מדד המותגים

כתבות אחרונות

 
ביג אילת / צילום: ביג מרכזי קניות
נדל"ן מניב | מדד המותגים

מרכזי הקניות של ביג השאירו מאחור את חברות הנדל"ן למגורים

שוק הנדל"ן המקומי רותח והדירות החדשות נחטפות במהירות • אולי זו הסיבה שחברות הבנייה למגורים משקיעות יותר בקידום פרויקטים במוסדות התכנון מאשר בפרסום, והמותגים שלהן לא נכללו בין מאה המובילים, ואפילו לא ברשימת ה־150 • מדד המותגים 2022

אריק מירובסקי 31.07.2022
גלי בראון. צולם במוזיאון האשליות, נמל ת''א / צילום: איל יצהר

"משפיענים מובילים מרוויחים מעל 200 אלף שקל בחודש": סוכנת כוכבי האינסטגרם חושפת הכל

גלי בראון, העורכת המיתולוגית של "ערב טוב עם גיא פינס", המציאה את עצמה בקורונה מחדש כסוכנת של משפיעני רשת כמו קורין גדעון, אורטל עמר ונדיר אליהו • אם זה נשמע לכם כמו שינמוך בקריירה, אתם כנראה לא מבינים במה מדובר: "משפיענים הם אנשי מכירות לכל דבר. זה ערוץ הקניות החדש" • מדד המותגים 2022

דורון אביגד 30.07.2022

הזוכה בתחרות הקריאייטיב: דומינו'ס פיצה במודעה של משרד הפרסום מקאן

הערב נחשף בוועידת MAD של גלובס הזוכה בתחרות הקריאייטיב של הפרסומות במגזין מדד המותגים • המודעה הזוכה של דומינו'ס פיצה הייתה היחידה שקיבלה את מלוא הניקוד • ומי הזוכים הנוספים?

גלובס 19.07.2022
אתלטים קנדיים לבושים בבגדי המותג לולו למון באולימפיאדת החורף האחרונה / צילום: Reuters, Carlos Osorio

מותגי האופנה שמציגים: איך להפוך ללהיט בישראל בלי אף חנות פיזית

המותגים לולו למון ו-alo yoga הפכו בישראל למדים הבלתי רשמיים של חדרי הכושר, זאת למרות שאין להם (עדיין) אף חנות פיזית אחת לרפואה • איך זה קרה, והאם הטרנד ימות ברגע שהם יעשו עלייה? • הצצה למדד המותגים 2022 שיתפרסם ביום רביעי

מיכל רז-חיימוביץ' 18.07.2022
סניף קרפור בפולין. נציגי ההנהלה הצרפתית מעורבים מאוד בהשקה בישראל / צילום: Shutterstock

המהפכה הצרפתית: היכונו לרעידת האדמה של רשת המרכולים קרפור

בפעם הראשונה בישראל, רשת שיווק מזון בינלאומית נכנסת לפעילות מקומית • באלקטרה צריכה, שחתומים על המהלך, יצטרכו להתמודד עם הספקים שצפויים להערים קשיים, עם שופרסל שלא תוותר בקלות על מעמדה ועם מוטי בן משה, המחזיק בשטחי הנדל"ן המיועדים של הסניפים, שעלול להפעיל שרירים • האתגרים של ענקית הקמעונאות האירופית ב-7 נקודות • הצצה למדד המותגים 2022 שיתפרסם ביום רביעי

שירה ספיר 17.07.2022

לפעמים משתלם לפרגן: כך הפכה ברגר קינג ל"חברה ששמה את האנשים לפני הרווחים"

אבי צבי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, בוחר ברשת ההמבורגרים שתמכה במסעדנים באשר הם בסגר השני בבריטניה, אבל גם לפני ואחרי, הוכיחה שוב ושוב אחריות חברתית וזכתה לחשיפת ענק ולהערכה רבה למותג • מדד המותגים

אבי צבי 22.07.2021
אלונה בראון / צילום: איל יצהר

אלונה בר און: "אמון ואמונה הם מושגים כלכליים, 'רציונליים'"

כך אמרה יו"רית "גלובס" בוועידת MAD 2019 • "צריך לעשות עבודה רבה, סיזיפית, לעבור על כל הממשקים של המותג ולראות שהם מתאימים למילה אמון. אנחנו עוברים את התהליך הזה ב'גלובס' כבר שנתיים ומחפשים כל הזמן שותפים לדרך"

שירות גלובס 24.07.2019

דת, מותגים ואמונה בוועידת MAD השנתית של "גלובס"

מכדורגל, דרך מלחמת הכוכבים ועד טבעונות - המותגים הפכו לדתות החדשות • הצטרפו אלינו בהיכל התרבות בתל-אביב לשיחות על כדורגל, הערצה, טבעונות - ואיך כל הדברים האלה מתקשרים לשיווק, פרסום ומיתוג

שירות גלובס 23.07.2019
אייל מרקוס /  צילום: פרסטו נאג'י

טו בי או נוט טו B2B: כך הופכים שיווק לעסקים לאטרקטיבי

בעשירייה הפותחת של המותגים המובילים בעולם נמצאות חברות המשווקות לעסקים - מגוגל ועד מיקרוסופט • רוב מוצרי ה-B2B, כמו מחשוב ענן, פתרון אנליטיקס או מערכת אחסון, מגיעים באריזה הכי משעממת ובלתי אטרקטיבית • איך בכל זאת החברות הללו זוכות להצלחה ולשווי של מיליארדים? מתברר שגם כאן יש מקום חשוב לקריאטיביות • מדד המותגים

אייל מרקוס 08.08.2018
חנות ספרים אמזון / צילום: שאטרסטוק

און אנד אוף: בעולם מתחילים לחבר בין ערוצי אונליין ואופליין

בעולם כבר עברו לשלב הבא בגיזרת האיקומרס - חיבור בין האונליין לאופליין • קמעונאיות אונליין כמו אמזון ו-BONOBOS הבינו את הצורך בפתיחת חנויות פיזיות, והרשתות הגדולות החלו לחבר בין הערוצים השונים שבהם הן פוגשות את הלקוח • בישראל, שנכנסה לתחום באיחור, אין עדיין התשתיות הדרושות כדי לשלב בין שני העולמות, והמהפכה שתשנה באמת את חוויית הלקוח עדיין לא נראית באופק • מדד המותגים

ענת ביין-לובוביץ' 07.08.2018

תוכנית רעיונות: איך הופכים פנטזיה למוצר בפחות ממיליון דולר

יש דרכים לגרום לרעיונות להפוך מפנטזיה משורבטת באפליקציית הרשימות באייפון, למוצר בידור חי ומנגן • את המודל העסקי עוד נברר, אבל אנחנו בטוחים שכרייה של אנרגיה יצירתית זה משהו שמשתלם לכל המעורבים • מדד המותגים

יובל נתן 05.08.2018
אזור תיוג ישראלי איור: 	shutterstock

אזור תיוג ישראלי: הקלות שבה השיח החברתי הופך לפוליטי

השיח החברתי נשאב לתוך המיתוג הפוליטי, ומונחים שעל סדר היום הפכו למותגי-נושא הממקמים את האנשים לאורך קווים ברורים על המפה הפוליטית • "התיוג לפי השקפת עולם בנושא ספציפי מאפיין אותנו כחברה", אומרים יועצים אסטרטגיים שביקשנו מהם להתייחס למושגים החמים של הקיץ • מדד המותגים

טל שניידר 02.08.2018
אבא פגום/ צילום: פרטי

אבא עושה בושות: כך הפך פוסט של אב מתוסכל למותג מנצח

פוסט בפייסבוק שעסק בקשיי האבהות הפך לוויראלי ויצר את "אבא פגום", קהילה שבה חברים עשרות אלפי גברים שתומכים זה בזה גם בחיים שמחוץ למסכים • פגמים מעולם לא נראו כל-כך אטרקטיביים • מדד המותגים

חן מענית 01.08.2018

   12345678   

   נמצאו 117 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 8