העליון ביטל את החלטת המחוזי ויצר סתירה פנימית לקראת ההמשך
שופטת המחוזי, מיכל אגמון-גונן: "מתקבל הרושם כי בעלי התפקיד פועלים אך מטעם פז" ■ הכונס, עו"ד שלמה נס, והמפרקים, עו"ד שאול ברגרזון ורו"ח אלי שפלר: "שמנו הושחר ע"י בית משפט באופן בלתי צודק ובלתי ראוי בעליל"
יובל אורגד, מבעלי בורגראנץ': "בחלק מהקניונים מקדונלד'ס משלם שני תעריפים של שכר דירה, האחד - אם הוא פועל לבד בקניון, והשני - אם יש לו מתחרים. באים אלינו קניונים ואומרים לנו 'אם אתם רוצים להיכנס, אתם צריכים לשלם את ההפרש'"
השופטת מיכל אגמון-גונן: "מתקבל הרושם כי נשתכחה מבעלי התפקיד העובדה שעליהם לפעול למען כלל ציבור הנושים, ונראה כי הם פועלים אך מטעם פז"
לפני שפסלה עצמה מלדון בתיק הפירוק של בורגראנץ' בעקבות קשריו של בעלה עם צדיק בינו, הספיקה אלשיך למנות לחברה מפרקים ■ אלה סידרו לפז הסדר נושים נוח - שנפסל בהמשך ע"י אגמון-גונן
השופטת מיכל אגמון-גונן: מתעוררים ספקות רציניים באשר למעמדה של פז כנושה מובטחת של בורגראנץ', כפי שמוצג בהסדר
יובל אורגד: "אף מנהל לא אוהב שחודרים למרחב הניהול שלו, אבל אתה מבין שהחיים לא מורכבים רק מהרצונות שלך. זה חלק מעולם העסקים, וזה מהלך נכון"
החלטתו של זכיין מקדונלד'ס בישראל שלא לפתוח סניף באריאל בשל מיקומה מעבר לקו הירוק, ממשיכה לעורר הדים ■ ח"כ אלי ישי: "אזמין משלוח מסניף בורגראנץ' באריאל לזכיין מקדונלד'ס עמרי פדן, בצירוף מפת של מדינת ישראל"
הקמפיין יעלה ע"י מקאן-אריקסון בטלוויזיה ובדיגיטל בהשקעה של 2 מיליון שקל
רשתות ההמבורגר מנסות לבדל את עצמן בעזרת גימיקים שמגוונים את התפריט הקלאסי ■ אבל דווקא בגזרה הדיגיטלית מרבית הרשתות עדיין לא מצאו מתכון מנצח, ורק מעטות ממצות את מלוא הפוטנציאל של המדיה החברתית והמובייל
הסניפים החדשים של הרשת ייפתחו בנתיבות, במעלות, בבית-שמש ובבאר-שבע
היקף הרכישות עלה על 3 מיליון שקל ■ הדיל, שנסגר אתמול, כלל 50% הנחה על רכישת 2 ארוחות ראנץ' מלאות
רשת מקדונלד'ס ישראל מדווחת כי סיימה את שנת 2011 עם גידול של 6% במכירות - הצרכן הישראלי הוציא אשתקד על מוצרי מקדולנד'ס 640 מיליון שקל ■ הרשת מתכננת לפתוח השנה 8 סניפים ולשפץ 20 סניפים
סמנכ"ל השיווק של הרשת: "עם ישראל רכש כ-44 אלף קופונים לבורגראנץ' במשך יומיים, והגיע לפדות אותם אתמול בתוך שעתיים" ■ "8 שנים לא ראיתי התנפלות כזו - לא נשאר כלום"
בורגראנץ' מיזגה לתוכה באחרונה את סניפי ברגר קינג ■ לשלב הגמר של המכרז על התקציב עלה גם אדלר-חומסקי&ורשבסקי ■ תקציב הפרסום של בורגראנץ' עמד ב-2009 על 1.3 מיליון דולר
חברת הפרסום הצעירה, שמתמחה בניו-מדיה, שלחה לפסטיבל הפרסום בקאן עבודה של מותג בגדי-הים פלפל - אך לא עלתה לגמר התחרות