בתחילת השבוע יצאה לדרך הרפורמה בשוק האינטרנט, וכעת מאבקי הכוח מתמקדים בביטול ההפרדה המבנית בקבוצת בזק • שר התקשורת יועז הנדל מעוניין ללכת למהלך הרחב שיאפשר לקבוצה למכור חבילות טריפל, אך נראה כי המציאות הפוליטית תחייב שלבי ביניים
המשבר בקבוצת בזק (אלפא) עלול לסכל הקמת חברת האינטגרציה ושיווק חבילות טריפל • בצמרת החברה ניכרת דאגה רבה מהעובדה שהמשבר עם העובדים לא רק עלול לסכל את המיזוג בין החטיבה הפרטית של בזק בינלאומי ו-yes, אלא גם את התוכניות האסטרטגית שלשמה הוקמה אלפא
ביטול ההפרדה המבנית בבזק צפויה לעלות השנה על סדר יומו של משרד התקשורת, שנותר פחות או יותר המתנגד האחרון למהלך • החשש מצד אנשי המשרד הוא שייגרם נזק כבד למתחרות אם בזק תוכל לשווק חבילות טריפל
לראשונה מוקד אחוד יחל למכור חבילות טריפל בהנחה כוללת • המחירים החדשים כוללים הנחה של 20 שקל בממוצע, והמותג סטינג יהיה בחזית התחרות
המגבלה שאוסרת על בזק למכור חבילה של של טלוויזיה, טלפוניה ואינטרנט פוגעת ביעילות של השוק ובצרכנים • ישנן דרכים יעילות יותר לפקח על החברה
בזק ביקשה לשווק טריפל עם בזק בינלאומי ו-yes במחירים מלאים, אך המשרד ראה בכך ניסיון לעקיפה של ההפרדה המבנית
הרשות הודיעה כי על רקע התגברות התחרות וכניסת שחקנים חדשים לשוק הטלוויזיה, אין סיבה להמשיך ולהגביל את yes
רשות התחרות שוקלת לבטל התנאי במיזוג האוסר על בזק ו-yes למכור חבילות טריפל לא פריקות • משרד התקשורת מתנגד • כמו כן, הרשות שוקלת לשנות את התנאי האוסר על בלעדיות על yes כך שלא יחול על רכש תוכן זר, להוציא תכני ספורט ותכנים מקומיים שאינם נכנסים להגדרת הפקות מקור
ביהמ"ש קבע כי גם הטבה שניתנת ע"י נציג השירות ואינה חלק מהתוכנית המקורית של המבצע אליו הצטרף הלקוח, מחייבת משלוח הודעה ללקוח בסמוך למועד פקיעתה
החברה החלה להודיע ללקוחות הטריפל על העלאת מחיר של 5 שקלים בעלות הנתב האלחוטי, שיעלה מעתה 15 שקל בחודש • מדובר במהלך מוכר שבו במקום להעלות את מחיר החבילה, מעלים את מחיר ציוד הקצה
הטריפל החדש ישווק ביחד עם בזק בינלאומי, אך המותג שילווה את הפעילות יהיה של חברת yes, וזאת על מנת להגיב למתחרות • הצעת ה-premium תעלה 139 שקל לשלושת החודשים הראשונים; חבילה שנייה על בסיס שירות הטלוויזיה של STINGTV תעלה 99 שקל לחודש בשלושת החודשים הראשונים
על רקע המו"מ להסכם קיבוצי חדש, מנכ"ל בזק בינלאומי הבהיר לעובדים כי אם לא תחול התקדמות במו"מ, הוא לא יהסס לצאת למהלך הטריפל בלעדיהם, ורמז כי יבחר ספק אינטרנט אחר לחבילה
מחיר חבילת הטריפל הבסיסית יעמוד על 159 שקל לחודש, עלייה של 10 שקלים • חבילת הטריפל תעלה 189 שקל לחודש, ואחרי שנה המחיר יעלה ב–20 שקל • החברה החליטה כי לא תסבסד את נטפליקס בשלב זה, ויוצאת במבצע לחצי שנה של שירות הטלוויזיה שלה בלבד ב–69 שקל לחודש
המותג yes נבחר להיות המותג שיוביל את הטריפל החדש של החברות-הבנות בבזק • הציפייה היא שהטריפל החדש יעצור את הנטישה ב-yes בעקבות התחרות בשוק הטלוויזיה
המהלך, שנחשף ב"גלובס" בשבוע שעבר, סולל אקזיט מרשים לטרי ופרידמן, שיקבלו 90 מיליון שקל עבור חלקם (20%) בתחנה, לאחר ניכוי הלוואות של 60 מיליון שקל שהועמדו לשניים • מלבד השניים מחזיקים בטריפל-מ, השולטת בתחנה, גם גלובל פאוור, קרן נוי ולאומי פרטנרס, מוטי בן משה ויצחק מירילשווילי
משרדי הפרסום מקאן ת"א ואדלר-חומסקי הציגו לאחרונה מצגות אסטרטגיה בפני הנהלת החברה ונשלחו למקצה שיפורים, שאת תוצאותיו הם אמורים להציג בימים אלה - זאת כהיערכות ליום שבו תצורף yes להצעת הטריפל של בזק
yesבזקבזק בינלאומיגביית יתרגיל שרוןרשות התחרותהפרדה מבניתועד עובדיםחוק הגנת הצרכןמשרד התקשורת