בני-הנוער מחליפים טרנדים בתדירות גבוהה. האם בכלל אפשר לבנות להם נאמנות מותגית?
אילנה קאופמן, מנכ"לית הקבוצה: "גולף עוברת הצערה. אנו צופים כי מהלכים אלה יעלו את המכירות ב-20%-25%" ■ החברה שקלה לפתוח רשת נפרדת לאופנה לנוער - אך בחרה שלא לעשות זאת
לבני-הנוער בכפר יחולקו צמידים עם משדרי RFID, שבאמצעותם יוכלו לעדכן את פרופיל הפייסבוק שלהם בזמן אמת
ממחקר שערך משרד הפרסום Teenk בקרב 433 בני-נוער בגילאי 15-18 עולה כי בנות גולשות בממוצע יותר מבנים ■ אתר הגלישה העיקרי - פייסבוק ■ ההוצאה השבועית הממוצעת של בני-הנוער - 200 שקל
כנס ניו-יורק בנושא שיווק לבני-נוער ניסה לפצח מה רוצים הצעירים הנחשקים ■ מלבד ההשפעה של הרשתות החברתיות וההבנה כי נערות משפיעות יותר מנערים, קבלו מספר מגמות שהולכות לסמן למשווקים את היעד הבא
הגישה לערוץ UGLY TV תהיה בחינם, והוא ימוקד לצעירים בגילאי 14-25 וישדר 24 שעות ביממה כערוץ לכל דבר עם לוח שידורים מתוכנן ומובנה הכולל גם תוכניות רכש מהעולם
יש להן משמעות יהודית עמוקה, התנגדות התיכוניסטים אליהן היא מסר חברתי חמור כלפי החרדים
זאת למרות התחזקות האינטרנט והסלולר והצפי כי אלה יגזלו את תשומת-לב הצעירים ■ ד"ר יפעת בן-חי-שגב, מנכ"ל הוועדה למדרוג, משייכת את העלייה בצפייה בין היתר ליכולת של בני-הנוער לצפות בשני מסכים בו-זמנית
על-פי מחקר של Pew, הודעות הטקסט הפכו לאמצעי התקשורת הפופולרי ביותר בין בני-הנוער - יותר משיחות טלפון, מסרים מיידיים או רשתות חברתיות
שארפ תייצר את המכשיר שיתמקד בבני נוער עם שירותי רשת חברתיים ■ המכשיר יושק במאי בארה"ב ובהמשך באירופה
הצעת החוק של ח"כ יריב לוין היא חלק מהצעת חוק המאבק בשכרות, המאחדת מספר הצעות חוק פרטיות וממשלתיות הנוגעות למאבק בשתיית אלכוהול ■ "נעביר מסר לקטינים: אלכוהול - מחוץ לתחום"
ההופעה תהיה פתוחה ל-14 אלף צופים בלבד מקרב לקוחות פרטנר בגילאים 16-26, שייתנדבו לטובת הקהילה למשך 4 שעות בסך-הכל ■ פרטנר תשקיע בפרויקט כ-20 מיליון שקל
בעבר המקרים הללו היו נדירים - היום זוהי מנת חלקם של רבים: עשירים, עניים, מפורסמים ופשוטי העם ■ אחד האבות שהזמין מעקב אחרי בנו: "אנחנו מגלים שלבן שלנו יש חיים כפולים"
בעזרת הווידג'ט BJET יוכלו המשתמשים להגדיר באילו קטגוריות נושאיות הם מתעניינים - והאפליקציה החינמית תציע להם בהתאם אתרים רלוונטיים, לצד מכלול הטבות ומתנות מתחלפות וייעודיות
מעדיפים רשתות חברתיות וגלישה סלולרית ■ המחקר התבצע ע"י מכון Pew, שחוקר בין השאר את השפעת האינטרנט על החיים בארה"ב ■ במחקר השתתפו 2,253 מבוגרים מעל גיל 18 וכ-800 בני-נוער בגילאים 12-17
עבודת שיווק נכונה ברשת החברתית חוסכת את הצורך בחלוקת פרסים, קופונים והטבות
אינסטגרם (Instagram)חיסון לקורונהטיקטוקילדיםמשרד הבריאותנגיף הקורונהניסוי קליניפייזרפייסבוקרשתות חברתיות