מותגים

כתבות אחרונות

 
זיהום הסביבה/  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

כמה עולה תחושת צדק? 70% מהצרכנים מוכנים לשלם יותר על מוצרים "ערכיים"

מחקר חדש של חברת IBM בשיתוף פדרציית הקמעונאות האמריקאית בחן כיצד, אם בכלל, צרכנים מתעניינים בדרך שעבר המוצר שהם רוכשים, והאם הם מתחשבים בשיקולים אתיים • שליש מהצרכנים העידו כי ב-2019 הם הפסיקו לרכוש מותגים אהובים, רק כי הם כבר לא תאמו את ערכיהם

שני אשכנזי 03.02.2020
אדישות צרכנים / צילום: שאטרסטוק
צרכנות | דעה

דעה: לפעמים צריך לעצבן כדי להוציא צרכנים מהאדישות

כשהמעורבות הצרכנית נודדת לקטגוריות אסקפיסטיות, הדרך היחידה לגרום לצרכים לצאת מהאדישות היא לעצבן אותם • אסף חתוכה, עונה לפרופ' טל שביט

אסף חתוכה 01.12.2019
מחקרי שוק יכולים להוות בסיס בתהליכי קבלת החלטות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

תשכחו מתחושת בטן: מדוע חברות רבות נעזרות בתחום המחקר?

יותר ויותר חברות מסחריות חוזרות לעשות שימוש בכלי מחקר מסורתיים לצורך תכנון מהלכים שיווקיים וקידום הפעילות העסקית של הפירמה • כיצד יכולים מחקרי שוק לסייע בהתמודדויות מול האתגרים הרבים העומדים בפני מנהלי הארגון ולהביא תועלת בתהליכי קבלת החלטות?

נתן סטולרו 18.09.2019
קריירה / צילום: שאטרסטוק

אל תבנו על העבר

ככל שמצליחים יותר - יותר קשה להצליח, ועוד יותר קשה להרוויח

אורנה רודי 12.09.2019

מועדון הלקוחות PowerCard מתרחב: מצרף את קבוצת בריל לשורותיו

הקבוצה מונה 11 מותגים, בהם טימברלנד, נאוטיקה, גלי, סולוג, לי קופר, ניין ווסט, איזי ספיריט ואן קליין

מיכל רז-חיימוביץ' 11.09.2019
בנימין נתניהו / צילום: שלומי יוסף

"הוא דיווה": מה עומד מאוחרי סוד הקסם של המותג נתניהו?

אפשר לאהוב אותו ולחשוב שהוא גאון או לשנוא אותו ולחשוב שהוא דמוני, אבל אי-אפשר להתווכח עם ההצלחה: נדמה ששום דבר לא פוגע בכוחו הציבורי של ראש הממשלה • מה הפך את נתניהו למותג הפוליטי המצליח ביותר בישראל, והאם הקסם קרוב להיגמר? • האזינו לפודקאסט "הצוללת"

אנדרה טבקוף 06.09.2019
Apple vs. PC. לפעמים אתה דוד ולפעמים גוליית / צילום: צילום מסך

אפל כבר גילתה זאת מזמן: מותגים זקוקים לאויבים לפעמים

לפעמים הנכס הכי גדול של מותג הוא דווקא האויב שלו, שיכול לעזור לו ליצור בידול, להיתפס כאידאולוגי וכמוצלח יותר ואפילו ללכד את שורת המאמינים סביבו

ניסים מויאל, שותף במשרד הפרסום AVRAHAM 05.09.2019
בודהה. אמונה היא עניין חברתי / צילום: שאטרסטוק

להאמין, להתפלל, לצרוך: דת המותגים עדיין רלוונטית מתמיד

למרות משבר האמונה בעשור האחרון, למותגים עדיין יש כוח שמשיק לסממנים דתיים, והם רלוונטיים יותר מאי־פעם

אבי זיתן 20.08.2019
סירי. חוסר גבולות / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

כפירת מלאי: איך השפע חיסל את דת המותגים סופית?

אולי קשה להאמין בכך, אבל הימים שבהם המותגים היו דת חלפו מן העולם, ולא נראה שצפוי להם קאמבק • למה? שפע! הסיפור של ההיצע האינסופי הוא הטרגדיה של המותגים

עדי יופה 18.08.2019
סמנכ"לי שיווק בוחרים את המותגים עם הנאמנים האדוקים ביותר / צילום: ורד שדמי שלמה, גלובס

מהארלי דיווידסון עד האירוויזיון: מי הם המותגים עם קהל הנאמנים האדוק ביותר

מה קורה כשהערצה למותג שוברת שיאים ומוסכמות? סמנכ"לי שיווק ישראלים החברים באיגוד השיווק בחרו עבור "גלובס" את המותגים שהנאמנות אליהם הגיעה לרמה של פנאטיות דתית

שירות גלובס 13.08.2019

גורו השיווק הבינלאומי מרטין לינדסטרום: "הקונספט של מותגים גלובליים מת"

מרטין לינדסטרום התחיל לייעץ לחברת לגו כבר בגיל 12, ומאז הספיק לעבוד עם וולט דיסני, אמריקן אקספרס ומיקרוסופט - ולהפוך לגורו עולמי בתחום השיווק • בראיון מיוחד הוא מציע לתאגידי הענק להתכונן למלחמה • "הישראלים יודעים יותר מכולם איך זה מרגיש לחיות בחברה שניזונה מפחד. זה המקום שהעולם הולך אליו"

מאיה לקר 01.08.2019
קמפיין Planet or Plastic של נשיונל ג'אוגרפיק / צילום: צילום מסך

המותג מחפש משמעות: כשהצרכנים מצפים לאקטיביזם חברתי

האקטיביזם החברתי של המותגים מתחזק: ציפיות הצרכנים למעורבות חברתית של מותגים רק גדלו, ומותגים נוספים מתעוררים ומחפשים את הייעוד המיטיב שלהם • התמקדות בערכי הצרכן במקום בערכי המותג יכולה להביא ליצירתיות ולהצלחה עסקית – אבל רק אם מקפידים לשמור על אותנטיות

שירלי קנטור 31.07.2019
בנימין נתניהו / צילום: רויטרס

אחד אלוהינו: מה הופך את בנימין נתניהו למותג הפוליטי הכי מצליח בישראל

יותר מבן־גוריון ויותר מקוקה־קולה - אי־אפשר להישאר אדיש למותג שנקרא בנימין נתניהו • איך מתמודדים ב"ארץ נהדרת" עם האיש שתוקף את התקשורת, מה חושבת "רונית הביביסטית", ומה הקשר בין ראש הממשלה לבין מרילין מונרו • סוד הקסם מאחורי המותג הפוליטי הכי מצליח בישראל

אנדרה טבקוף 30.07.2019
המנכ"לים בוחרים את מותג השנה

מוונדר וומן עד ביונד מיט: המנכ"לים הבכירים במשק בוחרים את מותגי השנה שלהם

41 מנכ"לים ומנכ"ליות מהחברות המובילות במשק הישראלי כותבים על מותגים בינלאומיים שעשו שינוי משמעותי השנה, לפעמים כנגד כל הסיכויים • מי בחר בנטע ברזילי, מי בליווי'ס - ומי מתרשם במיוחד מהמהלכים של וולמארט ובסט ביי

גלובס 29.07.2019
בנימין נתניהו, פודקאסט לשבת / עיבוד תמונה: אפרת לוי

שבת מאוחדת: הפודקאסטים המומלצים לסוף השבוע

השבוע התבשרנו שמפלגות השמאל התאחדו לרשימה אחת, ושבימין רוצים גם לחוות את טעם האיחוד • לכבוד שבת המלכה, אנו מזמינים אתכם ובני ביתכם להתאחד סביב הסמארטפון ולהינות מפודקאסטים משובחים מבית "גלובס" • פודקאסט לשבת • האזינו

רון טוביה 26.07.2019
נדב פרסמן - מקאן תל אביב /צילום: תמר מצפי

המשנה למנכ"ל מקאן: "הליכוד הוא מותג מדהים. בשמאל עדיין ציניים למותגים"

נדב פרסמן, המשנה למנכ"ל משרד הפרסום מקאן, מסביר את הקשר בין משחת שיניים לקמפיינים של מפלגות ישראל בבחירות האחרונות: "הציבור מחפש מותג שידבר אליו בגובה העיניים" • למרות הכול הוא משוכנע שהצרכנים הפסיקו להתרגש מקמפיינים: "המותגים ממש לא דת. די כבר עם זה" • האזינו ל"גלובסטוק" - פרק מיוחד מוועידת MAD

ליאת רון 25.07.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 229 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 15