חדשנות הכרחית לכל חברה עסקית חפצת חיים ■ אנשי היי-טק, תוכן, הון סיכון ועתידנות משרטטים רשימת "עשה" ו"אל תעשה" למותגים שמבקשים להזדהות כחדשניים
סקרים מוכיחים כי פרסומות לא משפיעות עלינו - אבל את הפרסומאים זה לא מדאיג ■ למה אנחנו נוטים להאמין לגידי גוב, מתי כדאי להצחיק עם אסי כהן, ומה אסור למתג באמצעות בר רפאלי?
גם אם אתה שחקן נהדר, זמר מחונן או דוגמנית בעלת נתונים מרשימים, הכישרון העיקרי שתצטרך היום הוא היכולת ליצר באזז ■ להלן המדריך המקוצר לסלביות בת ימינו
הסופר יורם קניוק מתנער מהישראליות ומציע לשדרג את המותג "יהודי" ■ בגיל 81 קניוק נזכר בעבר, מתגאה בבני עמו שהביאו לעולם את פייסבוק וגוגל ולא מתגעגע לימיו בפלמ"ח: "המיתוס של הצבר היה נחוץ, אבל הוא היה רק מיתוס"
רמי לוי: "מי שישמור על דרך ארץ וצניעות לא ייפול" ■ פנינה רוזנבלום: "סולדת מאנשים שעשו כסף ומחזיקים מעצמם" ■ לדירוג מדד המותגים 2011
לקראת פרסום ספר מדד המותגים 2011, שבו יחשף דירוג 100 המותגים הישראלים המובילים, צוות גלובס TV יצא לרחוב לברר מה דעתו של 'האזרח הקטן' ■ צפו במשאל מיוחד ומשעשע
בכירי עולם המדיה, הפרסום והשיווק הגיעו הבוקר לוועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל של "גלובס" ונחשפו למדד המותגים על רקע מיצגי אמנות צבעוניים
(עדכון) - ועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" יצאה לדרך ■ חגי גולן, עורך "גלובס", על תחקיר "גלובס" שהוליד את חרם הקוטג' ומחאת המחירים: "זו מחאה שלא נראתה בישראל 63 שנה"
מדד המותגים: ישראל ידועה בקפה איכותי, אז למה השחקן מ"נמלטים" דרש קפה אחר?
מדד המותגים: מרבצי לייקים דוממים, שגם הפרובוקטיבי שבסטטוסים לא יחזירם לחיים
מדד המותגים: זה לא סקסי או יוקרתי, אבל תראו מה עשו כתמי הפרה למוצרי "טרה"
מדד המותגים: כך נהפכה הכוכבת השנויה במחלוקת לתחנת כוח דיגיטלית
מדד המותגים: ההתרסה מול אמזון היא נקודת ציון בדרך להפוך מס' 1 במכירות און-ליין
מדד המותגים: התעשייה זקוקה לרגולטור שישמור עליה מעצמה וישלוט בתוכן השיווקי
עולם הדיגיטל צועד השנה קדימה גם במדד המותגים של "גלובס" ■ אפל וגוגל מתחזקות, ופייסבוק נכנסת לראשונה לדירוג ■ מי עלה, מי ירד, ועבור מי עוד מדובר בהופעת בכורה במדד?
ועידת MADיפית גרינברג (ג. יפית)לולולמוןמדד המותגים 2018מדד המותגים 2022מותגיםפרסומותקוקה קולהקמעונאותשיווק