מדובר במימוש אופציה שהוענקה להוצאת הספרים בשעה שסטימצקי הייתה שרויה במשבר, עוד כשהייתה בבעלות קרן מרקסטון
כשנה אחרי רכישת רשת סטימצקי, יפית גרינברג, בעלת השליטה בקבוצת הפרסום ג. יפית, מספרת לעורך הראשי של "גלובס", חגי גולן, כיצד הפכה חברה שהפסידה 50 מיליון שקל בשנה לחברה מאוזנת
בפורום Mentors Cal, גרינברג התייחסה לראשונה לידיעות על המגעים שהיא מנהלת לרכישת מגה: "אלה בדיקות ראשוניות. אנחנו מדברים על זה"
וגם: מה משותף למשה איבגי, גילעד אלטשולר, יעל ארד, יפית גרינברג, עידן עמדי, סיוון רהב-מאיר ורני רהב?
גרינברג, העומדת בראש קבוצת הפרסום ג. יפית ומחזיקה גם ברשת הספרים סטימצקי, החלה בבחינת העניין לפני כחודשיים, אולם המגעים מול יוסי מימן, בעל השליטה בערוץ 10, הואצו בשבועיים האחרונים
למה היא ויתרה על ערוץ 10, מה תהיה הרכישה הבאה שלה אחרי סטימצקי, ומי הטייקונית שקנתה ממנה 4 דירות ב-2 מיליון דולר כל אחת ■ "בטח שפחדתי לרכוש את סטימצקי. אני מלכת החרדות", היא אומרת ל"ליידי גלובס"
מדובר בחיסכון של 7 מיליון שקל לשנה לעומת ההסכם הקודם ■ הרשת מתכננת להגיע ל-170 חנויות במהלך 2015
ג'ודי ניר-מוזס-שלום וח"כ מירי רגב מבקרות בהשקת מיזם "השמלה" של עמותת "אחת אחת" ■ עדינה בר-שלום, בתו של הרב עובדיה יוסף ז"ל, עונה לשאלות של אורלי וילנאי ■ והפיננסייר דניאל אלפרט מגיע לוועידת ישראל של "גלובס"
רכישת סטימצקי היא לא רק אתגר עסקי עבור ג. יפית, אלא גם מבחן המעבר הבין-דורי ■ המו"לים מרוצים ("מרגישים שהם רוצים להחזיר את הספרים למרכז"), ואמון העובדים מתחיל לחזור ("הייתי המום, הוא זכר כל עובד ועובד בשמו")
החרפה במתיחות בין הבעלים החדשים של סטימצקי ובין המנכ"לית לשעבר - עם איומים הדדיים לתביעות במיליוני שקלים ■ בראל: "מטרתכם היא להסתיר את העובדה שנטלתם על עצמכם את ניהול הרשת כשאין לכם המשאבים לכך"
(עדכון) - בכיר ברשת: המנכ"לית לשעבר לא תקבל 2 מיליון דולר כי התפטרה - והפרה בכך תנאי לקבלת הבונוס
תשלם תמורת המניות כ-8-10 מיליון שקל ■ למהלך יידרש אישור של הממונה על ההגבלים העסקיים
רשת הספרים, שעברה לבעלות G גרופ, תקדם הצגות תיאטרון ותערוכות אמנות תחת הסלוגן "תרבות זה סטימצקי" - ותצמצם את מכירת הציוד המשרדי
שיווק מסורתי, קד"מ, פרסומות בפריים-טיים: כל האלמנטים האלה עוברים מהפך אמיתי ■ האם הדיגיטל הוא עדיין חלק נפרד או שהוא כבר מוטמע לחלוטין בתוך עולם השיווק, ומה חלקו של הסיפור בהצלחת המותג? ■ דיון בוועידת MAD
ענבר-מרחב-ניסן G יטפל בפרסום של הרשת, ובתקציב היח"צ יטפל גיל-עד תדמית
בשלושת השבועות האחרונים מאז נודע דבר רכישת סטימצקי ע"י קבוצת גרינברג ושותפיה, ניסו מספר הוצאות למנוע את הרכישה ע"י בקשה לפירוק הרשת
אייל גרינברגארנון מילצ'ןבנק דיסקונטחגית ברונסקייוסי מימןלי-אור אברבךמדד המותגיםסטימצקיערוץ עשררון לאודר