מזון קפוא

כתבות אחרונות

 
ריקול לשעועית ירוקה קפואה של סנפרוסט, בעקבות נחש / צילום: תמר מצפי

ריקול לשעועית הירוקה של סנפורסט לאחר שנמצאה פיסת נחש באריזה

בעקבות פיסת נחש שנמצא באריזות המזון הקפוא, הודיעה סנפרוסט הערב על ריקול של כל אריזות המוצר • בנוסף, הודיעה החברה שתתקשר עם מומחה חיצוני מחו"ל בתחום אבטחת האיכות, שילווה אותה בתהליך בקרת האיכות

שירה ספיר 20.08.2022
סדרת הקפואים של שטראוס / צילום: סטודיו שטראוס

שטראוס נכנסת לתחום הקפואים ומשיקה סדרת ארוחות מוכנות

סדרת הקפואים של שטראוס, "דלישס", כוללת כ-20 מוצרים להכנה מהירה, ובהם ארוחות קפואות ומאפים קפואים להכנה במיקרוגל ובתנור, כולל פיצות, פסטות ומנות מבושלות • המחיר לארוחת אישית צפוי לעמוד על כ-20-22 שקל למנה של 350 גרם ועל כ-30 שקל למנה של 600 גרם

מיכל רז-חיימוביץ' 13.07.2021
אנשים עם מסכות נוסעים ברחובות ביג'ינג, סין / צילום: Mark Schiefelbein, AP

סין מקדמת תיאוריות על כך שמקור נגיף הקורונה במשלוחי מזון קפוא מחוץ לסין

לקראת פתיחת חקירה של ארגון הבריאות העולמי בנושא מקור המגפה, מדענים זועמים על פוליטיזציה של המחקר

וול סטריט ג'ורנל 10.12.2020
מחסן קירור. יותר אנשים רוצים משלוחים מהירים של מזון טרי   / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
מחסני מזון | ניתוח

המגזר החם של ההשקעות בנדל"ן: קירור מזון

כל הגורמים בשרשרת אספקת המזון מתאימים את עצמם לתקופת המגפה, והמרוויחים הם מתקנים לאחסון בקירור • עכשיו גם המשקיעים מתחילים להבחין בענף

וול סטריט ג'ורנל 15.10.2020
אפונה וגזר של שופרסל

חשד לחיידקי ליסטריה בירקות מוקפאים במותג הפרטי שופרסל

החשד עלה בעקבות בדיקת מעבדה שבוצעה למוצר ■ מדובר באפונה ירוקה וגזר מוקפאים באריזת 800 גרם ■ במקביל לאיסוף מהמדפים, הרשת מבקשת מלקוחות שרכשו את המוצר להימנע משימוש בו ולהחזירו לסניפי הרשת לקבלת החזר כספי

מיכל רז-חיימוביץ' 15.01.2018
אריק שור / צילום: תמר מצפי

אריק שור ואיל ארד מקימים תאגיד מזון חדש שיתחרה בתנובה

התאגיד נכנס כשותף ב"מעדני מיקי", שיהווה את פלטפורמת ההפצה הראשונית ■ צפוי להפיץ את מוצרי מחלבות רמת הגולן ומחלבות תבור

שני מוזס 19.11.2017
קרואסונים ומאפי שמרים  / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

בונז׳ור נכנסת לשוק מוצרי המאפה הקפואים במכירה לצרכן

בונז'ור, המוכרת כיום בצקים לשוק המוסדי, תרחיב את פעילותה הקמעונאית בהשקעה של 10 מיליון שקל

שני מוזס 15.11.2017
אפונה וגזר של שופרסל

חשש לליסטריה: שופרסל מבצעת ריקול לאפונה וגזר מוקפאים

מדובר במוצר אפונה וגזר מוקפאים של המותג "שופרסל" במשקל 800 גרם (קוד 7296073224907) ■ הרשת קוראת לצרכנים להימנע מצריכת המוצר, ולקוחות שרכשו אותו יוכלו לפנות לקבלת החזר כספי

מיכל רז-חיימוביץ' 18.01.2017

בשל חשש לליסטריה: ריקול לגרעיני תירס מוקפאים של מילוטל

מדובר במוצר באריזת 3 ק"ג שתוקפו הוא עד 08/05/2018, קוד ייצור 63113621, ברקוד 7290000431017

מיכל רז-חיימוביץ' 28.12.2016

מילוטל מודיעה: הריקול יחול על כל מוצרי הצ'יפס הקפוא

זאת בהמשך לריקול עליו הודיעה אתמול החברה ל-4 מוצריה, שבבדיקות מעבדה חיצונית נמצאו כנגועים בחיידק הליסטריה

שירות גלובס 12.08.2016

ריקול רודף ריקול: והפעם - למוצרי צ'יפס קפוא של מילוטל

בבדיקות מעבדה חיצונית למוצרים נמצא ממצא חיובי של חיידק ליסטריה ■ מילוטל: הכנת המוצר עפ"י ההוראות מסירה את הסיכון, שכן החיידק מושמד בטמפרטורה גבוהה

מיכל רז-חיימוביץ' 11.08.2016
רפי גינת בקמפיין תנובה / צילום מסך

קמפיין הדגים של תנובה בהובלת רפי גינת מטריף את המתחרים

היבואנים: "תנובה מטעה את הצרכנים, על האריזות שלה רשום שזה 80% דג" ■ תנובה: "קמפיין הדגים מתייחס לתופעה בחלק מהדגים המשווקים בישראל - של הזרקת מים ופוספטים לגוף הדג במטרה לשוות לו מראה טרי יותר"

אילנית חיות 09.09.2015
סניף של רמי לוי / צילום: גלובס טיוי
טבעול | לפני כולם

תחקיר "גלובס": מוצרי חלב ברשת רמי לוי מוחזקים שעות מחוץ למקרר

תחקיר "גלובס" מעלה חשש כבד כי לפחות חלק מהמזון הנמכר בסניף הדגל של רמי לוי בתלפיות, ירושלים, הוחזק בניגוד להוראות משרד הבריאות והיצרנים ■ צלם "גלובס", שתיעד את המתרחש בסניף, עוכב ע"י קב"ט הרשת בניגוד לחוק

אילנית חיות 17.08.2015

חברות המזון בארה"ב ישיקו קמפיין לעידוד צריכת מזון קפוא

קון-אגרה, ג'נרל מילס, קלוג, נסטלה, היינץ והילשייר ברנדס משיקות מיזם משותף בעלות של 30 מיליון דולר, תחת השם "קפוא - כיצד הטרי נשאר טרי"

אדוורטייזינג אייג' 14.05.2014

יש לכם קיבה חזקה? המדינה מוכרת 1,180 טון לוף

משרד הכלכלה: "מאחר שצה"ל החליט להחליף את הבשר במנות הקרב הצה"ליות בשימורי טונה, לא הייתה עוד סיבה להחזיק במלאי הבשר" ■ יש קונים?

הדס ברק 27.07.2013

בדיקת "גלובס": בורקס מעדנות של תנובה יקר עד 120%

בדיקת "גלובס" והמרכז למחקרים צרכניים מגלה פערי מחיר גדולים במקרר המאפים הקפואים, שמגיעים עד ל-120% בין המותג היקר - מעדנות מבית תנובה - לבין מותגים קטנים שנמכרים בעיקר מחוץ לשופרסל ומגה ■ מעדנות: "הרשתות קובעות"

מיכל רז-חיימוביץ' 01.03.2012

   12   

   נמצאו 19 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2