זאת בעקבות עתירה שהגישה חברת מלט הר טוב, שטענה כי נפלו פגמים חמורים בקביעת תנאי הסף של המכרז
יו"ר הוועד מאיר תורג'מן ל"גלובס": "נציגי האוצר הציעו לנו לתפעל מתחם מסעדות בנמל. שאלנו: למה הכוונה, שנהיה מלצרים? והוספנו בצחוק: אז אולי תתנו דירה לכל עובד. חבל שמה שנאמר בצחוק יצא ע"י האוצר כהודעה רשמית"
הקץ לשביתות בנמל אשדוד - משרדי האוצר והתחבורה, ועד הנמל והסתדרות העובדים הגיעו להבנות סופיות ויכריזו על רפורמה ביום ראשון ■ סל התרבות של העובדים יגדל ב-1.5 מיליון שקל ■ מה יקבלו עכשיו עובדי נמל חיפה?
המנופים יאפשרו לנמל להעניק שירות לאוניות ענק שצפויות לפקוד אותו בשנים הקרובות
חברת ההובלה והלוגיסטיקה תפעיל מסוף רכבת למטענים בנמל אשדוד ■ היו"ר, גידי אלטמן: "זכינו במתחם ייחודי ואנחנו תולים בו הרבה תקוות"
פרידנזון תפעיל מסוף רכבות למטענים בשטח לוגיסטי של 110 דונם בעורף נמל אשדוד ■ תקופת המכרז היא ל-15 שנה עם אפשרות להארכה בעוד 10 שנים נוספות
הרפורמה בנמלים עלולה ליצור מונופולים פרטיים על חשבון הנמלים ה"נכים" בבעלות המדינה
בשבוע שעבר זכתה החברה הסינית בתפעול הנמל הפרטי בחיפה, לאחר שהוגשה רק הצעה אחת ■ האדריכל הימי מיכה רטנר: "מנסים להציג את הזכייה של החברה הסינית כאילו זה ניצחון, אך זו מפלה מהדהדת"
ביה"ד: העובדים המאורגנים בחברת נמלי ישראל (חנ"י) לא הופלו בשל תשלום מענק לעובדים המועסקים בחוזים אישיים בלבד
העלות: 3.98 מיליארד שקל ■ ובינתיים באשדוד: העבודה בשטח נמל הדרום מתקדמת, ומצויים בו מאות עובדי קבלן ישראלים ועשרות עובדים סינים
בעתירה שהגישה צים נגד נמלי ישראל נטען כי התנאי במכרז, שמנע השתתפות גורמי ספנות שנפח המטען המצטבר של פעילותם ב-2013 עולה על 700 אלף מכולות - מפלה ובלתי מידתי ■ ביהמ"ש: "החלטה מקצועית"
הגיוסים בהיקף כולל של 6.2 מיליארד שקל עד 2021 מיועדים להקמת שני נמלים חדשים ■ החוב זכה לדירוג Aa1 עם אופק יציב ע"י מידרוג
חברת צים עתרה לביהמ"ש נגד חברת נמלי ישראל בטענה כי היא מונעת ממנה במתכוון להתמודד על הפעלת הנמלים החדשים
האדריכל מיכה רטנר ותושבי הקריות טוענים שחברת הנמלים לא מציגה לציבור את כל האמת על העלויות של הקמת הנמל הפרטי בחיפה ועל הרס הנוף ■ "עשרות אלפי אנשים יכלו לגור בשטח ובמקום זאת יהיו שם אלפי מכולות ומחסנים"
קבוצת שיכון ובינוי ולודרקו הגישה הצעה בהיקף 4.5 מיליארד שקל וקבוצת שפיר הנדסה ואשטרום הגישה הצעה של פחות מ-4.2 מיליארד שקל ■ משקלו של המרכיב הכספי מהווה יותר מ-80%
(עדכון) - לפי הערכות ראשוניות, קבוצת שיכון ובינוי ולודרקו הגישה הצעה בהיקף 4.5 מיליארד שקל, וקבוצת שפיר הנדסה ואשטרום הגישה הצעה של 4.2 מיליארד שקל
הסתדרות העובדים הכללית החדשההרפורמה בנמליםמשרד התחבורהנמל אשדודנמל הדרוםנמל המפרץנמל חיפהנמליםרשות החברות הממשלתיותשביתה בנמלים