חברות מדיה

כתבות אחרונות

 
אורן יוניוב / צילום: איל יצהר

בדיקת הממונה על ההגבלים את שוק המדיה מתקדמת צעד נוסף

מדיה קום וזניט מדיה, שביקשו פטור מהסדר כובל לרכישת מדיה במשותף, עדיין מתלבטות, ואילו יוניון ו-TMF, שביקשו מיזוג, נערכות להמשיך בתהליך

ענת ביין-לובוביץ' 21.02.2018

מדיה קום וזניט מבקשות מהממונה אישור לשיתוף-פעולה

חברות המדיה מבקשות לאשר להן לנהל משא-ומתן משותף מול זכייניות הטלוויזיה המסחרית וסיכום על תנאים מסחריים משותפים, תוך שמירה על שתי חברות המתנהלות בנפרד - כל אחת באופן עצמאי

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2018
אורן יוניוב / צלם: תמר מצפי

מגעים ראשוניים למיזוג בין חברות המדיה יוניון ו-TMF

יוניון, בבעלות אורן יוניוב, ו-TMF, בבעלות משרדי הפרסום גיתם BBDO ויהושע TBWA, ישלבו את פעילותן? ■ בין היתרונות למהלך: קשרים ידידותיים בין הגופים ומיעוט ניגודי אינטרסים

ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2017
עדי כהן, מנכ"ל זניט / צילום: איל יצהר
הרשות השנייה | לפני כולם

זניט לבג"ץ: "ללא התערבותכם ייפגע רכש המדיה"

4 שנים חלפו מאז אימצה הרשות השנייה את המלצות ועדת שחם ■ זניט, חברת המדיה של פובליסיס, מבקשת להורות לרשות לאכוף את החלטתה או לחשוף את יישומה

ענת ביין-לובוביץ' 01.11.2017
אילן שילוח / צילום: תמר מצפי

כך הרוויח שילוח 300 מ' ש' מפרסום - על חשבון ערוצי הטלוויזיה

הסכומים האדירים שגלגל אילן שילוח הם תוצאה של כשל שוק, שבו חברות רכש מדיה בודדות גורפות עמלות שמנות - בעוד ערוצי הטלוויזיה מתקשים להרוויח ■ ניתוח מיוחד

אלי ציפורי 25.10.2017
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
לפני כולם

ארטימדיה תציע בקרה של צד שלישי למפרסמים דרכה

רשת הפרסום מציעה לחברות המדיה מנוי לשירותי חברת הבקרה הדיגיטלית Moat תמורת תשלום חודשי של 3,000 דולר ■ ממליצה לגבות מהמפרסמים דולר נוסף עבור כל 1,000 צפיות אמיתיות

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2017
גוגל לוגו

בלחץ המפרסמים: גוגל תחזיר דמי שימוש על פרסום מזויף

היקף ההחזר: 7%-10% מסך הפרסום בפלטפורמה ■ למהלך יש השפעה מינורית על ישראל, מאחר שגוגל מגבילה את השימוש לגופים גדולים שמשתמשים במערכת לפרסום אצל פאבלישרים ישראליים

ענת ביין-לובוביץ' 30.08.2017
אילן שילוח / צילום: תמר מצפי

פקע הפטור מרשות ההגבלים שהגביל את יוניברסל מקאן

בנובמבר הסתיים הפטור שהגביל את חברת המדיה לנתח שוק של 25% בפריים-טיים ■ יוניברסל לא ביקשה פטור חדש, מאחר שהשת"פ עם גליקמן-שמיר-סמסונוב, שעבורו הוא ניתן בעבר, כבר לא קיים ■ האם לאחר שנים של מגבלה רגולטורית יחסי הכוחות התשנו?

ענת ביין-ליבוביץ' 31.07.2017
טלוויזיה / צילומים: Shutterstock

למרות הרגולציה: יוניברסל מקאן עדיין חזקה מכל חברות המדיה

במחצית הראשונה של 2017 עומד הנתח של מקאן ברייטינג המשוקלל של הפריים-טיים על 28.4%, אף שהממונה על ההגבלים קבע תקרה שנתית של 25%, כך שבמחצית השנייה יהיה עליה לעשות תיקון מטה

ענת ביין-לובוביץ' 30.07.2017
אבי ניר / צילום: תמר מצפי
לפני כולם

קשת לחב' המדיה: הזמנה שבועיים מראש, קנס על ביטול

הצעד מעורר תהיות בתעשייה עקב הדרישה חסרת התקדים לקנס, ובעיקר כי כשהביקושים יירדו, הכוח יחזור לידי חברות המדיה

ענת בין-לובוביץ' 04.05.2017

ביג: מכרז לחברות מדיה ודיגיטל שילוו השקת הקניון הווירטואלי

תקציב הדיגיטל של המיזם, שייקרא BiG פלוס, צפוי לעמוד על כ-15 מיליון שקל, ותקציב הטלוויזיה צפוי לעמוד על 7 מיליון שקל - שניהם לפרק זמן של פחות משנה ■ במכרז מתמודדות בין היתר יוניברסל מקאן, TMF וגו אינטראקשן

ענת ביין-לובוביץ' 26.04.2017
יוטיוב. ביטחון בכוחה של החברה או אטימות? / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

למרות הקפאות הקמפיינים בעולם: גוגל העלתה מחירים ביוטיוב

הסערה סביב שידור פרסומות לצד תכנים פוגעניים ביוטיוב לא מנעה מהחברה להעלות את מחירי עסקאות המדיה ב-10%-15% מ-1 באפריל

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2017
גוגל / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

גוגל לחברות המדיה והמפרסמים: אף מערכת לא בטוחה ב-100%

לאחר גל ביטולי הקמפיינים בעולם בגלל תכנים פוגעניים, בגוגל מנסים לשכנע שהם פועלים למזעור התופעה - אך עדיין מגלגלים חלק ניכר מהאחריות לחברות המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2017
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

צירוף מקרים או מגמה? ביקוש שיא לפרסום בטלוויזיה

הסמיכות לחג הפסח וצמצום משך הפרסום בפריים-טיים ב-10 דקות הביאו להצפה בביקושים ■ התוצאה: מלחמה על כל ספוט ופגיעה באפקטיביות של הקמפיינים שעולים

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2017
אורן יוניוב / צלם: תמר מצפי
WPP | לפני כולם

ניצחון לאורן יוניוב על WPP: יוניון תישאר בבעלותו הבלעדית

הבורר קבע כי ההסכם בין הצדדים הושג בהטעיה, ולא קיבל את תביעות WPP להשבת חובות אבודים ודיבידנדים

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2017
זניט מדיה | לפני כולם

קשת לחברות המדיה: "מכתב ליבליך" לא יחודש

הזכיינית הבהירה לחברות המדיה: כל עוד יישמר יתרון ההסכמים השנתיים - לא נתערב במלחמות ביניכן ■ הגיעה להבנות עם רוב החברות כי מול הגמישות שתיתן להן, הן יתחייבו להגדיל את המחזורים לפרסום בטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 02.11.2016

   12345678910111213   

   נמצאו 195 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 13