מבטיחה מחירים זולים בעשרות אחוזים ממחירי הגבינות בשוק ■ מנכ"ל מגה, זאב וורמברנד, סבור כי היבוא יביא בסופו של דבר להורדת מחירים מצד יצרניות החלב הישראליות
יצרנית המותג הפרטי "המותג" של הרשת הרביעית מקימה מרכז לוגיסטי חדש בצומת קסטינה
זאת כדי להגיע ליעד של 40% ממכירות הרשת ■ השיקה מותג פרטי בתחום הצבעים שיתחרה בטמבור ובנירלט ■ היקף המותג "הום" עומד כיום על 25% מהמכירות
פסטה של אסם עולה 6 שקלים, ופסטה של מותג פרטי עולה מחצית מהסכום ■ בדיקת "גלובס" באמצעות "פרייסל" מגלה כי הפערים בין המחירים יכולים להגיע גם ל-100% ויותר
ריצ'י האנטר בכנס איגוד המזון: "המותג הפרטי יתפוס יותר מקום בסופרמרקטים ובחיים של כולנו, וכך נזכה לרכוש מוצרים יותר בזול"
המותג החדש ישווק ברשת רמי לוי שיווק השקמה במקביל למוצרי המותג הפרטי של "הרשת הרביעית" ■ לוי: "אנצל את כוח הקנייה שלי כדי להגיע למחיר זול עבור הצרכן"
תתחרה בדייסות של מטרנה ■ קטגוריית הדייסות לתינוקות מגלגלת כ-50 מיליון שקל בשנה
ברשת סבורים כי המותג הפרטי ינגוס נתחי שוק מגלידות שטראוס ונסטלה וכן ממותגי פרימיום
המותג הפרטי חודר לשוק הצבעים לבית, שמגלגל 800 מיליון שקל בשנה ■ מותג הצבע "הום" של הום סנטר יהיה זול ב-15%-20% מהמוצרים המתחרים של טמבור ונירלט
משיטת "מצליח", דרך ערפול מכוון של תעריפים ועד סוכן מכירות שלא מספר את כל האמת - לרגל יום הצרכן הבינל', קבלו 10 שיטות שיווקיות שנועדו לבלבל אותנו כדי שנפתח את הארנק
סופר-פארם מציינת 15 שנים למותג Life, אבל מנהלי המותג כבר לא רוצים לקרוא לו מותג פרטי ■ לדבריהם, הוא כבר שחקן עצמאי על המדף, והרשת מתייחסת אליו כמו אל כל מוצר רגיל אחר
רעידת אדמה בענף הקניונים, התחזקות המותג הפרטי, קריסת רשתות אופנה ופריחת רשתות השיווק הפרטיות - אלה היו המגמות ששלטו בענף הקמעונאות ב-2010 ■ ומה צפוי ב-2011?
בחוגלה-קימברלי הכריזו על מבנה ארגוני חדש כדי לשפר את המכירות והרווחיות ■ המנכ"ל ארי מלמוד: "הרווחיות נשחקה כי המתחרים לא העלו מחירים"
קטגוריית הבירה צמחה בשיעור הגבוה ביותר בקרב מוצרי הצריכה השוטפת ■ המותג הפרטי ממשיך להתחזק, והמכירות שלו גבוהות במיוחד ברשת שופרסל
רשת הקמעונאות טריידר ג'ו ממשיכה להדהים את השוק האמריקני. מה סוד ההצלחה שלה?
מ.מ.ן הפסיקה לרכוש את המותג הפרטי מברנד פור יו לאחר שהרשת נרכשה ע"י קו-אופ ישראל ■ בית המשפט: ההסכם בין הצדדים לא כלל התחייבות של מ.מ.ן שלא למכור את הרשת
העלאת מחיריםועדת הכלכלהיוקר המחיהענף המזוןקמעונאותקרפוררשתות שיווקשופרסלשיווקקבוצת שסטוביץ