גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 

סקר הפרסומות: טורנדו - הכי זכורה השבוע; ביטוח ישיר - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין כלל ביטוח הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כמיליון שקל • וגם: האם הפרסומת החדשה של עומר אדם לאופטיקנה תשחזר את ההצלחה של הפרסומת לבזק?

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2019
הפרסומת של טורדנדו, עם רותם סלע / צילום: טורנדו

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; מזגני טורנדו - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסלקום היא המושקעת ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל • למרות ההשקעה הגדולה, הפרסומת לא מתברגת בדירוג הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2019
הפרסומת של טורדנדו, עם רותם סלע / צילום: טורנדו

הפרסומות הזכורות והאהובות: שלוש פרסומות למזגנים בטופ

שלוש פרסומות למזגנים משתלבות בדירוג השבוע - לטורנדו, לאלקטרה ולתדיראן • הפרסומת לטורנדו בכיכובה של רותם סלע היא הזכורה ביותר השבוע; הפרסומת ל-9 מיליון - הכי אהובה

ענת ביין-לובוביץ' 20.06.2019

בזכות רותם סלע? הפרסומת של טורנדו - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.1% • הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא של 9 מיליון, בעיקר בקרב גילאי 35 ואילך

ענת ביין-לובוביץ' 13.06.2019

רותם סלע עדיין בראש: הפרסומת לטורנדו היא הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: פרסומת חדשה של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן תופסת מחדש את ראש דירוג הפרסומות האהובות • הפרסומת לכלל היא המושקעת ביותר השבוע עם היקף השקעה העומד על כ-1.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 08.06.2019

רותם סלע במקום גל גדות: הקמפיין לטורנדו הוא הזכור ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת להוט שומרת על מקומה כאהודה ביותר • הקמפיין לחטיף החדש של שטראוס, תפוצ'יפס אפוי, הוא המושקע ביותר השבוע מבחינת הוצאה כספית במדיה - כ-860 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 01.06.2019
גל גדות / צילום: Mario Anzuoni, רויטרס

הפרסומת של גל גדות להוט - הזכורה והאהודה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק לאומי היא המושקעת ביותר - כמעט מיליון שקל, אך הגיעה רק למקום החמישי במדד האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 23.05.2019
לוגו הוט 2019

הפרסומת של מדלן - הזכורה ביותר השבוע; הוט - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: למרות הפופולריות של נועה קירל, הפרסומת בכיכובה להצגת השינוי בטסטים מדורגת במקום טוב באמצע בדירוג הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 21.05.2019

הפרסומת לכרטיס האשראי MAX - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת עולה עם הירידה בגיל, והיא גבוהה יותר בקרב צעירים

ענת ביין-לובוביץ' 02.05.2019
קלפי בבחירות 2019 / צילום: שלומי יוסף

הפרסומת של ועדת הבחירות - הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: במקום הראשון השבוע בדירוג הזכורות והאהובות - הפרסומת של ועדת הבחירות עברה את אחוז החסימה

ענת ביין-לובוביץ' 11.04.2019
פודטיים של הולנדיה/ צילום: אייל יצהר

מדעי החלום: מה תהיו מוכנים לעשות בשביל להגיע לשינה המושלמת

מקפסולות שמעודדות נמנום בעבודה ועד מיטות במאות אלפי שקלים - אין ספק שבני האדם יעשו הרבה בשביל להגיע לשינה האופטימלית • האם אנחנו נמצאים בדרך הנכונה, למה תמיד נצטרך לישון ומה יודעים היום חוקרי השינה שלא ידעו בעבר? דרור פויר בעקבות החלום המתוק

דרור פויר 06.04.2019
גידי הכבאי בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן

גידי הכבאי עושה זאת שוב: הפרסומת לבזק אינטרנט הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-41% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.7% • למרות שהפרסומת לנספרסו היא המושקעת ביותר השבוע עם כ-742 אלף שקל, היא לא הצליחה להיכנס לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 04.04.2019

סקר הפרסומות: לאומי קארד - הכי זכורה השבוע, ביטוח ישיר - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין מפעל הפיס הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-800 אלף שקל, אך למרות ההשקעה הוא לא נכנס לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 28.03.2019
גידי הכבאי בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן

הפרסומת הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע: גידי הכבאי לבזק אינטרנט

גיאוקרטוגרפיה: בפרסומת של בזק אינטרנט, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו כ-1.1 מיליון שקל • שיעורי זכירות לקמפיין נמוכים בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.9%

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2019
גידי גוב בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן

הפרסומת לאינטרנט של בזק - המושקעת, האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הסערה התקשורתית סביב רותם סלע, הפרזנטורית של קסטרו, לא פגעה בינתיים בקמפיין החדש בכיכובה, והוא מדורג במקום השלישי באהדה ובמקום הרביעי בזכירות

ענת ביין-לובוביץ' 14.03.2019
גידי גוב בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן

הפרסומת החדשה לבזק אינטרנט - הזכורה, האהודה והמושקעת ביותר השבוע

בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו כ-1.1 מיליון שקל • הפרסומת לקסטרו עם רותם סלע המחליקה על גלגליות - במקום שני בדרוג האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 07.03.2019

   789101112131415161718192021   

   נמצאו 765 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 48