מי שלא רצה אותו בקולנוע - יקבל אותו במחשב, ומי שלא רצה אותו במחשב - יקבל אותו בטלוויזיה: התלת-ממד זולג מהמסך הגדול למסכים הקטנים ומגיע עד לקונסולות המשחק, הלפטופים, המצלמות והסלולר
יבואני פנסוניק, סוני וסמסונג הודיעו על תאריכי השקה מתוכננים של מסכי תלת-מימד בישראל ■ תכנים עדיין אין, והעלות הגבוהה אומרת שמי שייהנה מהטכנולוגיה החדשנית בשלב זה הם צרכנים מהאלפיון העליון
מלבד איכות תמונה גבוהה שתוצג ב-26 אולמות ותכלול 4,000 מקומות ישיבה המשתרעים על 45,000 מ"ר של בתי-קולנוע ומסחר, המתחם יכלול גם אולם ייחודי בו המושבים מונחים על רצפת זכוכית שתחתיה תהום של 14 מטר
מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום תקשורת דיגיטלית: "אנשים יקנו את המסכים, למרות שכמות התוכן עדיין לא גבוהה" ■ המסך בגודל 50 אינץ' נמכר בארה"ב ב-2,500 דולר; המחיר בישראל לא נמסר
תעשיית הפורנו נחשבת לאחת המאמצות הראשונות של טכנולוגיות מתקדמות ■ היא דחפה קדימה את פורמט VHS בקלטות הווידיאו, את ה-DVD, האינטרנט והבלו-ריי - ועכשיו כבר מפתחים שם תכני תלת-מימד לסלון הביתי
האתגר העומד בפני היצרניות - העברת נתונים באיכות גבוהה בין המחשב לטלוויזיה
על אף הזמן ותקציבי העתק למו"פ, לסקרים ולפרסום - זה לא תמיד עוזר, וגם חברות גדולות כמו אפל, נוקיה ונינטנדו ניסו ונכוו ■ צרובים לפניכם הכישלונות הגדולים של השנים האחרונות
החברות היפניות משיקות טלוויזיות LCD ונגני מולטימדיה חדשים במפגן יצירתיות
הביקוש למוצרי אלקטורניקה לרכב עולה: שלל מוצרים וגאדג'טים שינעימו את הנסיעה
יצרני מכשירי הבלו-ריי נאבקים ביישומי הדור האחרון של האינטרנט, שמאיימים לגזול את זמן הצפייה מהטלוויזיה