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

פרסום פרוגרמטי בערבית: אתר אל ערב מצטרף לארטימדיה

בארטימדיה, העוסקת בפרסום פרוגרמטי בווידאו, מקווים להרחיב את הנגיעה במגזר הערבי ומנהלים מו"מ עם אתרים נוספים 

ענת ביין-לובוביץ' 22.02.2017
אתר ספורט 5 / צילום מסך
ONE | לפני כולם

ארטימדיה משנה את מודל ההתקשרות מול אתרי ONE וספורט 5

רשת הפרסום הדיגיטלית מסירה את התחייבותה למינימום תשלום, המהווה עבור הפבלישרים רשת ביטחון, ועוברת למודל חלוקת רווחים

ענת ביין-לובוביץ' 23.01.2017

בעקבות קשת: רשת תשווק פרסום בטלוויזיה ובדיגיטל כמקשה אחת

בשלב הראשון תציע רשת שיווק משולב ב"The Voice", אך בהמשך תשווק בשיטה זו בכל תוכניות הפרימיום ■ כיום משווקת ארטימדיה את תוכני הווידאו של הזכייניות, אך בטווח הארוך ייתכן כי המהלך יציב שאלה לגבי מקומה בשיווק ולגבי מודל התמחור שלה

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2016
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

גל תורג'מן מונה למנכ"ל ארטימדיה

תורג'מן, ששימש בשנה וחצי האחרונות כמשנה למנכ"ל ארטימדיה, יחליף בתפקיד את ד"ר עופר מילר, מייסד החברה, שיתפנה למשימות פיתוח פעילות החברה בחו"ל

שירות גלובס 04.12.2016
עופר מילר / צילום: תמר מצפי
גוגל | לפני כולם

ארטימדיה תאפשר שימוש בדאטה של קמפיינים שלה בגוגל ובפייסבוק

החברה, המשווקת את הפרסום בווידיאו של אתרי התוכן הישראליים, לא הודיעה על המהלך לפבלישרים, שלמדו עליו מרוכשי המדיה והגיבו במכתבים זועמים שמזהירים מפני גרימת נזק לשוק

ענת ביין-לובוביץ' 12.09.2016
שם: אינטרנט עם ערך מוסף קרדיט: שאטרסטוק.

ארטימדיה ו-וואלה מעמיקות את שיתוף-הפעולה ביניהן

ארטימדיה מדווחת היום כי בשנה האחרונה הצטרפו אל הרשת שלה רוב אתרי התוכן הישראליים

שירות גלובס 11.07.2016

   123   

   נמצאו 44 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3