מותג פרטי

כתבות אחרונות

 

בדיקת "גלובס": סל הקניות השנה זול ב-8% מאשר בשנה שעברה

מפירות התחרות: השוואה בין סל זהה של מוצרים שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" מגלה כי כל 4 הרשתות שנדגמו הורידו מחירים בהשוואה לנובמבר 2008 ■ הירידה החדה ביותר - במגה בול ובשופרסל דיל

מיכל רז-חיימוביץ' 11.11.2009

שוקולד מתוצרת שופרסל

ליצרניות כאסם ושטראוס יש בערך דרך אחת להתמודד עם המותג הפרטי ברשתות המזון

שמחה סיגן 05.11.2009

גזי קפלן: אם צריך אסם תפעל מול הרגולטור נגד המותג הפרטי

המותגים הפרטיים פורחים - והחברות הגדולות בלחץ ■ גזי קפלן, מנכ"ל אסם, שהודיע על מבצע הוזלות בכל מוצרי החברה: "יש לי מתחרה, ואני צריך להיות יותר טוב ממנו כדי לנצח"

אילנית חיות 03.11.2009

רוזנהויז: "מאיימים על רשת שמסדרת מוצרים שלא יספקו לה סחורה? אני נדהם"

אחרי ששופרסל הודיעה אתמול כי תעבור לסדרנות עצמית - הספקים נערכים לקרב ■ רוזנהויז: "המדפים שייכים לרשת; פסטה שופרסל לא שונה מפסטה אסם" ■ הרשת תשקיע 30 מיליון שקל בסניפי שופרסל אקספרס

אילנית חיות 29.10.2009

רבוע כחול: "אסם מבקשת לחנוק תחרות באמצעות סתימת פיות"

הדברים נאמרו בעקבות דרישת אסם להסיר קמפיין של מגה המקדם את המותג הפרטי ■ הרשות השנייה דחתה את בקשת אסם להוריד את הקמפיין

אילנית חיות 15.10.2009

מלחמות השיווק שבדרך: פרויקט מיוחד לראש השנה

באילו תחומים יפרצו בשנה הבאה מלחמות השיווק הגדולות? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי מנסים להמר

כתבי גלובס 19.09.2009

השוואה: סל המוצרים ו"המותג הפרטי" הזול ביותר - ברמי לוי

שילוב "מותג פרטי" עשוי להוזיל את הקנייה בסופר ב-20% - כך עולה מהשוואה שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" ב-4 רשתות מזון מוזלות ■ מחיר סל: 76 שקל ברמי לוי, 90 שקל בשופרסל דיל

מיכל רז-חיימוביץ' 17.08.2009

קיצור תולדות השפע

רשתות השיווק בארה"ב צמצמו משמעותית את היצע המותגים בעקבות המיתון

שמחה סיגן 01.07.2009

מנכ"ל אסם סחר: לרסן את ריכוזיות הרשתות במותג הפרטי

דודי מנביץ סבור כי הבעייתיות היא לא בהתמודדות של היצרנים מול מותג פרטי - אלא בריכוזיות אנכית בכל השרשרת: "החל מזה שהקמעונאי הוא גם היצרן, גם הספק וגם שולט במדפים, וביכולתו לעשות ככל העולה על רוחו"

אילנית חיות 28.06.2009

האבולוציה של המותג הפרטי

המותג הפרטי של רשתות השיווק הגדולות בארה"ב - וולמארט ו-וולגרין - כבר לא קדוש

שמחה סיגן 10.06.2009

התאחדות התעשיינים: בשנה האחרונה חלה ירידה של 0.6% בהוצאות משפחה על מזון

משק-בית בישראל מוציא כיום על קניית מזון כ-2,057 שקל בממוצע לחודש ■ 23% מהציבור צמצמו באחרונה את כמות הקניות, 12% החלו לקנות אריזות חיסכון, ו-17% צמצמו את תדירות הקניות

‎‎מירב אנקורי‏ 19.05.2009

"חברות מזון הן האחרונות שנכנסות למשבר - אבל גם האחרונות שיוצאות ממנו"

השפעת המשבר הפיננסי עוד לא מורגשת ביוניליוור ישראל, אך למנכ"ל מוטי קרן יש איומים עכשוויים - כמו המלחמה בשופרסל על שטחי המדף והתחזקות המותג הפרטי ; האם עד שקרבות אלה יסתיימו, קרן עדיין יישאר בתפקידו?

אילנית חיות 30.10.2008

   123456789   

   נמצאו 140 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 9