חברות תקשורת

כתבות אחרונות

 
שלמה פילבר / צילום: לע``מ

מפעילי תקשורת מודאגים מההקצאת התדרים לרשויות מקומיות

בעקבות הפרסום אמש ב"גלובס", במשרד התקשורת התקבלו פניות של מפעילים הטוענים כי אי-אפשר להקצות תדרים למי שאין לו רישיון מתאים לכך, וכי מדובר בשינוי מדיניות

גד פרץ 17.05.2017
לקוח סלולר לקוחות נייד / צלם: שאטרסטוק

מהומת-על בענף הסלולר עקב ביטול מס הקנייה

חברות התקשורת מנהלות מגעים מול רשות המסים ■ מה יעשו אפל ויבואניות סמסונג ו-LG? ■ סלקום לא מחכה: מוזילה מכשירים ב-15%

גד פרץ 20.04.2017
איתן כבל / צילום: יונתן בלום

התנתקות מחברת תקשורת תאסור משלוח הודעות ללקוח

ועדת הכלכלה אישרה לקריאה ראשונה תיקון לחוק התקשורת, שאוסר על חברות התקשורת לעשות שימוש במאגר הלקוחות העוזבים שלהן

שי ניב 20.02.2017
שלמה פילבר / צילום: לע``מ

האוצר: לאפשר לכל חברות התקשורת להשתמש בתשתית זו של זו

מטיוטת חוק ההסדרים עולה שהאוצר רוצה להרחיב את הרפורמה כך שגם מיזם הסיבים האופטיים של חברת החשמל יוכל להשתמש בתשתיות של בזק והוט

גד פרץ 26.07.2016
מיקורופונים של חברת התקשורת הבריטית בריטיש טלקום BT / צלם: רויטרס

בריטניה: לחזק הפרדה מבנית בין שירותים ותשתיות בתקשורת

רשות התקשורת הבריטית החליטה להעמיק את ההפרדה המבנית בין החברות BT (חברת השירותים) וחברת הבת Openreach (חברת התשתיות) כדי שלא יהיה קשר בין החברות

גד פרץ 26.07.2016
סלולר / צילום: שאטרסטוק

חברות סלולר לא יוכלו לגבות תשלום מראש בעסקה מתמשכת

זאת מ-1 ביולי ■ משרד התקשורת: "העיקרון הבסיסי הוא כי בעסקה מתמשכת בעל רישיון אינו רשאי לגבות תשלום עבור שירותיו לפני אספקתם"

מיכל רז-חיימוביץ' 02.05.2016
שלמה פילבר / צילום: משרד התקשורת
בזק | לפני כולם

פילבר מרכך את היחסים עם חברות התקשורת

מנכ"ל משרד התקשורת הנכנס הודיע כי בכוונתו לשנות את היחסים עם החברות כולל עם בזק, לעבוד בשיתוף-פעולה ולהפסיק את האגרסיביות כלפי החברות ■ יחד עם זאת, פילבר הודיע כי הרפורמות יימשכו כמתוכנן

גד פרץ 17.06.2015
שרלוט פטריק / צילום: תמר מצפי

"יש עדיין מרווחים בסלולר, ולכן יש מקום לירידת מחירים"

"הסלולר בישראל הוא שוק מעניין מאוד, והוא יהיה חייב להשתנות", אומרת שרלוט פטריק, אנליסטית של גרטנר המתמחה בספקיות שירותי תקשורת ורשת

שירי חביב-ולדהורן 25.09.2014
גלעד ארדן / צילום: איל יצהר

חופשות עובדים בוטלו עקב ריבוי השימועים במשרד התקשורת

עובדים רבים נאלצים לדחות חופשות, והמפעילים מבקשים הארכות בזמני התגובה לשימועים הרבים של המשרד ■ משרד התקשורת: "כל בקשה לדחייה תיבחן בצורה עניינית"

גד פרץ 24.08.2014
גלעד ארדן / צילום: קובי גדעון - לע"מ

הקץ לזמני ההמתנה הארוכים? שר התקשורת מקדם רפורמה

על-פי רפורמה שמציע משרד התקשורת, זמן ההמתנה לחברות תקשורת לא יעלה על 6 דקות, והחברה תהיה מחויבת לחזור ללקוחות תוך 3 שעות לכל היותר - או שתהיה חשופה לתביעה של 1,000 שקל ללא הוכחת נזק

נדב נוימן וגד פרץ 17.08.2014

BDO זיו-האפט: מניות הסלולר הישראליות יקרות ביחס לעולם

איזה מדד מאפשר להשוות בין חברות סלולר שונות, ומה חושבים בפירמת ראיית החשבון על השחקניות המקומיות?

גד פרץ 04.02.2014
013 נטוויז'ן | לפני כולם

משרד התקשורת: אסור לחברות להפלות בין לקוחות

הצהרה תקדימית למשרד התקשורת: אוסר להציע תוכנית תעריפים מיוחדת רק לחלק מהלקוחות באופן שרירותי, אלא רק תוכניות תעריפים לכל המנויים באופן אחיד ושוויוני ■ אוסר לנהל מו"מ פרטני עם כל לקוח בהתאם ליכולת המיקוח שלו

גד פרץ ומיכל רז-חיימוביץ' 14.01.2014

מוצרי חשמל - בראש תלונות הצרכנים ב-2013

כ-3,000 תלונות התקבלו אשתקד ברשות ההסתדרות לצרכנות ■ עיקר התלונות מופנות לעסקים בענף החשמל, חברות התקשורת וענף הרהיטים

מיכל רז-חיימוביץ' 08.01.2014

האם מסתמן שינוי מגמה בסקטור שירותי התקשורת האירופי?

באופנהיימר ישראל מאמינים כי חברות התקשורת האירופיות עשויות לבלוט לטובה בתקופה הקרובה ■ הנה כל הסיבות לכך

ניר חצב וסרגיי וסצ'ונוק 07.10.2013

15% מהישראלים מוצאים טעות בחשבונות כמעט בכל פעם

בסופרמרקט, בחשבון הסלולר, בבית הקפה - 15% מהישראלים שבודקים את החשבוניות מוצאים טעויות ■ סקר TRI עבור "גלובס" מגלה כי בראש מצעד הטועים נמצאות רשתות המזון וחברות התקשורת ■ איך מתמודדים עם טעויות בחשבון?

אפרת אהרוני 12.09.2013

הטיפ היומי: חברת תקשורת זרה שעשויה לזנק ב-23%

מחלקת המחקר של קרדיט סוויס ממליצה על Tele2 AB, הנסחרת בבורסה של שבדיה, בהמלצת "תשואת יתר" במחיר יעד של 100 קרונות

שירות גלובס 06.06.2013

   1234567891011   

   נמצאו 164 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 11