גילוי נוסף הוא ששימוש יתר בטכנולוגיה ובתקשורת מזיק בריאותית לנערים ולילדים בכל הגילאים
קבוצה גדולה של בני נוער בני 16-19 יצאה לחגוג את תחילת החופש הגדול בפארק לכיש בעיר ■ הקבוצה הקימה מסיבה מאולתרת שבשלב מסוים הפכה לקטטה המונית
חדירה לכיסו של הצרכן הצעיר היא משאת נפשן של חברות רבות, מבנקים ועד יצרני מזון, המנסות לשווק את מוצריהן ישירות לדור הבא ולרכוש נאמנות בשלב מוקדם ■ איך הן עושות את זה?
איפה הבלדה לחובש ואיפה אנחנו: אנו צרור פרטים, וכל אחד שומר בו על התחת של עצמו
סקר מכון "מדגם" עבור הרשות השנייה: כ-30% מבני-הנוער בגילאי 15-17 חושבים שהשפעת הטלוויזיה רעה ■ התוכנית הכי משפיעה לרעה: "האח הגדול" ■ 41% צפו בתוכניות עם תוכן מיני
המהדורה, בהגשת גדעון אוקו, תשודר בימי שישי ב-14:30 ובשידורים חוזרים בימי שבת ב-8:30
קוקה-קולה ישראל יוצאת במהלך שיווקי חדש לקיץ תחת השם "Coca-Cola Summer Love", במסגרתו תעניק לבני-הנוער אפשרות ליהנות ממגוון מופעים והטבות לפי בחירה
שכיחות המשקל העודף בקרב ילדים עולה. הסיבה: בילוי זמן רב מול הטלוויזיה והמחשב
תופעה: יותר ויותר הורים מבקשים צו הגנה מילדיהם הקטינים - והרחקתם מהבית
במסגרת השותפות תשיק ענקית הקמעונאות ליין של מוצרים הנושאים את שמו של הזמר
תעשיית המזון חייבת לאמץ את המאבק בהשמנה כחלק מהאסטרטגיה העסקית שלה
שר החוץ ליברמן מקדם הצעת חוק "נאמנות" נוספת, לפיה יהיה על כל בני ה-16 להצהיר נאמנות למדינת ישראל, או שלא יוכלו לקבל תעודת זהות כחולה
שיר היא מצטיינת תיכון ומתגייסת ליחידה יוקרתית. זה ממש לא ניכר בשיח-פייסבוק שלה
כך עולה מסקר teenk ■ כ-40% מהנוער מבלים יותר משעה ביום בצפייה בתכני וידיאו ברשת ■ teenk מעלה ערוץ אינטרנט חדש, שיכיל תוכן גולשים ותוכן שיווקי, בהשקעה של 100 אלף דולר
ניטור של שיחות הצ'אט מאפשר לעקוב אחר הסכנות האורבות לילדים ברשת - ולהגן עליהם מפני פדופיליה, תכנים אלימים והונאה ■ "גלובס" בודק מה כוללות התוכנות החדשות
שאגות השמחה, ודמעות בני הנוער הזכירו לי יזמי היי-טק שזכו לאקזיט מוצלח
אינסטגרם (Instagram)חיסון לקורונהטיקטוקילדיםמשרד הבריאותנגיף הקורונהניסוי קליניפייזרפייסבוקרשתות חברתיות