אחת המילים החזקות היום בעולם השיווק היא "Friends", והשפעתה על מהלך בנייתם של מותגים רק תלך ותגבר ■ בכל הנוגע לאמון במותגים, אנשים נוטים לסמוך יותר מכל על חברים
סיפור המותג של אייפון כל-כך טוב, שעוד לא נולד מי שיחזיר אותו בגלל איכות שיחה ירודה
קוקה-קולה לא המציאה את סנטה קלאוס ולא את אמריקן איידול, אבל ידעה להשתמש בהם
רוב הבלוגים המובילים בעולם נכתבים ע"י נשים, והכוח המשמעותי הזה לא נעלם מעיני החברות המסחריות ■ מחקר בארה"ב מעלה כי 90% מהבלוגריות מעוניינות לעבוד עם מותגים
אפל הפכה למותג המוביל בעולם ■ ב-4 השנים האחרונות החזיקה גוגל בתואר ■ שווי המותג של אפל זינק בשנה החולפת ב-84% ל-153.3 מיליארד דולר; שווי המותג גוגל ירד ב-2%
המותג "שואה" מגיע לשלב שבו יהיה עליו להתמודד בסביבה שלא מכירה אנשים "משם"
בסרטו מיישם מורגן ספרלוק את מה שבצה"ל הבינו כבר מזמן: התוכן השיווקי הוא הגיבור
חשבתם לברוח מהמתקפה השיווקית אל הספרים? חשבו שוב ■ הספרייה הישראלית מיישרת קו עם העולם, והתוכן השיווקי מחלחל בין דפיה ■ בעולם זוהי כבר תעשייה במאות אלפי דולרים
כששאלו אותי למה אין לי פייסבוק, עניתי: "זה פשוט מאד, אני לא מותג מספיק חזק"
בין השאר נכנסו לקניון H&M, טופ שופ, ברשקה, פול אנד בר ועוד ■ מנכ"ל הקניון, דני טורקניץ: "המהלך יהפוך את הקניון לאייקון שיגרום לקהל גם מערי השרון וגם מצפון ת"א להגיע אלינו"
עידן "פתרונות כלל אצבע" חלף מן העולם, וזה הזמן לפתור את הדילמות השיווקיות
כך על-פי מחקר הבודק את ערך המותגים של 500 חברות מובילות בעולם ■ ערכו של המותג גוגל - 43.3 מיליארד דולר ■ המותג אפל מסתפק במקום השמיני
מחקר חדש מגלה כי כמו במערכת זוגית אמיתית, גם ברשת מותגים חייבים לשמור על אמון, השקעה, חיזור ומרחב מחייה ■ מתי עשויה רשלנות במדיה החברתית להביא ל"גירושים"?
ב-1992 המציאה מנצ'סטר יונייטד תפקיד חדש בענף: היא מינתה אחראי על מחלקת המרצ'נדייז שלה
מי שרוצה לקלוע לטעם הצרכן, כדאי שיידע להיכן העולם צועד ■ אז תאפשרו לצרכן לשחק, להתנתק מהמירוץ הטכנולוגי, להרגיש מיוחד, לקבל הכול מיד - אבל לא להתחייב לטווח ארוך
הרצל עוזר: "כשאני באופן אישי מטפל בתקלות שירות, מתנצל בפני לקוח ומשפר את הטעון תיקון - הקערה מתהפכת על פיה, הלקוח מפיץ את הבשורה ומביא לקוחות חדשים"
התנהגות צרכניםישראל במלחמהמגזין הניהול של הרווארדמדד המותגים 2019מדד המותגים 2023מותגים בינלאומייםמיתוגפרסוםקמפייןשיווק