אחרי ביצוע ההפרטה של תעש, חברת "נצר השרון" תמשיך לעסוק בפעילויות הקשורות להתחייבויותיה מן העבר, והפעילות החדשה של תעש שאחרי ההפרטה ומכירתה למשקיע תיעשה במסגרת החברה "תעש מערכות"
מטרת ההצעה היא "למנוע מצב שבו המבנים אשר שימשו חברה ביטחונית שהופרטה יהפכו במועד ההפרה למבנים בלתי חוקיים, וכן כדי לאפשר לרוכש החברה לבצע שינויים במבנים אלה"
עפ"י סיכום שהושג אתמול בין משה גפני לבין מנכ"ל האוצר שי באב"ד, חדרי המידע ייפתחו בתחילת השבוע הבא - ועד אז האוצר יציג לגפני חוות-דעת של רשות החברות המסבירה את הנחיצות שבהפרטת תעש במתווה הנוכחי
צעד נוסף בדרך להפרטת תעש: 9 משקיעים ייחשפו מחרתיים לפרטים פיננסיים אודות החברה ■ הבולטים: אלביט מערכות, קצב ושמיר, ישי דוידי והמיליארדר היהודי-אמריקאי איירה רנרט
שווי החברה מוערך ב-1.5-2 מיליארד שקל ■ מחר הוא המועד האחרון להגשת בקשות להצטרפות להליך הרכישה של החברה הממשלתית
הערכות במערכת הפוליטית: שר האוצר המיועד יבלום תוכנית הפרטה רב-שנתית שהכין אורי יוגב ■ חילופי שר האוצר עשויים לחולל גם פריצת דרך במגעים האינסופיים לרפורמה בחברת החשמל
שר האוצר הבא, וכפי הנראה יהיה זה משה כחלון, חייב לדרוש את הוצאתה לפועל של התוכנית להפרטה של רשות החברות ■ הנה כל הסיבות הטובות לכך
ההסכם שנחתם הוא חלק מהסדר ההבראה של הדואר, והמדינה התחייבה לשאת בחלק ניכר מעלויות פרישת העובדים ■ המדינה מתחילה לטפל בסוגיית ההפרטה של 20% ממניות החברה למשקיעים פרטיים
מודעות על פתיחת הליך המכירה של תעש למשקיע פרטי פורסמו היום ■ הערכות: בין המתעניינים - אלביט מערכות ומאיר שמיר
רשות החברות הממשלתיות בחרה לפני כחודש בבנק ההשקעות האמריקאי שמחזיק נציגות גם בישראל, במטרה שילווה את תהליך המכירה של תעש
מנכ"ל אל-על, דוד מימון, בפאנל הפרטות ורפורמות בוועידת ישראל לעסקים: "הפרטת אל-על הייתה מהלך חיוני למדינת ישראל. הרפורמה של שמיים פתוחים היא הרבה בזכות ההפרטה"
בקרוב המדינה תעמיד את תעש למכירה והיו"ר אודי אדם אומר: "המטרה היא למקסם את ערך החברה"
יו"ר ועד העובדים בתעש, איציק יהודה: "לא נאפשר שקבוצה של משקיעים פיננסים זרים תקנה את תעש בשקל, תעשה עליה סיבוב ותמכור אותה בפי עשרה"
הסיבה: החלטת הקבינט החברתי-כלכלי לקדם הפרטות ענק במשק שיכניסו למדינה עד 20 מיליארד שקל ■ המשמעות: בתוך שבועיים תוכל ההסתדרות לנקוט עיצומים ולהנהיג שביתות בחברות הממשלתיות
בחברות הביטחוניות מביעים ספק בתוכנית של רשות החברות: "בממשלה אוהבים לדבר על הפרטות בתעשיות הביטחוניות מאז שנות ה-80, וראינו מה יצא מזה" ■ מכשולים אפשריים נוספים: התנגדות מצד חיים כץ ומשרד הביטחון
טוען כי חברת התעופה מנסה להתחמק מלהשיב כספים שקיבלה בעודף מקופת המדינה לאחר הפרטת אחזקות המדינה בחברה - וזאת על חשבון הציבור כולו
גאוטם אדאנידואר ישראלדוד אמסלםמיכל רוזנבויםמישאל וקניןמכרזנמל חיפהקבוצת אדאנירשות החברות הממשלתיותשלמה קרעי