ארטימדיה

כתבות אחרונות

 
עסקה עסקאות ידיים מיזוג לחיצת ידיים חתימת חוזה / צלם: פוטוס טו גו

אסף בן יהודה מצטרף לארטימדיה: יוביל את תחום הסחר בחברה

בן יהודה פרש מיוניברסל מקאן דיגיטל לאחר 5 שנים, שם ניהל לקוחות אסטרטגיים ואת תחום המובייל

שירות גלובס 16.05.2016
פרסומות | לפני כולם

ארטימדיה במו"מ על שיווק פרסומות בתוך טקסטים

הכלי הפרסומי InRead (פרסומות בתוך טקסטים) שווק עתה ע"י ILX, אך מאחר שאין לה הסכמי בלעדיות, נפתחת אפשרות בפני ארטימדיה לנסות לשווק גם היא סוג פרסום כזה

ענת ביין-לובוביץ' 10.04.2016
אדלר חומסקי | לפני כולם

סוף לסכסוך: נפתר המשבר בין מדיה קום וארטימדיה

הצדדים הבינו כי לנתק ביניהם יהיה מחיר כלכלי - והגיעו להסכמות מסחריות

ענת ביין-לובוביץ' 05.04.2016
המתחם החדש ל יס פלנט בירושלים / צילום: ערן לם
רשות התחרות | לפני כולם

פורום פילם דורשת לעיין בתיק שהביא לאישור פעילות ארטימדיה

פורום פילם, החברה-הבת של יס פלאנט, פנתה בעניין לרשות ההגבלים, זאת על רקע הזינוק במחירי הפרסום שהיא נדרשה לשלם ■ בעבר ביקשה פורום פילם להכריז על ארטימדיה כמונופול

ענת ביין-לובוביץ' 04.04.2016
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

"בשוק הפרסום עדיין קיים מצב של הסכמים בעייתיים"

הסכסוך בין ארטימדיה ומדיה קום - כשבתווך נמצא אחד המפרסמים הגדולים, P&G - מפנה את הזרקור למקום שבענף הפרסום מעדיפים להשאיר בחשכה - עמלות יתר ועסקאות תשלום מראש ■ "גלובס" מציג תמונת מצב של שוק במעבר

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2016
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

הסכסוך מחריף: ארטימדיה מאיימת על מדיה קום בתביעת דיבה

טוענת כי חברת המדיה מקבוצת אדלר-חומסקי מכפישה אותה בפני לקוחות ■ היום שלחה ארטימדיה מצגת למפרסמים המראה את יכולותיה

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2016
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר

אדלר-חומסקי לארטימדיה: אם לא תשיבו ההסכם על כנו, נפנה לממונה על ההגבלים

מדיה קום טוענת כי רשת הפרסום הדיגיטלי פגעה בהכנסותיה ■ ארטימדיה: חבל שהיא מגנה על אתרים גלובליים על חשבון תוכן מקומי

ענת ביין-לובוביץ' 13.03.2016
עופר מילר / צילום: תמר מצפי

"גוגל ניצלו את חוסר הרגולציה והפכו לחברת מדיה - כמו סוס טרויאני"

50 מיליון שקל השקיעה ארטימדיה בשוק המקומי, כדי לגייס אתרים ישראליים ולמכור את פרסום הווידאו שלהם ■ כעת היא פועלת לעצירת בריחת תקציבי הפרסום מהאתרים ליו-טיוב, פלטפורמת הווידאו של גוגל ■ ד"ר עופר מילר, מנכ"ל ומייסד ארטימדיה, מספר איך מתמודדים מול הענקית העולמית

ענת ביין-לובוביץ' 29.02.2016
רשת 13 | לפני כולם

ארטימדיה וזכיינית ערוץ 2 רשת חתמו על שיתוף-פעולה

באמצעות ארטימדיה יוכלו מפרסמים להעלות קמפיינים בסדרות של רשת ולהגיע לקהל מפולח ■ לחברה יש הסכמים עם קשת, ערוץ 10 ואתרי תוכן שונים

ענת ביין-לובוביץ' 28.02.2016
גלישה באינטרנט, מיילים / צילום: שאטרסטוק

פטור לארטימדיה בווידאו באינטרנט - בתנאים

התנאים שמעמידה רשות ההגבלים: אסור יהיה לארטימדיה להתערב במחיר, להעביר או לקבל מידע מסחרי מהאתרים או לחסום תחרות בעתיד ■ מול זאת, החברה תוכל להמשיך לעבוד עם כל האתרים הגדולים בשוק האינטרנט הישראלי

23.02.2016
אבי בן-טל-ynet אילן ישועה-וואלה אורי רוזן-מאקו/ צילום: עודד קרני

מנכ"ל ynet: הצפיות בפרסום בווידיאו עלו, אבל ההכנסות לא

מנכ"ל וואלה, אילן ישועה: "מוקדם לקבוע אם ההשקעה שלנו באולפן השקוף משתלמת" ■ מנכ"ל מאקו, אורי רוזן: "תוכניות האולפן של וואלה ו-ynet מזכירות לי את 'ערב חדש'"

רועי גולדנברג 01.12.2015
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

פרסום בווידיאו: איך התקבלו השינויים שארטימדיה הכניסה לשוק?

ארטימדיה הגיעה לארץ עם גב בינלאומי, כיסים עמוקים וטכנולוגיה, כדי לשפר את הפרסום בווידיאו ועל הדרך גם למשוך את מחירי הפרסום בדיגיטל למעלה ■ האתרים הגדולים בפנים ואפילו חברות המדיה הגדולות מצדדות, אבל יש מי שהשינויים בשוק לא נוחים עבורו ■ כעת גם הממונה על ההגבלים בתמונה

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2015

   123   

   נמצאו 44 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3