ניתוח צרכני של קבוצת "פרופיל": "הישראלי החדש" יצא מהאדישות - לא חושש לוותר על המותגים החזקים, ונאמנותו מסתמכת בעיקר על אינטרסים אישיים ■ רמי לוי הוא המרוויח הגדול - זוכה להתעניינות רבה של הגולשים כמעט בכל ענף
האם רוחות האביב הערבי והמחאה החברתית חודרות גם לארגונים וליחסים בין העובדים למעסיקים? הדעות חלוקות ■ מה שבטוח - בלי ליווי של חרם צרכנים, זה לא יעבוד
אנשי המחאה מחדשים הערב את ההפגנות נגד שטראוס: "אנו אוהבים עשירים - אך לא על גבו של הצרכן הישראלי" ■ "המתנו שבוע, אבל פרט למילים לא השתנה דבר"
איציק שמולי בוועידת ישראל: "זו הייתה מחאה שנבעה מכאב אמיתי. האצבע מופנית לממשלה, לא לטייקונים. נמשיך להיאבק" ■ איציק אלרוב: "אם מטרנה עולה בבני ברק 52 שקל אז גונבים אתכם, חד משמעית" ■ עשרות קמו וצעקו: "כולנו בני אדם"
רה"מ על המחאה החברתית: "אם אתה עוסק רק בחלוקה, מהר מאוד תישאר רק עם פירורים" ■ ענה לאלה הקוראים להגדיל את הגירעון: "אני אנהג באחריות. היעד שלנו הוא צמיחה" ■ "למערכת הביטחון יש צרכים אבל היא חייבת להתייעל"
זאת בין היתר כמענה לרשת רמי לוי ■ אחרי הצניחה ברווחים, בשופרסל מבקשים לחזור למתכונת של מחיר נמוך כל השנה ב"שופרסל דיל"
עפרה שטראוס בערוץ 2: "המציאות הישראלית די קודרת, אבל לפחות יש עשייה" ■ "המחאה הראתה כי כל קול מרגיש שהוא נשמע - וזו סיבה לאופטימיות"
את ההפגנה מול ביתו של גדי לסין ארגנה קבוצת "ישראל יקרה לנו", במחאה על ההוזלה הבלתי מספקת לטענתה עליה הודיעה שטראוס בתחילת השבוע
בני גרוברמן פרש מהקבוצה והקים את "ישראל יקרה לנו" ■ 4 מובילי חרם הקוטג' בראשות איציק אלרוב ממשיכים במחאה הצרכנית תחת הכותרת "מהפכת הקוטג'"
פעילי "ישראל יקרה לנו" יפגינו הערב מול ביתו של גדי לסין, מנכ"ל שטראוס, במחאה על ההוזלה הבלתי מספקת לדבריהם עליה הודיעה החברה בתחילת השבוע
איציק אלרוב, יוזם מחאת הקוטג', בתגובה להוזלת המוצרים של שטראוס: "בשנים האחרונות שטראוס העלתה מחירים של רבים ממוצריה בעשרות אחוזים"
בין המוצרים שיוזלו: קקאו, קפה טורקי, שוקולד פרה, עוגיות, ופלים וסלטים ■ מחיר המילקי היום במבצע: 4 ב-10 שקלים; המחיר החל מינואר: 4 ב-11.4 שקל ■ החברה תגדיל התגמול לעובדי החברה ברמות השכר הנמוכות ותקלוט עובדי קבלן
הרווחיות של רשתות המזון סבירה לכאורה, אז למה כל-כך יקר בישראל?
סקר של חברת הייעוץ "אביב" בקרב מנהלים בכירים: 38% מהמנהלים מתכננים להקטין את תקציבי השיווק והפרסום ■ רוב המנהלים מאמינים כי המחאה תישאר כאן זמן רב, אך למרות זאת היא לא תביא לשינוי משמעותי בצריכה או במחירים
יובל לב, איש של אסטרטגיה שיווקית ובניית סיפור מותג, על הרגעים שאולי ייזכרו פעם כתחילתה של מפלגה חדשה, אחרת - פועל יוצא משודרג של המחאה החברתית
סטודנטים הצמידו לשמשת המכוניות דוח תנועה מדומה, דמוי דוח עירוני רגיל, רק שעליו נכתב – 'דוח טרכטנברג' ■ בימים האחרונים התקיימו מספר פעולות מחאה במקומות שונים בארץ
איציק אלרובגיא קצוביץ'המחאה החברתיתועידת ישראל לעסקים 2011יוקר המחיהמאקרו ישראלמדד אמון הצרכניםמחאת האוהליםמיסוי נדל"ןמשרד הפנים