מחיתול דולף ועד נזילה בצינור הדלק - שורה של חברות הודיעו לאחרונה על תקלות במוצריהן ■ כיצד מתגלות התקלות, ואיזה תפקיד ממלאים הצרכנים כשומרי הסף של החברות?
זוגלובק הורידה בסוף ינואר את כלל מוצריה הארוזים מהמדף עקב הימצאות מים באריזות ■ מנכ"ל זוגלובק: "הציבור ראה שההתנהגות שלנו אחראית, לא ספרנו את הנזק הישיר שייגרם לנו"
המוצרים: פסטרמה רומנית, פסטרמה פפריקה, פסטרמה עם דבש ופסטרמה צלויה על לבנים ■ זוגלובק: מתוך נקיטת משנה זהירות החליטה החברה לאסוף את המוצרים מהמדפים
כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל
עפ"י נתוני סטורנקסט, מאז השקת פסטרמה "דק דק" גדל הנתח הכספי של זוגלובק בקטגוריה ב-5% ■ מנכ"ל זוגלובק, פיני קמרי: "יש כאן ערך מוסף שמצליחים לגבות עליו את הכסף"
במגזר הפרטי לא מתביישים בהעסקת בני-זוג, במיוחד כשהיא משרתת את תדמית ה"משפחתיות" שחברות רבות מבקשות לשדר ■ אבל איך מנהלים בני-זוג?
החברה משיקה מיתוג מחדש למותג העוף ללא אנטיביוטיקה בהשקעה של 4 מיליון שקל
כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם במחצית הראשונה של 2010 גידול של 2.2% ■ תנובה איבדה בתקופה זו מכירות של כ-40 מיליון שקל, ואילו שטראוס איבדה מכירות של כ-60 מיליון שקל
7 חודשים אחרי ההשקעה המאסיבית במיתוג מחדש, זוגלובק מכוונת גבוה: תתחרה מול תנובה בקטגוריית הבשר הטרי ותגדיל את היקף היצוא ■ היו"ר אלי זוגלובק: "המטרה שלנו היא להיות חברה של מיליארד שקל תוך 3 שנים"
היקף ההשקעה במהלך עומד על 9 מיליון שקל, ומחיר ליחידה משקף מחיר גבוה של 100 שקל לק"ג ■ מנכ"ל זוגלובק, פיני קמרי: "למה שזה לא יעלה כמו סטייק עם כל הערך שמושקע כאן?"
קמרי שימש בתפקידו האחרון כמנכ"ל המפעלים של קבוצת שטראוס ■ בתוך כך, בימים אלה בוחנת זוגלובק מספר אלטרנטיבות לפתיחת מפעל בצפון אמריקה
98% מהעסקים בישראל הם עסקים משפחתיים, אבל אם לא יודעים לנהל אותם נכון - מדובר בעסק ביש ■ ד"ר אורניה יפה-ינאי וד"ר תמר מלוא מחברת "ע.מ.י עסקים משפחתיים" מסבירות איך עושים זאת נכון
מפירות התחרות: השוואה בין סל זהה של מוצרים שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" מגלה כי כל 4 הרשתות שנדגמו הורידו מחירים בהשוואה לנובמבר 2008 ■ הירידה החדה ביותר - במגה בול ובשופרסל דיל
החברה תתמקד בעסקי הליבה שלה - מוצרי בשר, ותמשיך לפעול בקטגוריות המאפים והמוצרים מהצומח ■ תמתח את המותג טבעוף למוצרים נוספים ■ אמש חשף "גלובס" כי שיעור הרווח התפעולי בחברה עומד על פחות מ-2%
למרות קצב מכירות של 565 מיליון שקל ומעבר לרווחיות - שיעורי הרווח שוליים ■ זוגלובק שומרת על כוחה בשוק מעדני הבשר, אך מאבדת את ההובלה במעדנים הארוזים ■ זוגלובק: "הנתונים אינם נכונים ואינם מדויקים"
מדובר במוצרים שתאריכי התפוגה שלהם הם 10.9 ו-11.9 ■ זוגלובק שיווקה את המשלוח הראשון לרשתות ביום שלישי השבוע, וכבר אז התקבלו תלונות מהרשתות על טיב הסחורה ■ זוגלובק: החנויות כבר קיבלו עוף טרי חדש
בשרהעלאת מחיריםטכנולוגיה: פודטקיוקר המחיהמחירי המזוןנדל"ן: עסקאות נדל"ןנקניקיםצמחונותקרן ריאליטירן אקרמן