בהנהלת הרכבת ובמשרדי האוצר והתחבורה הבהירו שיסכימו למו"מ על תנאי העובדים לאחר הפרטת התחזוקה, אך לא על ההחלטה להפריט ■ ההנהלה: אין תוכנית מסודרת בעניין הבטיחות
הפניות לרכישה התקבלו במסגרת הליך מכירת אחזקות המדינה בחברת נמל אילת ■ נמל אילת משנע כ-6% מהיקף הסחר של מדינת ישראל ■ שטייניץ: "הנמל בעל חשיבות אסטרטגית"
התבטאות ראשונה של יו"ר ההסתרות, עופר עיני שתקף את שר התחבורה, ישראל כץ בוועידת הנדל"ן של כלכליסט ■ עיני על עליית מחירי הדיור: "המרוויח היא הממשלה שגובה יותר מדי מיסים"
לפני כשבוע פרסמה רשות החברות הממשלתיות הזמנה להציע הצעות לרכישה של החזקות המדינה בנמל ■ כעת טוען היועמ"ש של מש' הביטחון כי המכרז מנוגד לסיכומים עם מערכת הביטחון
איך עדיף לבעלי שליטה להפוך חברה ציבורית לפרטית - לאחר תיקון 16 לחוק החברות?
המחיר המוצע לרכישת העובדים - 13.2 שקל, נמוך ב-25% מזה שבו מכרה המדינה 5% מהבנק בתחילת השנה ■ מניות מוצעות גם ליו"ר הדירקטוריון ולמנכ"ל
הכוונה היא למכור את מלוא ההחזקות בחברה לזכיין פרטי בסכום המוערך בכ-100 מיליון שקל ■ בין הגורמים המגלים עניין במכרז: איש העסקים שלמה שמלצר
ישראל כיום היא המדינה הכי פחות תשוויונית במערב, וזה טומן בחובו איום קיומי
עובדי לאומי יקבלו זכות לרכוש מניות הבנק בהנחה ב-26 מיליון שקל ■ זאת, נוסף על הטבה של 598 מיליון שקל שקיבלו עד עתה ■ בממוצע יקבל כל עובד הטבה של 3,000 שקל
שבויים בתודעה משובשת, קשה לאנשי מעמד הביניים לקרוא את המפה
נהגי אגד מוחים על החלטת מזכירות הקואופרטיב שבחרה אתמול באשכול נהריה כאשכול הבא שיופרט בידי המשרד התחבורה
עיני הגה, ברק ושטייניץ נגררים - לתת ככה את תעש לרפאל במתנה זה בזבוז כספי ציבור
(עדכון) - בסוף השבוע גובש מתווה לחדש למשבר בתעשה - למזג אותה עם תע"א או עם רפאל ■ התכנית הועלתה בפגישה משותפת של ברק, שטייניץ ועיני ■ בכיר באוצר: "דנים ברעיון"
הפרטת המים קצרה סופה: מחירים גבוהים וג'ובים למקורבים - בואו ונלמד ממנה לבאות
פקידים מאיימים, שרים שותקים, ודירקטוריון מפטר פיטורים וירטואליים
הנימוק: היעדר התקדמות בהפרטה - הדיונים על הפרטתת תעש נמשכים זה שנים ארוכות, ואולם אלה לא מבשילים לכדי מהלך ממשי בנושא ■ יו"ר העובדים: "טרור תעסוקתי"
גאוטם אדאנידואר ישראלדוד אמסלםמיכל רוזנבויםמישאל וקניןמכרזנמל חיפהקבוצת אדאנירשות החברות הממשלתיותשלמה קרעי