באתר יימכרו מותגים בינלאומיים של משקפי שמש מעונות קודמות בהנחות משמעותיות של כ-50% • היקף ההשקעה באתר נאמד בכרבע מיליון שקל
משקפי המציאות המעורבת של מג'יק ליפ אינם פונקציונליים למפתחים, ואין בהם דבר מהפכני • כך טוען פאלמר לאקי, מייסד אוקולוס, שהוא עצמו נחשב לדמות שנויה במחלוקת
כלי פיתוח חדש וחינמי המבוסס על סריקה טלפונית יגלה לכם מה המרשם של המשקפיים שלכם • בשלב זה האפליקציה יעילה רק במקרה של מרשמים פשוטים - ולא למשקפי ביפוקל למשל
זאת בהשקעה של 2 מיליון שקל ■ בניגוד לשאר הסניפים מחוץ לישראל, הסניפים החדשים יופעלו באמצעות זכיינים ולא בבעלות ישירה
רשות ההגבלים העסקיים אישרה את מיזוג הנציגות הישראלית של ענקית המשקפיים האיטלקית לוקסאוטיקה וחברת העדשות הצרפתית אסילור בארץ
החברה שייסדו זיו אבירם ופרופ' אמנון שעשוע, המפתחת טכנולוגיה לראייה ממוחשבת, סיימה גיוס של כ-30 מיליון דולר ותדחה את ההנפקה בשנתיים ■ מצפה לעבור לרווחיות ב-2019
שוטרים במרכז העיר ז'נג'ז'ו בסין, חמושים במשקפי שמש עתידניות המצוידים בטכנולוגיה לזיהוי פנים, מאתרים חשודים בין ההמון הסואן ■ הפרטים בווידאו
מותג המשקפיים, המפעיל כבר 15 סניפים בספרד ובאנגליה, הוא חלק מקבוצת האופנה הודיס, אך בשלב הראשון יימכרו באתר החדש שייפתח רק מוצרים של קרולינה למקה
מג'יק ליפ סוף-סוף חושפת מוצר ■ גוגל גלאס עברו רנסנס, מיקרוסופט פונה לרופאים, ואפילו סנאפ עוד בתמונה ■ אחרי שנים של הבטחות שלא התגשמו, המציאות המוגברת רוצה להגיע לעיניים של המשתמשים - ובעיקר של אנשי המקצוע
המוצר הושק לפני כשנה במחיר של 130 דולר; כיום ניתן למצוא אותו באינטרנט במחיר 70 דולר בלבד ■ מפעילת אפליקציית סנאפצ'אט הפסידה ברבעון השלישי 443 מיליון דולר
עפ"י האוצר, הפסד ההכנסות למדינה בשל צווים אלה עומד על 48.4 מיליון שקל לשנה
הפשרה הושגה במסגרת תביעה ייצוגית שהוגשה נגד הרשת, בטענה כי תנאי המבצע שהציגה לא תאמו את תקנות חוק הגנת הצרכן
כיום המצב בישראל הוא שכאשר אדם מבצע בדיקה ראייה אצל אופטומטריסט – הוא לא רשאי לקבל את תוצאות הבדיקה, בין אם רכש משקפיים במקום ובין אם לא ■ ועדת הבריאות אישרה לקריאה ראשונה הצעת חוק שתשנה את המצב
כיום עומד המכס על מוצרי תינוקות (למעט מנשאים) וכן על מסגרות למשקפיים ועדשות מגע על כ-12% ■ האוצר תכנן שהתקנות ייכנס לתוקף תוך כמה ימים, אך רשות המסים פרסמה קול קורא להערות הציבור ועיכבה זאת לפחות בחודש
J-Reality MR הם משקפיים חכמים פרי פיתוח של חברת Jorjin Technoligies מטיוואן ■ הם מאפשרים לזהות ולהגדיר אובייקטים שונים במרחב וגם לעקוב אחריהם ■ הממשק של המשקפיים מופעל ע"י מחוות ידיים
יצרנית המותגים Ray-ban ו-Oakley תתמזג עם אסילור, יצרנית עדשות מובילה ■ העסקה צפויה לייצר חיסכון עלויות של כ-400-600 מיליון יורו בטווח הבינוני
אופטיקהאופטיקה הלפריןאופטיקנהאופנהאירוקהאקזיטיםאירועים ומינוייםמיזוגים ורכישותסופר פארםשמיר אופטיקה