יוניון: "הערוץ הפך לסמן הימני בהובלת הקו המיליטנטי מול הלקוחות בייקור עלות המדיה במנותק מהתוצאות; ניתן למצוא חלופות מצוינות בערוץ 2" ■ ערוץ 10: "הנתונים שגויים ומגמתיים"
סמנכ"ל השיווק עדי כהן קבע כי התנאי במכרז הוא שסלקום אינה מוכנה לשלם על נקודות הרייטינג של צפייה נדחית ■ סלקום פנתה גם לחברות מדיה שאינן נמנות עם מערך הפרסום שלה
מדובר בקמפיין שרוכשת מדיה קום עבור לין&לין ■ מקורבים ללין&לין: הקמפיין לא עולה בגלל לחץ של מקאן ■ מקורבים לקשת: במדיה קום לא מצליחים לעמוד במחירים להם התחייבו
(עדכון) - באתר "מוטלי פול" רואו היום במניית Crown Media הזדמנות והעריכים כי היא עשויה להכפיל את עצמה מהמחיר בו היא נסחרת היום ■ המניה לא מאכזבת ועולה כבר הערב בכ-50%
בימים הקרובים צפוי לעלות קמפיין ראשון לפרויקט הנדל"ן בהשקעה של כ-6 מיליון שקל
החברה החדשה תפעל תחת השם "לוקיישן" ותנוהל בנפרד מהמשרד "לעומק התודעה" ■ תחזיק בזיכיון הבלעדי לפרסום בכ-800 בתי-קפה, פאבים, מועדונים וחדרי כושר בפריסה ארצית
לצד וואלה, ynet והגוש התהווה של נענע10, קיימת בישראל קבוצה רביעית למכירת מדיה באינטרנט: ווב 3.0 ■ האם בקרוב אתר שלא ישתייך לקבוצה כזו יצליח לשרוד? ■ ראיון עם המייסדים שחף בר-גפן ופז דרור
החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה-קולה), שהיתה מעורבת בתהליך קבלת ההחלטות בקראט, תישאר לקוח העוגן של החברה ■ את מנור תחליף יהודית יפרח, סמנכ"ל הכספים של קראט
הצדדים משכו את התביעות ההדדיות שלהם ■ חברת המדיה יונייטד לא תיסגר ותמשיך לפעול כחברה "רדומה" לצד יוניון - חברת המדיה שהקים אורן יוניוב
גינדי השקעות ביקשה הצעות מחברות המדיה לפרויקט "גינדי סיטי" ■ רוב החברות סירבו לקחת חלק במהלך - למעט ישראל דיאמנט, מנכ"ל מרקיורי של ראובני-פרידן, שהתמודד באמצעות חברת מדיו שבבעלותו
רכישת המדיה של סלקום נעשתה עד כה ע"י יוניברסל מקאן ו-TMF ■ "חדשות העיר" היא חברת מדיה קטנה מאד ■ בסלקום טוענים כי מדובר בצעד נקודתי הנובע ממניעים מסחריים ■ גורמים בענף: "מדובר בצעד תמוה"
על-פי יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של אירוקה ב-2009 עמד על 9.1 מיליון דולר במחירי מחירון ■ באחרונה פורסם כי איש הקריאייטיב דייויד אדלשטיין ינהל את תקציב הפרסום של הרשת
בשבועות האחרונים הגדילה זניט את ה-Share המועבר לערוץ, לאחר מספר חודשים של העברת חלק קטן משמעותית מה-Share הטבעי
מדובר בהישג טקטי לחברות המדיה של אדלר-חומסקי ושלמור-אבנון-עמיחי ■ איי.די.איי מחזיקה במותגים ביטוח ישיר, אישי ישיר ו-9 מיליון ■ ב-2009 עמד היקף הפרסום של הקבוצה על כ-10 מיליון דולר במחירים ריאליים
רגע לפני שצרפתי נפרד מיורו ומעולם הפרסום והופך ליועץ לטכנולוגיה דיגיטלית במשרה מלאה, הוא טוען כי הענף לא השכיל להיערך למהפכה הדיגיטלית - ומודה כי המיזוג בין יורו לארד תקשורת לא התרומם עדיין
זאת לאחר הליך בוררות שארך למעלה מחצי שנה ■ טופ מדיה היא מחברות המדיה העצמאיות האחרונות שנותרו בענף תכנון ורכש המדיה בארץ ■ שיתוף-הפעולה עם זניט מדיה יימשך
זניט מדיהמדיהמדיה קוםמשרדי פרסוםנבו כרמיפובליסיס גרופפרסום בטלוויזיהפרסומותרכש מדיהתקציב מדיה