צמרת ענף הקריאייטיב עוזבת את משרדי הפרסום הגדולים: חלק מהטאלנטים רצו מניות ולא קיבלו, אחרים חשו שהם נתקלים בתקרת זכוכית ■ האם באמת הסטארים הגדולים נעלמו - או שפשוט משרדי הפרסום איבדו עניין בלטפח אותם?
רשימת בעלי המניות של ערוץ דוג טי.וי מונה עד כה 26 משקיעים, בהם בכירים בזכיינית ערוץ 2 קשת, פרסומאים, עורכי דין בכירים ואנשי פיננסים
הדימום נעצר, ובשלמור נושמים לרווחה ■ 3 המנהלים החדשים - אדם אבנון, גיא וינברגר ובני ברונסקי - אוספים את השברים ויוצאים בחשבון נפש נוקב ונדיר
אחרי 18 שנה חתך גדעון עמיחי ממשרד הפרסום שלו, שלמור-אבנון-עמיחי, עשה אקזיט שמן של עשרות מיליוני שקלים ועבר לניו-יורק
על ההידרדרות של שלמור-אבנון-עמיחי מאז עזיבתו אומר עמיחי: "אני מקווה שהתקופה הזו תחלוף ותהיה התאוששות" ■ הצצה ראשונה למגזין "ליידי גלובס"
מערכת יחסים מתוחה בין השותפים, החלטות ניהוליות שנויות במחלוקת ובעלים בינלאומיים שנרדמו בשמירה תרמו לתהליך ההתרסקות של אחד המשרדים החזקים בעשור האחרון ■ למרות עזיבת תקציבי העוגן, מוקדם עדיין להספיד את המשרד
(עדכון) - היום אחה"צ, לאחר שפורסמה הידיעה ב"גלובס", אספה הנהלת המשרד את העובדים והודיעה על פרישתו של פולצ'ק ■ שלומי אבנון: "פולצ'ק לא עוזב"
עמיחי, מאנשי הקריאייטיב הבולטים בישראל, יכהן כיו"ר צוות השופטים בקטגוריית הדיירקט ■ זו הפעם הראשונה שנציג ישראלי ישמש כיו"ר צוות שופטים בפסטיבל
עמיחי אינו פעיל בשוטף כבר מיולי, והוא החל להודיע על הפרישה ללקוחות המשרד ■ יעבור להתגורר תקופה מסוימת בחו"ל ■ נעשים מאמצים להשאירו כיועץ חיצוני לפחות לשנה נוספת
פרויקט הווידיאו נוצר ע"י הפרסומאי ואיש הקריאייטיב גדעון עמיחי והסטארט-אפ הישראלי אניבום, והוא מעורר עניין ברחבי העולם
רמי שלמור, גדעון עמיחי ושלומי אבנון ימשיכו לשמש כיו"רים פעילים ■ שלומי אבנון ימונה גם למנהל פיתוח עסקי של y&r העולמית ■ אדם פולצ'ק, צור גולן וגיא גלברד מונו למנכ"לים
מה חושב יוסי ורדי על המנהלים בתעשיית ההיי-טק? ■ איפה דודי ויסמן גייס תרומות? ■ וגם: מה חושב גדעון עמיחי על פרידות?
בפגישה שנערכה הבוקר בין יעקב קדמי, מנהל השיווק של פרטנר, לגדעון עמיחי, מבעלי שלמור, הודיע קדמי על הפסקת ההתקשרות עם המשרד, שמלווה את החברה מיום השקתה בישראל
החברה, בה שותפים גם רמי שלמור וגדעון עמיחי, מתמחה בניהול תקשורת בין מותגים לבין האוהדים שלהם במדיה החברתית
איך יוצרים סלוגן קליט, זכיר ומרגש, שגם יהפוך לאלמותי? ■ הפרסומאי גדעון עמיחי וסמנכ"לי השיווק של שטראוס, AIG, ניופאן, בבילון ודפי זהב מנסים לפצח את החידה
האירוע של גינדי בהיכל התרבות הוא השיא בשרשרת של מהלכי שיווק יוצאי דופן בשוק הנדל"ן ■ הפרסומאי גדעון עמיחי: "גינדי מאתגרים את תחום הנדל"ן בצורה שמעולם לא נעשתה בעבר"
אבי נירהמחאה החברתיתפסטיבל הפרסום בקאןכלביםלי-אור אברבךליידי גלובסמדד המותגים 2010משרדי פרסוםקשת 12שלמור אבנון עמיחי