גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 
נועה קירל בקמפיין yes

עם השקעה כספית גבוהה, נועה קירל ו-yes משיגות זכירות אך בינתיים לא מספיק אהדה

למרות ההפקה המהוקצעת, ההומור והחן של הזמרת הצעירה, עדיין לא נרשמת הצלחה כמו בפרסומות הקודמות של yes - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לקטגוריית הפיננסים המושקעת מצטרף השבוע גם הקמפיין של MAX

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2022
מכולות בנמל אשדוד / צילום: Shutterstock

מחירי הדירות לא עוצרים? משבר הנדל"ן הבא עשוי לבוא מכיוון אחר

עולם המרכזים הלוגיסטיים נהנה בשנים האחרונות מפריחה - אך נראה כי המענה התכנוני לוקה בחסר • על פי נתוני גיאוקרטוגרפיה, עד 2040 יחסרו בישראל כ־2.5 מיליון מ"ר שטחי אחסנה • "לרשויות התכנון עוד לא נפל האסימון; הן בפיגור של כמה שנים"

יובל ניסני 16.03.2022
עמוס תמם בקמפיין בנק הפועלים / צילום: צילום מסך

לפעמים אפילו פרזנטור מוכר ואהוב, הפקה מושקעת והומור זה לא מספיק

הניסיון של בנק הפועלים להתחכם ולסנוט במתחרים יוצר פרסומת לא מבודלת מספיק שאינה מעוררת זכירות ואהדה גבוהה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • השינוי העדין בקו הפרסומי של ביטוח 9 מביא תוצאות

ענת ביין-לובוביץ' 10.03.2022
הקמפיין של חברת הביטוח הראל / צילום: צילום מסך

מהחסויות לפרסומות: בחברת הביטוח הראל עושים טוויסט לשפה הוותיקה

בזכירות וגם באהדה אין פערים משמעותיים בין הקמפיינים של דיסקונט, לאומי, מזרחי טפחות ובנק יהב - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של איקאה מוכיחה שהעולם שייך גם לקשישים

ענת ביין-לובוביץ' 03.03.2022
קמפיין בנק יהב / צילום: צילום מסך

בתוך המולת מסרים של הבנקים הגדולים, בנק יהב נכנס לברייק עם טוויסט גרוטסקי

שיעורי האהדה לקמפיינים של הבנקים דומים יחסית, אך מזרחי טפחות ממשיך להוביל בזכירות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • סטטיק ופרטנר מובילים באהדה, שלומית מלכה וקסטרו מתברגות בדירוג אך עם שיעורי זכירות נמוכים

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2022
דביר בנדק בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך

גם פרטנר וגם מזרחי טפחות מתנגחים במתחרים. למה מותג הסלולר אהוד יותר?

לעומת הססגוניות וההומור בקמפיין של חברת הסלולר, בבנק בחרו לצאת עם פרסומת עגמומית ודימויים מדכאים, מה שלא תרם לאהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בסלקום מנסים את מזלם עם הפרזנטור החדש רן דנקר

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2022
משפחת אסייג בקמפיין רשת ויקטורי / צילום: צילום מסך

השבוע הוכיח שהמפורסם לכשעצמו לא מספיק כשהחיבור למותג לא מרגיש אמיתי

מספר גדול של מפורסמים כיכבו בפרסומות השבוע, אך לא כולם הצליחו לייצר זכירות ואהדה • שלום אסייג ניסה לשדר עממיות, אך מיצה את עצמו מהר • לעומת זאת, סטטיק עשה שימוש אותנטי באישיותו כדי להעביר מסר שיווקי - והנתונים בזכירות ובאהדה ממשיכים להיות גבוהים

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2022
סטטיק בפרסומת לפרטנר / צילום: צילום מסך

פרטנר מתנגחת במתחרה, וזוכה לזכירות ואהדה. האם בזק תתעלם או שתייצר דו קרב מותגים?

הפרסומת בכיכובו של סטטיק מתברגת במקום גבוה כבר בשבוע הראשון באוויר, אך לא מצליחה לגבור על הזכירות של דיסקונט והאהדה לדור אלון, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בצל המחאה הציבורית נגד יוקר המחיה, אסם עולה בקמפיין לבמבה

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2022
הקמפיין של יופלה / צילום: צילום מסך

הקאמבק של מותגים עם אישיות, בידול ושפה תקשורתית שלא כוללת רק דאחקות

רמזי ומיני רמזי בדור אלון, רותם סלע בדיסקונט וגם הצרפתייה של תנובה מוכיחים שאמירה מבודלת משיגה תוצאות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת החדשה של פרטנר, שמתנגחת ישירות בבזק, מחזירה את המותג לימים שהיה חדשני ובועט

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2022
טכנולוגיה המודרנית למדידה מדויקת של צפייה והאזנה (רייטינג) / צילום: Shutterstock, Allmy

אלו הטכנולוגיות החדשות שמאפשרות מדידת רייטינג בעידן הצפייה והאזנה במגוון רחב של פלטפורמות דיגיטליות

הרגלי הצפייה וההאזנה של צרכני התקשורת הולכים ומשתנים ללא היכר • "טביעת אצבע קולית" מאפשרת לדייק ולייעל את מדידת הרייטינג ותכנון המדיה, ולקבל נתונים שלא יכולנו לקבל בעבר

נתן סטולרו 23.01.2022
אמיר שורוש בקמפיין אלונית / צילום: צילום מסך

קנייה חכמה: רמזי מ"קופה ראשית" רושם שיעורי אהדה יוצאי דופן

הפרסומת של דור אלון מתמקדת במסר, אך בזכות השימוש המדויק בהומור, ברמזי ובאחיין, היא זוכה לאהדה חוצת גיל ומגדר - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של דיסקונט עדיין הזכורה ביותר הודות להרעשה הבלתי פוסקת במדיה

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2022
רותם סלע בקמפיין לדיסקונט / צילום: צילום מסך

שלושה בנקים מובילים את הברייק, בהשקעה של מיליוני שקלים בשבוע

המלחמה התקשורתית בין הבנקים מתקיימת גם בהפסקת הפרסומות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • חילופי הפרזנטורים שביצעה שופרסל, טל פרידמן במקום אילן פלד, עדיין לא מוכיחים עצמם בשלב זה

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2022
רותם סלע בקמפיין בנק דיסקונט / צילום: צילום מסך

הקסם של רותם סלע רחוק מלהתפוגג: הפרסומת לדיסקונט היא הזכורה והאהובה ביותר השבוע

שלושה בנקים גדולים נמצאים עם קמפיינים באוויר, מה שמאפשר לבחון אילו קהלים אהבו את השפה הפרסומית שלהם • מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי שיעורי האהדה לדיסקונט עולים עם הירידה בהכנסה, ואילו במזרחי טפחות ולאומי הכיוון הפוך

ענת ביין-לובוביץ' 06.01.2022
רותם סלע בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

הפרסומת של דיסקונט ורותם סלע היא הזכורה ביותר בשנת 2021. האם זה בהכרח חיובי?

הרעשה חסרת תקדים בכל מדיה אפשרית ושיח תקשורתי ער לא אפשרו להתחמק משיתוף הפעולה של דיסקונט ורותם סלע, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בזכות ארבע פרסומות שונות, טבע השתחלה השבוע לדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 30.12.2021
אגם רודברג בקמפיין Be של שופרסל / צילום: צילום מסך

פשוט ועובד: הומור מדויק ונוכחות קבועה ואינטנסיבית במדיה מביאים תוצאות

הפרסומות של ליברה וביטוח ישיר מדגימות השבוע את חשיבות ההתמדה, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של יונדאי היא המושקעת ביותר השבוע, אך היא נותרה מחוץ לרשימה

ענת ביין-לובוביץ' 23.12.2021
אגם רודברג בפרסומת ל־Be / צילום: יוטיוב

מסר ברור לכולם? הפרסומת של אגם רודברג ל-Be נמצאת על הגבול בין מתוחכמת למתחכמת

הקהל הרחב עדיין לא לגמרי הבין את המסר של הפרסומת ה"מודעת לעצמה" של Be, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אדלר חומסקי ממשיכים לשמור על המקומות הגבוהים עם נועה קירל ל-yes ושחקני קופה ראשית לבזק

ענת ביין-לובוביץ' 16.12.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 766 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 48