כחלק מהמהלך יושק קמפיין שיקרא לאוהדי הקבוצה להשתתף בתחרות באינטרנט שתקבע מיהו האוהד מספר 1, כשהזוכה יבנה אתר בעזרת Wix
ההסכם החדש, בהיקף של כ-4.5 מיליון שקל, יימשך 4 שנים לשני קמפיינים: מוקדמות מונדיאל 2018 ומוקדמות יורו 2020
כל אחד משני הגופים ישלם כ-200 אלף שקל, לאחר שנמצא כי החסויות המשודרות בערוציו חורגות מהכללים ■ יו"רית המועצה: "אם ההפרות יימשכו, נטיל קנסות גדולים יותר"
היקף ההסכם נאמד ב-2.5 מיליון שקל לשנתיים ■ מתווה ההסכם כולל בין היתר לוגו של רשת יוחננוף שיופיע באופן בלעדי על חולצות השופטים
מועדוני הכדורגל הגדולים תופסים תאוצה במדיה החברתית ■ יותר ויותר מותגים מעוניינים לתת חסות לקבוצות, אך גם באים בדרישות ותולים חלק מהמימון במקום בליגה שאליו תגיע הקבוצה
אפשרויות הפרסום בערוץ 1 מוגבלות, שכן גורמים מסחריים יכולים לפרסם בו רק חבילות חסות ■ צ'רלטון מתמחרת זמן פרסום קבוע מראש לכל משחק, ולא לפי הרייטינג
שבוע אחרי שפוקס הכריזה על המשך שיתוף-הפעולה עם מכבי ת"א בכדורסל, מכריזה DHL אקספרס כי תעניק חסות לקבוצה בעונת 2016-2017 ■ היקף ההסכם נאמד בכ-1.2 מיליון שקל
היקף העסקה על כל מרכיביה עומד על 1.5 מיליון דולר לשנה, עם אופציה לשנה נוספת
על רקע ריבוי חריגות מכללי שידור החסויות, ראש המועצה שלחה מכתב אזהרה להוט ול-yes והנחתה את אגף הפיקוח לאכוף בקפדנות את הכללים
הלל פרטוק, מנהל המכרז: "שווי אזכורי האצטדיון בתקשורת, שעמד על 15 מיליון שקל, יכפיל עצמו" ■ גורי אלפי, שקידם קמפיין מימון המונים כדי שהאצטדיון ייקרא ע"ש אייקון ספורטיבי: "גדל פה דור שיידע מה זה נוקיה אבל לא מי זה מיקי ברקוביץ'"
בעקבות תלונות של הערוצים המסחריים, מועצת הכבלים והלוויין בודקת את החסויות בערוצי הספורט ■ גורם בטלוויזיה המסחרית: "תקציבי הפרסום שלהם מגיעים עד 100 מיליון שקל"
שראפובה הודיעה אתמול במסיבת עיתונאים כי היא נוטלת מלדוניום מסיבות בריאותיות מזה 10 שנים ■ דובר נייק: "החלטנו להשעות את קשרינו עם מריה כל עוד החקירה נמשכת"
הודיעה על שיתוף-פעולה עם City Football Group
אלוף ה-NBA יפרסם את חברת מסנני המים בשנים הקרובות
עפ"י ההערכות, ההשקעה של הוט תהיה זהה לסכומים ששילמה בזק לאורך השנים כנותנת החסות ל"האח הגדול", שהגיעו עד ל-2 מיליון שקל לעונה
דוח: הליגה הספרדית אחראית על כ-0.75% מהתמ"ג, נתון שצפוי לעלות בשנה הבאה אל כ-1%
אדידסאולימפיאדההרשות השנייהאירועים ומינוייםלי-אור אברבךנייקיספונסריםפרסום בטלוויזיהפרסומותתערוכה