ליאו ליידרמן

כתבות אחרונות

 
פאנל סין - עתיד מדיניות הסחר / צילום: איל יצהר

ליידרמן: "יש פוטנציאל גדול למסחר בין סין לישראל"

היועץ הכלכלי הראשי של בנק הפועלים בוועידת ישראל לעסקים: "יהיו לסין מערבולות בדרך, אבל ירידת הצמיחה הסינית ל-5%-6% בשנה לי נראית מאוד בריאה, כי הצמיחה המהירה לא הייתה ברת קיימא"

אביב לוי 07.12.2015

ליידרמן: "הריביות השליליות - גורם סיכון לשוקי ההון בכל העולם"

הכלכלן הראשי של בנק הפועלים: "גם אם הפד יעלה את הריבית בדצמבר עדיין הריביות בעולם יישארו מאוד נמוכות"

קובי ישעיהו 19.11.2015

זה מה שחושב הכלכלן הראשי של בנק פועלים על מחירי הדירות

ליאו ליידרמן: "נדרשת הגדלת היצע הקרקעות מעל ומעבר למה שגלום בתכנית מחיר למשתכן" ■ "ברור שאין פתרון של 'זבנג וגמרנו' למצוקת הדיור - צריך תכנית ממשלתית כוללת לטיפול בבעיה, על כל היבטיה ומרכיביה"

אורי חודי 23.10.2015

ליידרמן: "הריבית וההיצע ימשיכו לדחוף את מחירי הדירות"

הכלכלן הראשי של בנק הפועלים: "אמנם העלאת המס על משקיעי נדל"ן צפויה לרסן במידת מה חלק מסוים של הביקושים לדיור, אך גם אחרי העלאת המס, שוק הדיור בישראל ימשיך להיות מאופיין בעודפי ביקוש התורמים לעלייה במחירים"

עמירם ברקת 15.06.2015
ליאו ליידרמן / צילום: איל יצהר

פרופ' ליידרמן: ממליץ לממשלה הבאה "בעיקר לא לקלקל"

היועץ הכלכלי הראשי של בנק הפועלים, מציג תחזית אופטימית לשנה הקרובה ומתחייב שהממשלה שתקום אחרי הבחירות תיהנה מתנאי הפתיחה הנוחים ביותר בשנים האחרונות ■ ומה בנוגע לשוק הדיור ולריבית בנק ישראל?

עמירם ברקת 12.02.2015
ליאו ליידרמן / צלם: תמר מצפי

ליידרמן: "נפילת הנפט תחסוך לנו 4 מיליארד דולר בשנה"

פרופ' ליאו ליידרמן: "המשק הישראלי צומח. אנחנו לא במיתון ולא בדרך לשם. אבל הצמיחה היא מדשדשת. 2.8% בשנה הקרובה, סביר להניח שתהיה האצה מסוימת בשוק הבנייה, גם הקונים הבינו שאין טעם לחכות"

קובי ישעיהו 03.12.2014

"ההתבטאויות על ירידה של 20% במחירי הדירות לא אמינות"

היועץ הכלכלי הראשי של בנק הפועלים, פרופ' ליאו ליידרמן, תקף את הממשלה על כך שאין לה תוכנית מקיפה לטיפול בבעיות בשוק הדיור, מה שגורם לדבריו לאי-ודאות בענף

אורי חודי 06.11.2014

השיחה: האמנות הסודית של בנק לאומי

איזה שיר דיקלם רון חולדאי בתערוכה שאירחו רקפת רוסק-עמינח ודוד ברודט בבניין בנק לאומי? ■ למה התרגשה אירית איזקסון? ■ ואילו חברים של אלדד יניב ורני בלייר הגיעו לצפות בסרט על קמפיין הבחירות של "ארץ חדשה"?

מיכל גלנטישירי דובר 19.01.2014

ליידרמן: "אין לקבוע רצפה לדולר; התיסוף לא מספקולנטים"

הכלכלן הראשי של בנה"פ ומי שנבחר להיות נגיד בנק ישראל אך ויתר על המינוי טוען כי הצפי לעתיד הוא דווקא לפיחות השקל ■ "ההתערבות האחרונה בשוק המט"ח ע"י בנק ישראל הייתה מאוד אפקטיבית בהיותה בלתי צפויה ורבת עוצמה"

אדריאן פילוט 08.01.2014

ליידרמן: "בנק ישראל בידיים הנפלאות של קרנית פלוג"

פרופ' ליידרמן על השאלה מדוע ויתר על נגידות בנק ישראל: "למרות הרקורד הנקי שלי, כמה מכתבים אנונימיים הביאו אותי לרדת מהמירוץ בהתייעצות עם משפחתי וחברי"

נדב נוימן 09.12.2013

כלכלן עולמי בכיר: "הצמיחה כפי שהייתה בעבר לא תחזור"

ד"ר נרימאן בהראבש, כלכלן ראשי ב-IHS, השתתף בוועידת ישראל לעסקים וטען כי "אם רוצים להמשיך לצמוח במהירות - כל המדינות יצטרכו לבצע רפורמות מבניות" ■ יוג'ין קנדל, ראש המועצה הלאומית לכלכלה אמר: "כלכלות ישראל וסין משלימות"

שירי חביב ולדהורן 08.12.2013

ועידת ישראל לעסקים: השווקים מתעוררים לבוקר חדש

הפאנל בוועידה של "גלובס" ידון בשאלה לאן הולכים השווקים המתעוררים? האם בלימת הצמיחה שלהם תתקבל בעולם כמציאות חדשה או תתפתח לכדי משבר חדש? היכן ממוקמת הכלכלה הסינית ולאן מועדות פניה? ועוד

שירות גלובס 22.11.2013

פורר ורוטר רוקדים בשתי חתונות

מי הגיעו לחתונתם ברכב הרולס רויס אספנות של רני רהב? ■ איזה זוג פינק את האורחים בחתונתו בהופעה של להקת תיסלם? ■ ומה עשתה שיירה של רכבי ספורט בדרך למצפה רמון?

מיכל גלנטי 06.10.2013

   12345678   

   נמצאו 124 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 8